Joo, ei näköjään ohjannu. Mutta se yleensä riittää pilaamaan elokuvan, että Tarantino on edes leffan taustajoukoissa mukanaChoppers_forever kirjoitti:tarantino ei ohjannu tätä...JPI666 kirjoitti:Joo, ihan täyttä skeidaa koko leffa, mutta mielenkiintoiseksi leffan teki vaan ne pyörät. Tarantino on mun mielestä maailman yliarvostetuin ohjaaja. Kaikki Killbilit ym. ihan täyttä paskaa...![]()
Tarantinolta "Hell Ride" biikkerielokuva 2008
Ai niinkuin esimerkiksi Reservoir Dogs taikka Pulp Fiction?JPI666 kirjoitti:Joo, ei näköjään ohjannu. Mutta se yleensä riittää pilaamaan elokuvan, että Tarantino on edes leffan taustajoukoissa mukanaChoppers_forever kirjoitti:tarantino ei ohjannu tätä...JPI666 kirjoitti:Joo, ihan täyttä skeidaa koko leffa, mutta mielenkiintoiseksi leffan teki vaan ne pyörät. Tarantino on mun mielestä maailman yliarvostetuin ohjaaja. Kaikki Killbilit ym. ihan täyttä paskaa...![]()
"-Whose Motorcycle is this?
- It's not a motorcycle. It's a Chopper, babe.
- Whose Chopper is this...?
- It's Zeds.
- Who's Zed?
- Zed's dead, Zed's dead..."
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Toimin aina päinvastoin kuin kriitikot suosittelevat. Kriitikon suositus=nukahdat 30min jälkeen ja paskasuositus=olipa hyvä pätkä.
Tänään ostin ennakkoluulottomasti sekä Hell ride- että Ghost Rider-pätkät paikallasisesta tavaratalosta inhimilliseen hintaa.
Nautiskellaan niistä joulunpyhinä. Kokoelma karttui taas kahdella rainalla, joiden aihe on mp.
Tänään ostin ennakkoluulottomasti sekä Hell ride- että Ghost Rider-pätkät paikallasisesta tavaratalosta inhimilliseen hintaa.
Nautiskellaan niistä joulunpyhinä. Kokoelma karttui taas kahdella rainalla, joiden aihe on mp.
Kyseinen leffa myös joskus nähty, voisin katsoa uudestaankin. Olen etsinyt sitä itsekin, ale-koreista, ym. Eipä ole vielä löytynyt.rieska kirjoitti:Anttilan alelaarista oon omani löytäny, tais maksaa 5e tjsp.jaska69 kirjoitti:Tarantinosta kukkaruukkuun;
Mistäköhän löytyisi Arizona kyttä (Fixing the Shadow/ Beyond the Law) leffa dvd;nä suomiteksteillä?
-rieska
Ghost Rider-leffankin olen kerran nähnyt, tuskin katson toiste - ainakaan ihan heti.
Wild Hogs oli huvittava, kerran sen voi katsoa mutta ei varsinainen elämys.. No, näkyi siinä pyöriä sentään..
-Lonely rider-