Ekaa Harrikkaa ostamassa! +ABS vai EI ABS sivu 6-

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Sulkava
Viesti:

Re: Ekaa Harrikkaa ostamassa!

Viesti Kirjoittaja Sulkava »

Suoooomalainen ku o tiottunu lukee painettua sanaa ku raamattuuuu....

siis ei oikein ossoo hjuumorilla aina ottaa.....

edellisen kaa Ihan samaa mieltä

et :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ( laitoin noita ihan Kolome kpl.)

ja kyl noista tän ketjun jutuista seleviää kui tulisesti moni ommoo pyöree RAKASTAA :oops: ( ja siit ne kehuttii tullee sit kottiinpäin :) )

et eiku pääsiäis nuamat virneseen ;)
H-Ds + Mustangs...
Soutuneuvos ;)
hiekkanen

Viesti Kirjoittaja hiekkanen »

Sulkava kirjoitti:Suoooomalainen ku o tiottunu lukee painettua sanaa ku raamattuuuu....

siis ei oikein ossoo hjuumorilla aina ottaa.....

edellisen kaa Ihan samaa mieltä

et :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ( laitoin noita ihan Kolome kpl.)

ja kyl noista tän ketjun jutuista seleviää kui tulisesti moni ommoo pyöree RAKASTAA :oops: ( ja siit ne kehuttii tullee sit kottiinpäin :) )

et eiku pääsiäis nuamat virneseen ;)
Piru se lukee vaan raamattua.Nyt meni viherpiiperöiden puolelle,mutta kerran oli televitsioonissa semmonen ohjelma,missä M.A Nummininen totesi,että "Ei moottoropyörää voi rakastaa".Laittoi jaavaa muka.Mielestäni moottoripyörä(H-D) on kuin perheen jäsen.OLENKO TAAS VÄÄRÄSSÄ?
FXSTC 1988 Powered by S&S V80
hiekkanen

Viesti Kirjoittaja hiekkanen »

Onko Harrikka perheenjäsen?Mielestäni on.Lähes kaksikymmentä vuotta tuo Evo on ollu kaikkine kommervenkkeineen mulle maanittelemassa.En olisi ennen Harrikan laittamista olisi tajunnut,että sielu voisi löytyä nimenomaan tästä pyörästä,mutta mitäs uusien harrikoiden omistajat on mieltä?
FXSTC 1988 Powered by S&S V80
hermanni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hermanni »

hiekkanen kirjoitti:En olisi ennen Harrikan laittamista olisi tajunnut,että sielu voisi löytyä nimenomaan tästä pyörästä,mutta mitäs uusien harrikoiden omistajat on mieltä?
Mites se "sielun" löytyminen liittyy vanhaan tai uuteen harrikkaan??
Joo, ja en taida tuota -07 bobia laittaa kiertoon. Ostan sitten uuden, kun tulee tarve toisenlaiseen harrikkaan.
Street bob 2007
Artsi-67
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Artsi-67 »

Karvanaama kirjoitti:Itelle on Sportster riittänyt ekana pyöränä oikein hyvin. Ja on sillä menty 2 päälläkin reissuja ynnä kamatkin on kuskattu. Iskareiden kanssa ei kannata tinkiä, omassa on vielä toistaiseksi halvat takaiskarit, ja vaihtuvat kyllä kesäksi. Töyssyissä menee kyllä pohjaan ja muija kertoi kohdun pudonneen johonkin routakuopan pohjalle. Artsi-67:lla taitaa olla jotain samanmoista kerrottavaa etupäästä. Artsin muijan kohdusta en tiedä mitään.. (eikä sitä kysyttykään)
Pyörässä ei ollu mitään valittamista, hyvä ajaa ja ketterä vempain, mut tää elopaino(116) ja 180:nen selkärangaton oli liikaa etuiskareille, varsinkin ku oli low!
Dynassa on jotkut ketunhännät(fox) takaiskareina ja jämäkiltä tuntuu, onko jollain niistä kokemuksia, hyvät/huonot?

