Odottelin 30 vuotta ja sitten osu kohdalle ja ostin sen minkä halusin.
Se nyt on vaan niin yksinkertaista
Hintaa en kerro.
Pakko laitta sitten omatkin kokemukset tähän, kun tämä kerran meni evo-tc -vertailuksi...Karppa kirjoitti:Ja tiedän kokemuksesta, että evoon pitää saada aikalailla lisäpotkua, ennenkuin saa samat kyydit kuin tavallisella TC:llä.
Mitäs minä juuri pääsin kirjoittamasta?s&s kirjoitti:Pakko laitta sitten omatkin kokemukset tähän, kun tämä kerran meni evo-tc -vertailuksi...Karppa kirjoitti:Ja tiedän kokemuksesta, että evoon pitää saada aikalailla lisäpotkua, ennenkuin saa samat kyydit kuin tavallisella TC:llä.
Mulla on ollut sekä dyna että softaili tc-koneella enkä kyllä voi sanoa, että kumpikaan olisi tuntunut kovin paljon voimakkaammalta kuin toi nykyinen evola. Jos "tavallisella" tc:llä tarkoitetaan vakiopeliä, niin evo antaa samat kyydit kun vaihdetaan vapaavirtausputsari ja avataan putket. Lisäksi varsinkin b-koneeseen verrattuna evo tuntuu edelleen h-d:lta.
Karppa kirjoitti:Eikä muuten moni ymmärrä kirjoitettua tekstiäkään, valitettavasti.
JUURI NÄIN !!! itellä vanha pannu...ei kule mihikään...käsivaihde...jalkakytkin...jättö jotaan 30cm...autonrengas takana...eikä millään käyntiin ja silti kun sillä jammaa ni on kuningas olo.skippy kirjoitti:Evo-TC-pannu-whatever väliäkö sillä millä ajaa kunhan itsestä tuntuu hyvältä, korvienväli se on mikä ratkaiseeainiin ja hinta, mitä se muille kuuluu.
Pakko myöntää, että pointtisi menee ohi, voisitko vääntää rautalangasta?Karppa kirjoitti:Mitäs minä juuri pääsin kirjoittamasta?s&s kirjoitti:Pakko laitta sitten omatkin kokemukset tähän, kun tämä kerran meni evo-tc -vertailuksi...Karppa kirjoitti:Ja tiedän kokemuksesta, että evoon pitää saada aikalailla lisäpotkua, ennenkuin saa samat kyydit kuin tavallisella TC:llä.
Mulla on ollut sekä dyna että softaili tc-koneella enkä kyllä voi sanoa, että kumpikaan olisi tuntunut kovin paljon voimakkaammalta kuin toi nykyinen evola. Jos "tavallisella" tc:llä tarkoitetaan vakiopeliä, niin evo antaa samat kyydit kun vaihdetaan vapaavirtausputsari ja avataan putket. Lisäksi varsinkin b-koneeseen verrattuna evo tuntuu edelleen h-d:lta.
Karppa kirjoitti:Eikä muuten moni ymmärrä kirjoitettua tekstiäkään, valitettavasti.
Nimenomaan. Sitä selkeämmin TC on hintansa väärti. Menee vielä kauan ennenkuin TC:ista joutuu tosi hurjia hintoja maksamaan.hemuli kirjoitti:Tuossa juuri kuulin huhua luotettavalta taholta, että käytetyissä on havaittavissa selkeästi suurempaa kiinnostusta evokoneisia pyöriä kohtaan kuin twincameja vaikka hinnat ovat lähes yhtäläisiä...
Ihan mielenkiinnosta kaivelin Saksan hintoja 2005-malleille. Vertailu tässä. Valitan layoutin kehnoutta.hemuli kirjoitti: Sopii - heti kun Suomesta saa uuden pyörän "Eurooppalaisella hinnalla"... Yritin kaivaa uusien pyörien hintoja keskieuroopasta mutta en tähän hätään löytänyt, joku varmaan kertoo mitä esim. uusi softail standard maksaa siellä. Suomessa kuitenkin maksetaan rajusti veroa uusista laitteista vaikka käytettyjen kohdalla verokohtelua saatiinkin lievemmäksi. Nähtiinhän käytettyjenkin kohdalla selkeä "hintaromahdus" kun uusien hinnat putosi ja käytettyjen tuonnin verotus keveni.