epätietoinen kysyy

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Kiwi
Viesti:

Re: epätietoinen kysyy

Viesti Kirjoittaja Kiwi »

Joe Cool kirjoitti:Näillä kriteereillä rotsin selässä oleva Virago-teksti luonnollisesti ilmoittaa kantajansa kuuluvan Virago-nimiseen Harrikkakerhoon .
Sekin on taas eri asia, että kuka huolehtii ihmisyydestään niin vähän että hankkii iselleen virago takin :mrgreen:
Itse kuulun kolmeen merkkikerhoon, Mustang, Cadillac ja HDCF ja olen ratkaissut asian niin, että menen kuhunkin tapahtumaan oikean merkkisellä ajoneuvolla ja jos syystä tai toisesta olen estynyt menemään oikealla merkillä, jätän väärän merkin suosiolla juhla-alueen ulkopuolelle ja kävelen sisään.
Samaa mieltä! Mutta itestä en tiiä mitenkä käy Mustang klubin kokoontumisien kanssa, että meenkö hevosella vaiko Buellilla, ku on se kesä vaa nii pirun lyhyt ja kerkiäähän niillä autoilla talvella ajelemaa :wink:
hdlate
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hdlate »

Eikös säännöissä sanota että ralliin pääsee Harley-Davidson, Indian ja Buell merkkisillä pyörillä, vai olikos siinä tosta inkkarista? Eikö ole niin, että vaikka olis jäsen, ja kotona viis harrikkaa, niin jos tulee ralliin muulla kuin h-d:llä, se on jätettävä portin ulkopuolelle. Ei virago club of finland ralliinkaan varmaan h-d:llä pääse :lol:
-90 FXR Super Glide
Turre
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turre »

hdlate kirjoitti: Ei virago club of finland ralliinkaan varmaan h-d:llä pääse :lol:
enpä ole virago-rallissa ollut, mutta mitä olen yamaha custom clubilaisten kanssa joskus ollut sanalla, niin heillä se ei ole niin anaalia. tilaisuuteen ja jäseneksi pääsee mopolla kuin mopolla. mut heillä se taitaa olla niin että tilaisuuteen sopimatonta jengia, autopokaa, wanna-beetä, yms. ei kauheesti edes yritä alueelle.
A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away - Antoine de Saint Exupéry
ma^ko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

BigDogien ylettömän lisääntymispelon voinee ainakin unhoittaa kyseistä kammonneet, nurin meni iso koira: http://www.cyrilhuzeblog.com/2011/04/04 ... as-closed/" onclick="window.open(this.href);return false;
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
JKKo

Viesti Kirjoittaja JKKo »

Vallu kirjoitti:Kuis? MIKÄ siinä laitteessa on Harley-Davidsonia?
H-D ralliin pääsee jos rekisteriotteessa lukee merkin kohdalla, että: Harley-Davidson tai Indian!
Duoda. Jos menis ja muutoskatsastais esim ton mun Dynan omavalmisteeksi nimellä "villu" oikein t-viivojen kera, sillä onhan siinä vaihdettuja osia, kuten esimerkiksi öljynsuodatin, renkaat ja bilteman ledivilkut. Äkkinäinen ei rallin portilla huomais aidosta poikkeavaksi, mutta ralliiin jäis pääsemättä, jos ote tarkastettais?

Tääkin threadi on kait (toivottavasti) vaan myöhässä olevan kevään syytä.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
bigdog

Viesti Kirjoittaja bigdog »

JKKo kirjoitti:
Vallu kirjoitti:Kuis? MIKÄ siinä laitteessa on Harley-Davidsonia?
H-D ralliin pääsee jos rekisteriotteessa lukee merkin kohdalla, että: Harley-Davidson tai Indian!
Duoda. Jos menis ja muutoskatsastais esim ton mun Dynan omavalmisteeksi nimellä "villu" oikein t-viivojen kera, sillä onhan siinä vaihdettuja osia, kuten esimerkiksi öljynsuodatin, renkaat ja bilteman ledivilkut. Äkkinäinen ei rallin portilla huomais aidosta poikkeavaksi, mutta ralliiin jäis pääsemättä, jos ote tarkastettais?

Tääkin threadi on kait (toivottavasti) vaan myöhässä olevan kevään syytä.
no kyl se kai pitää se oikea hd ostaa ku ei tuo big dog oikein tunnu miellyttävän vaikka se am hd pajaa edustaa ja perinteitä kunnioittaa
MrX

Viesti Kirjoittaja MrX »

bigdog kirjoitti:no kyl se kai pitää se oikea hd ostaa ku ei tuo big dog oikein tunnu miellyttävän vaikka se am hd pajaa edustaa ja perinteitä kunnioittaa
Pitää kunnioittaa perinteitä ja ajaa sellasella pelillä jotta itteä miellyttää ja muita v....taa... 8)
Vastaa Viestiin