Uusi kerholehti ja "Spoileri"
Odotellaan!
Kannattaa jutuista päätellen odotella...
Välipäivinä sitten ehkä ja ensivuonna ihan varmasti?
Suomen Posti on muuten toimivuudessaan ja luotettavuudessaan ihan hauska yksikkö. Mitään vastuuta hävitetyistä tai hukatuista tavaroista ei oteta.
Tämänvuoden ekasta lähetyksestä oli varastettu 3 nahkahousut, eikä korvausta saa koska ei ole todisteita. Kerroin kyllä kovaäänisesti Postin henkilökunnalle mielipiteeni, että jos sama ja samankokoinen kundi joka rullakot toi, ilmestyy ovellemme, otan häneltä Jamekset jalasta. Nykyään Postin väki odottaa kiltisti, että puramme ja laskemme paketit ennenkuin pääsevät lähtemään.
Kerran lähetyksemme hävisi kokonaan, ( sisällä 3000 euron kamera ) Posti suostui korvaamaan ohjeidensa mukaan, paino, 180 euroa. Teimme rikosilmoituksen mutta ei se Poliisia kiinnostanut mutta Posti suoritti sisäisen tarkastuksen, jonka johdosta autoa kuljettanut mies sai fudua.
Me emme saaneet, eikä kukaan muukaan saa, tietoa tai tuloksia näistä sisäisistä tutkinnoista.
Lista on loppumaton... 25 vuoden ajalla on tapahtunut Postin taholta mitä ihmeellisimpiä juttuja. Niistä näinkin pieni kauppias saisi kirjan akaiseksi.
Odotellaan...
Suomen Posti on muuten toimivuudessaan ja luotettavuudessaan ihan hauska yksikkö. Mitään vastuuta hävitetyistä tai hukatuista tavaroista ei oteta.
Tämänvuoden ekasta lähetyksestä oli varastettu 3 nahkahousut, eikä korvausta saa koska ei ole todisteita. Kerroin kyllä kovaäänisesti Postin henkilökunnalle mielipiteeni, että jos sama ja samankokoinen kundi joka rullakot toi, ilmestyy ovellemme, otan häneltä Jamekset jalasta. Nykyään Postin väki odottaa kiltisti, että puramme ja laskemme paketit ennenkuin pääsevät lähtemään.
Kerran lähetyksemme hävisi kokonaan, ( sisällä 3000 euron kamera ) Posti suostui korvaamaan ohjeidensa mukaan, paino, 180 euroa. Teimme rikosilmoituksen mutta ei se Poliisia kiinnostanut mutta Posti suoritti sisäisen tarkastuksen, jonka johdosta autoa kuljettanut mies sai fudua.
Me emme saaneet, eikä kukaan muukaan saa, tietoa tai tuloksia näistä sisäisistä tutkinnoista.
Lista on loppumaton... 25 vuoden ajalla on tapahtunut Postin taholta mitä ihmeellisimpiä juttuja. Niistä näinkin pieni kauppias saisi kirjan akaiseksi.
Odotellaan...
V2:n kanssa ihan samaa mieltä. Jos vaan vaikka mikä muu mahis tavaran kuskaamiseen, niin en postia käytä. Sukulaispoika on postissa töissä, ja kysyin silta, onko esim. lukutaito työhönpääsyn edellytys, niin vastasi, ettei multa ainakaan edes kysytty.Suomen Posti on muuten toimivuudessaan ja luotettavuudessaan ihan hauska yksikkö. Mitään vastuuta hävitetyistä tai hukatuista tavaroista ei oteta.
Hyvää loppu vuotta ja onnellista uutta vuotta 2008 kuitenkin kaikille. (Postiinkin)
Ps. ei muuten tänne ulkosaaristoon oo vielä posti kulkenut; mutta tännehän tulee aikamerkkikin vasta huomenissa.
Ei elämä ole pelkkää ruusuilla tanssimista, se on pitkälti myös suklaata ja kauniita naisia...
Re: Odotellaan!
Tästä olen samaa mieltä, onkohan tällä kulmalla Suomea erikoisen kovapäistä sakkia hommissaVee2 kirjoitti:Kannattaa jutuista päätellen odotella...
Edelleen odotellen "kerhon joululahjaa" vai enkö ole ollut kilttinä
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
tänkjuu verimeni, buffit tuli perille, ja hyvä kun siinä on heijastin paikallaan. mä ainakin olen mielummin ehjä kuin tyylikäs
ja nythän mä olen molempia!
Raikuvaa uudenvuodenvaihdetta kaikille ja turvallisia kilsoja ensi vuodelle
Raikuvaa uudenvuodenvaihdetta kaikille ja turvallisia kilsoja ensi vuodelle

*~ Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window ~*
SUUURI kiitos täältäkin! Yhtään joululahjaa en odottanut saavani, mutta että sain vielä näin hyvän lahjan, niin jesss, parempaa ei voisi toivoa! 
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
Nyt ei viitsi hehkuttaa, kuten tuossa kalenteriasiassa - joten kuivan asiallinen vastaus - siellä oli telttamainos ja sen ovat siis postipojat menneet pöllimään
Taitaa olla kesä mielessä jo postissakin
Ettei jää kaivelemaan, niin siinä oli linkki www.hotent.eu - en ole itse katsonut, kun kuulosti jotenkin nimen perusteella ihan hottentottisivulta
Ja kiitos nyt sitten minunkin puolestani asianosaisille, oli mojova ylläri!
Ettei jää kaivelemaan, niin siinä oli linkki www.hotent.eu - en ole itse katsonut, kun kuulosti jotenkin nimen perusteella ihan hottentottisivulta
Ja kiitos nyt sitten minunkin puolestani asianosaisille, oli mojova ylläri!
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus