Mikä umpikypärä sopisi customtyyliin?
Mulla on tällainen http://www.davida.co.uk/lunar/index.html ja siitä nousee leukasuoja ylös myöskin, taitaa olla davidan ainoa hyväksytty malli tällä hetkellä jos on sekään, ihan ok, ei mikään huippu mutta toimiva ja rillien kanssa kätevä. Leuka voi jollain ottaa kiinni leuka suojaan sen ollessa alhaalla mutta vähän fylliä pois niin sopii.
Kokeilin Roofia myöskin mutta mulla otti nenä kiinni pleksiin ja leuka siihen suojaan joten se ei sopinut ollenkaan. Mitenhän kummaallnen pää mulla onkaan..
J
Kokeilin Roofia myöskin mutta mulla otti nenä kiinni pleksiin ja leuka siihen suojaan joten se ei sopinut ollenkaan. Mitenhän kummaallnen pää mulla onkaan..
J
Re: Mikä umpikypärä sopisi customtyyliin?
[quote="joonask"]Olen aloitteleva motoristi ja pyörä on vasta hakusessa, mutta ajattelin kysäistä silti kypäristä. Käytättekö umpikypärää?
Onko heittää mitään hyviä ehdotuksia, umpikypärästä joka päässä ei näyttäis ihan urpolta. Vähän merkkiä ja mallia... Umpikypärä olis k
u
itenkin turvallisempi ja lämpimämpi koleilla ilmoilla.[/quote] Laita hyvæ mies juuri se potta pææhæn kun tuntuu hyvæltæ oli bandit tai ohei. Vitun væliæ mitæ muut tuumaa. Siitæ se læhtee..
Onko heittää mitään hyviä ehdotuksia, umpikypärästä joka päässä ei näyttäis ihan urpolta. Vähän merkkiä ja mallia... Umpikypärä olis k
u
itenkin turvallisempi ja lämpimämpi koleilla ilmoilla.[/quote] Laita hyvæ mies juuri se potta pææhæn kun tuntuu hyvæltæ oli bandit tai ohei. Vitun væliæ mitæ muut tuumaa. Siitæ se læhtee..