Taitaa olla niin märkää ruutia ettei siitä muuhun olemose kirjoitti:On se hyvä ettei klubilla ole ongelmia, kun tällaiseen keskusteluun on ruutia tuhlattavissa. Oon vasta vuodesta 1996 ralleissa käynyt, mut eläkeikäkään ei ole vielä estänyt telttaa ja makuupussia + kaljoja paikalle viemästä ihan vaan itse ja ilman ns. huoltoautoa.
Ehdotus hallitukselle
Re: Ehdotus hallitukselle
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Oletpas melkoinen optimisti!PÄKÄ kirjoitti:Eikö mitä, kun koko talvi tätäkin väännetään, niin eiköhän tollot rupee ymmärtämään!!!!-Päkä-
LIFEMEMBER-
Rautahauli
Jotenkin hassua kun Harrikka-miehet itkee kun sääntöjä ei noudateta. (99%?)
Mun anti aiheeseen tais olla tässä.
Rautahauli kirjoitti:Jotenkin hassua kun Harrikka-miehet itkee kun sääntöjä ei noudateta. (99%?)
Jo tässä ruvetaan mieheksikin haukkumaan......
-Päkä-
Lumilinko?Vallu kirjoitti: Siinä on viisi vaihdetta eteen ja kaksi taakse, ajovalo ja sähköstartti.
Lelu!
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Jos ei käy tapahtumissa, ei tunne edes sinua ja voisihan jollain miehelläkin toki olla tuollainen kiva pinkki pyöräPÄKÄ kirjoitti:Jo tässä ruvetaan mieheksikin haukkumaan..
Eiköhän asia ole aika selvä, säännöistä viis, mutta moottoripyörätapahtumiin mennään moottoripyörällä ja jos ei päästä syystä tai toisesta pyörällä, jätetään menemättä.
Mutta tätäkin miettiessään on hyvä muistaa se kiertävä sanonta, että ilman moottoripyöriä tätä porukkaa ei kutsuttaisi bikereiksi, vaan alkoholisteiksi
Mutta jos halutaan kaikesta huolimatta mennä vaikka junalla, bussilla, helikoptertilla tai omalla autolla, niin jätetään juna rautatieasemalle, bussista hypätään pysäkillä ja helikopterilla laskeudutaan sinne hotellin katon helikopteriympyrään ja auto jätetään parkkipaikalle.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Arvasin, että Zetorikuski tulee kateelliseksi!Pertti kirjoitti:Lumilinko?Vallu kirjoitti: Siinä on viisi vaihdetta eteen ja kaksi taakse, ajovalo ja sähköstartti.
Lelu!
LIFEMEMBERRe: Ehdotus hallitukselle
Nyt kun mentiin ohi aiheesta niin Pertistä en tiedä mutta täällä lumikoneena toimii Zetor 25A vm-57.
Ja huom., en ole Vallun lumile....., ei kun lumilingosta kateellinen.

Ja osaltani palataan aiheeseen, anteeks.
Ja osaltani palataan aiheeseen, anteeks.
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 01:21 02.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
HDCF vois järjestää jäsenistölleen reissun, teemana Vallun lumilinkoon ja sen vaihteisiin tutustuminen 
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Tai sitten teen näytösajon talvirallissa.
Nim. Kun meillä päin ajelette, niin ajelkaa ohi!
Nim. Kun meillä päin ajelette, niin ajelkaa ohi!
LIFEMEMBER