2012-mallit
Re: 2012-mallit
Missäs te pojjaat ootte olleet, suomi24:llako? Ny sinne mopon tai mamin selkään jää noi keulimiset toisaalle. Tsiisös.
-Spöke-
-Spöke-
LIVINGSTONE CHOPPERS
-51 Panhead , -79 Shovelhead "Noskoolfab" & -79 Shovelhead Chopper
SCRAP MC
-51 Panhead , -79 Shovelhead "Noskoolfab" & -79 Shovelhead Chopper
SCRAP MC
Omat koirat purevat
Mulla on 2009 TC ja myönnän että käyntiääni siinä oli pienoinen pettymys, ja jossa tyhjäkäynti on liian kova jota ei voi säätää...asiaa paransi huomattavasti putkien vaihto, vapaavirtaussuodatin ja FuelPak, ei se vieläkään käy lotkota niin kuin "oikea" HD mutta kyllä se mulle riittää.
Mulla on 2009 TC ja myönnän että käyntiääni siinä oli pienoinen pettymys, ja jossa tyhjäkäynti on liian kova jota ei voi säätää...asiaa paransi huomattavasti putkien vaihto, vapaavirtaussuodatin ja FuelPak, ei se vieläkään käy lotkota niin kuin "oikea" HD mutta kyllä se mulle riittää.
Mie ruukaan kyllä aika vähä käyttää prätkää tyhjäkäynnillä 
Noh, 9000 Km takana tällä kaudella, eikä sitä ole menty ihan tyhjäkäynnillä... entäs sullawoke kirjoitti:Mie ruukaan kyllä aika vähä käyttää prätkää tyhjäkäynnillä
Kyllä se tuo alle 200 kierrosta minuutissa on hyvin rauhoittavaa kuunneltavaa!
Hienoa jopa talvi-iltoina tallilla. Rauhoitaa mielen yhtä lailla, kuin keskiviiva kesällä!
Ps.Otetaas takaisin se "hitaimmat kierrosluvut" kilpailu ralliin.
Hienoa jopa talvi-iltoina tallilla. Rauhoitaa mielen yhtä lailla, kuin keskiviiva kesällä!
Ps.Otetaas takaisin se "hitaimmat kierrosluvut" kilpailu ralliin.
LIFEMEMBER
Olisi oivallinen kilpailu rootsiin, mutta mistä sellainen mittari, joka lukee harrikan kipinää ilman laskutoimituksia.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Kun tämän topicin otsikko on 2012 mallit, niin palaillaanpa niihin takaisin. Voiskos joku selventää niin, että vanhakin ymmärtää, tämän BCM:n toimintaa ja ehkä jokunen sana CAN-väylistä ja niiden vaikutuksesta sähköasennushommiin (lisävalot tms) etc.
LIFEMEMBERRe: 2012-mallit
Ainakin vilkun vaihto toisenlaisiin vaikeutuu, tai siis pitää olla CAN-juttuja tai miten se pitää sanoaVallu kirjoitti:Kun tämän topicin otsikko on 2012 mallit, niin palaillaanpa niihin takaisin. Voiskos joku selventää niin, että vanhakin ymmärtää, tämän BCM:n toimintaa ja ehkä jokunen sana CAN-väylistä ja niiden vaikutuksesta sähköasennushommiin (lisävalot tms) etc.
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Lyhyesti ja ytimekkäästi: molemmat aiheuttaa ongelmia. Kannattaa kiertää kaukaa.Vallu kirjoitti:Kun tämän topicin otsikko on 2012 mallit, niin palaillaanpa niihin takaisin. Voiskos joku selventää niin, että vanhakin ymmärtää, tämän BCM:n toimintaa ja ehkä jokunen sana CAN-väylistä ja niiden vaikutuksesta sähköasennushommiin (lisävalot tms) etc.
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Eipä taida olla juuri vielä kokemusta ongelmista/ongelmattomuudesta... - tuo on hieno asennemcjusa kirjoitti:Lyhyesti ja ytimekkäästi: molemmat aiheuttaa ongelmia. Kannattaa kiertää kaukaa.Vallu kirjoitti:Kun tämän topicin otsikko on 2012 mallit, niin palaillaanpa niihin takaisin. Voiskos joku selventää niin, että vanhakin ymmärtää, tämän BCM:n toimintaa ja ehkä jokunen sana CAN-väylistä ja niiden vaikutuksesta sähköasennushommiin (lisävalot tms) etc.
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Ihan hyvä, ettei voi säätää. Muuten moottoreista mitään ymmärtämättömät immeiset tiputtaa noista TC-koneista tyhjäkäynnin niin pienelle, ettei yläkerta saa kunnon voitelua. Ei ne insinöörit vittuilakseen sitä tyhjäkäyntiä ole noin korkealle asettaneet. -> Mut kun ei se muuten kuulosta HD:ltä jos ei tyhjäkäynti ole 500rpm...Peeppe kirjoitti:Omat koirat purevat![]()
Mulla on 2009 TC ja myönnän että käyntiääni siinä oli pienoinen pettymys, ja jossa tyhjäkäynti on liian kova jota ei voi säätää...
Kyllä se kuule on mun Shovelissakin jo 180 rpm!Hannu_L kirjoitti: Mut kun ei se muuten kuulosta HD:ltä jos ei tyhjäkäynti ole 500rpm...
Eli viissataa voi käydä hermoille...
aika vanha pruju, mutta allaolevan linkin tarjamat CAN-systeemin perusteet pitänevät edelleen paikkansa
aukaisee pdf:n
aukaisee pdf:n
A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away - Antoine de Saint Exupéry
Tuohon ei koulutusta löydy, mutta paljon siitä keskustellaan ja hämmästellään;Vallu kirjoitti:Kerroppas Wesa tosta BCM:stä kun olet expertti.
http://www.google.fi/search?q=Body+Cont ... =firefox-a" onclick="window.open(this.href);return false;