millaisella autolla ajelet? =)
-
Mr.Heritage
Nelipyörävessoja:
Itellä terapiawärkkinä BMW M5 1991 jolla voi kiusaa kaikkia noita jap-crap kyykkyjä...(0-100km/h 5.9s huiput >290km/h)
Vaimolla fjoordin fiikkus C-max 2004 (menee kersat ja ostokset noheesti)
Kesäcruisailuun Ford Fairlane 500XL Convertible 1966 (ollut meikällä jo koht parikyt vuotta, niistä viimeset 15 museorekkarissa)
t: entine evoluutio-miäs, nykyisin PANHEAD-uskovainen
Vaimolla fjoordin fiikkus C-max 2004 (menee kersat ja ostokset noheesti)
Kesäcruisailuun Ford Fairlane 500XL Convertible 1966 (ollut meikällä jo koht parikyt vuotta, niistä viimeset 15 museorekkarissa)
t: entine evoluutio-miäs, nykyisin PANHEAD-uskovainen
"This is not just a motorcycle, this is a way of life!
Re: Nelipyörävessoja:
Ja siinä näemme keski-iän kriisin aiheuttaman riittämättömyyden tunteen kiteytettynä yhteen virkkeeseen.Mr.Heritage kirjoitti:Itellä terapiawärkkinä BMW M5 1991 jolla voi kiusaa kaikkia noita jap-crap kyykkyjä...(0-100km/h 5.9s huiput >290km/h)
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
- JuicyFruit
Re: Anna mun kaikki kestää
eikös täällä kaikki turha jo ole.Ilkimys kirjoitti:Siis eikös tämä nyt ole turhien topiccien huippu?
Mitähän sitä seuraavaksi kysellään?
ehkä vielä puuttuvat viiltävät, monikymmenosaiset viestiketjut aiheista "mistä me saataisiin meitin tallille kiva kahvinkeitin" ja "kuka vei mun pipon juhannusrallissa".
Re: Nelipyörävessoja:
Ford Transit -86, jolla voi kiusata kaikkia.... Ei kiihdy, ei kulje, pitää kovaa ääntä, ei pysähdy, ei lämpene, kun lämpenee, lämpenee liikaa, käy ja savuaa, kulkee mutkitellen, paitsi mutkissa menee suoraan. jää kiinni tasaiselle ruohikolle...jne.jyristys kirjoitti:Ja siinä näemme keski-iän kriisin aiheuttaman riittämättömyyden tunteen kiteytettynä yhteen virkkeeseen.Mr.Heritage kirjoitti:Itellä terapiawärkkinä BMW M5 1991 jolla voi kiusaa kaikkia noita jap-crap kyykkyjä...(0-100km/h 5.9s huiput >290km/h)
Mutta..sinne mahtuu sisään enska ja paljon rojua...
Tuossa pihassa odottaa uutta peltiä ja maalia Chevy Van 6.2d... ensi talven projekteja.
"Vielä on öljyä jäljellä...."
http://www.ismopenttinen.fi/rautapaa
Rojekti:
http://www.ismopenttinen.fi/shovel
http://www.ismopenttinen.fi/rautapaa
Rojekti:
http://www.ismopenttinen.fi/shovel
Ford
Ford Mondeo V6 Ghia vuosimallia 2001 ja hyvin kulkee. Kyllähän se V kone täytyy olla autossa ja mopossa. Olen ollut Foorttiin tyytyväinen ja puhtia tuossa V6 riittää mukavasti eikä pääse kaiken maailman riisikupit heti kiusaamaan.

Viimeksi muokannut Outlaw, 11:59 30.11.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nelipyöräisissä vain Citroenin tuotteita. Ympärivuotisessa käytössä Xm TD automaattina ja kesäkiesinä (jo vuodesta 1994 alkaen) Dyane joka kesän aikana ruiskun moottorilleen sai. Kummallakin on ajettu reipas puoli miljoonaa kilometriä, tuntuvat tykkäävän että niillä(kin) ajetaan...
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta!
Sanonpahan vaan, että jos Toivo Kärki eläisi ja hänelle esitettäisiin tällainen kysymys, hän vastaisi "minä ajan hyvällä autolla".
Lienee syytä vielä tuoda mieliin se juttu kun eräällä kylällä kaksi Volga-kuskia oli vuosikaudet riidoissa keskenään jostain syystä. Kerran kyläläiset kysyi toiselta vihanpidon syytä johon tämä puuskahti "no kun tuo ajjaa niin paskalla autolla".
Lienee syytä vielä tuoda mieliin se juttu kun eräällä kylällä kaksi Volga-kuskia oli vuosikaudet riidoissa keskenään jostain syystä. Kerran kyläläiset kysyi toiselta vihanpidon syytä johon tämä puuskahti "no kun tuo ajjaa niin paskalla autolla".
-
Mr.Heritage
Jyristykselle:
WOW,
Jyristys: "Ja siinä näemme keski-iän kriisin aiheuttaman riittämättömyyden tunteen kiteytettynä yhteen virkkeeseen."
"Aika" henkilökohtaista...., mitäs v**tua mä sulle oon tehny?,hä?, pölliny sun fyrkat vai köyrinu sun muijaa????
Mutta mä en tiennytkään että sulla on psykologin/psykoterapeutin pätevyys sekä kyky tehdä syväluotaava luonneanalyysi ihan vaan näin netin välityksellä.
Kannattaa laittaa vaikka netti-praktiikka pystyyn, mä en ainakaan tunne yhtään köyhää lääkäriä....
t: feels like Tony Soprano
(ei yhtään hymiötä)
p.s sinuahan EI ole ikinä lapsettanut (vrt. kiusata kyykkyjä) tai vituttanut (kateus) kun olet NIIN kypsästi käyttäytyvä ja aikuismainen...
Jyristys: "Ja siinä näemme keski-iän kriisin aiheuttaman riittämättömyyden tunteen kiteytettynä yhteen virkkeeseen."
"Aika" henkilökohtaista...., mitäs v**tua mä sulle oon tehny?,hä?, pölliny sun fyrkat vai köyrinu sun muijaa????
Mutta mä en tiennytkään että sulla on psykologin/psykoterapeutin pätevyys sekä kyky tehdä syväluotaava luonneanalyysi ihan vaan näin netin välityksellä.
Kannattaa laittaa vaikka netti-praktiikka pystyyn, mä en ainakaan tunne yhtään köyhää lääkäriä....
t: feels like Tony Soprano
(ei yhtään hymiötä)
p.s sinuahan EI ole ikinä lapsettanut (vrt. kiusata kyykkyjä) tai vituttanut (kateus) kun olet NIIN kypsästi käyttäytyvä ja aikuismainen...
Re: Jyristykselle:
Mulla on jo aika tuottoisa sivupisnes, oot saattanut nähdä mun ohjelmankin joskus:Mr.Heritage kirjoitti:Mutta mä en tiennytkään että sulla on psykologin/psykoterapeutin pätevyys sekä kyky tehdä syväluotaava luonneanalyysi ihan vaan näin netin välityksellä.

Tarkoitus oli heittää ihan herjaa, en arvannut että osuu noin pahasti. Pahoittelut.
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
-
Mr.Heritage
Nou hätä, eiköhä täst henkii jäähä..
Huumori ON vaikea laji ja varsinkin kirjallisessa muodossa kun ei täällä vastaanottajapäässä näe onko "kieli poskessa" vai jonkun muun poskessa...
t: "riittämätön keski-ikäinen!"
(auts)

p.s jäbällähän ON fyrkkaa ku rantarosvolla televiisio-ohjelmat ja kaikkee, tosin toi kuontalo on tosta kuvasta päätellen stressin jäytämä....
t: "riittämätön keski-ikäinen!"
(auts)
p.s jäbällähän ON fyrkkaa ku rantarosvolla televiisio-ohjelmat ja kaikkee, tosin toi kuontalo on tosta kuvasta päätellen stressin jäytämä....