Ja karvis, kyllä sää tiedät! Eihän mun muijalla SE tippunu, ku SIELTÄ tippu se ajojarru..... :lol:

Ps. sitä kahta metriä ei sit lasketa :twisted:
Hiljaa hyvä tulee tai sitten EI!
falante

Viesti Kirjoittaja falante »

Lotkotes kirjoitti:oon täs kattellut pyörää ittelle hintaa sais olla noin 6000? Sporsteri taitaa olla ainut joka tuohon hinta luokkaan mahtuu,kuitenkin olen 100+ kg ja 192cm nii onkohan tua 883 liian pieni vai pitäiskö kattella 1200:sta? Amerikastakin olen ajatellut jos tuottais jonkun vehkeen.
Mitat kuskilla on aika lailla samat ja mulla on pyöränä vm2000 Sporster 1200cc. Vuoden ajoin Sportster 883cc:llä, jossa ei ollut siirtotappisarjaa. Ei hyvä, siirtotapit must juttu - Jalkatilaa pitää olla. Mut tää
1200cc toimii hyvin. Moottorin tehot oli 883cc:ssäkin oli aika riittävät. Varsinkin eka pyöräksi. Tykkään siitä, että pyörän tultua tutuksi voi kaasun tosiaan vääntää täysin auki niin halutessaan.

Sporster on hyvä pyörä. Voimaa on, ääntä on, näköä on. Ja yhdelle henkilölle toimii kivasti. Matkustaja vähentää ajamisen nautintoa huomattavasti. Toisaalta, nätti ja kiva tyttö takapenkillä lisää elämisen nautintoa mukavasti. Mut kyllä sportster on yhden hengen pyöräksi tarkoitettu. Varmaan ajelen vielä tän kauden sillä, tarkoitus kuitenkin vaihtaa isompaan - suuntana luultavasti Fat Boy. (Ehkä väliin mahtuu joku dyna.)

Mun mielestä Sportster on hyvä paikka aloittaa.
Henq_

Viesti Kirjoittaja Henq_ »

Ite hommasin hiljattain ensimmäiseksi harrikaksi sportsterin, ja voin todeta että tyytyväinen olen. Helppo hallita ja voimaakin on ihan riittävästi kuljettamaan tämmöstä 163/97 ruipeloa. Kyllä sitä silloin tällöin jotkut huomauttavat tästä "naisten pyörästä" mutta mulle se on ihan sama 8) sou not, kuhan ite tykkää!
Sportster XLH 883 Deluxe -92
Petsu

Viesti Kirjoittaja Petsu »

Tuli kanssa tehtyä 'takinkääntö', reilun 10 vuoden Vmaxeilun jälkeen tuli sitten ostettua uusi 2009 VRSCDX. Pyörän saan alleni tällä viikolla ja toukokuun lopussa sisäänajon jälkeen stage 1 sisään :D
PowerCommander V
Vance & Hines Competition series exhaust
K&N filter
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Petsu
sisäänajon jälkeen stage 1 sisään
Onnea vaan takin uudellekin puolelle. Mutta miksi tämä stage 1??? Mopo kulkee vakiona + kahtasataa ja kiihtyy kuin keskimatkan ohjus. Mitä haet sillä stagella. Suosittelen ajamaan ainakin ekan kesän vakiona ja mieti sitten. Kauppiaat kyllä puhuu nätisti kaiken mahdollisen myytävän kaman puolesta. Olennaista on millaiseen käyttöön pyörää suunnittelet.
Itse olen nyt ajanut vajaat kaksi kesää vakiolla VRSCDX:llä ja olen aina ollut ralleissa huomattavasti ennen niillä vanhanaikaisilla ilmajäähdytteisillä tulevia kavereitani. :mrgreen:
Kuva LIFEMEMBER
Petsu

Viesti Kirjoittaja Petsu »

Vallu kirjoitti:Petsu
sisäänajon jälkeen stage 1 sisään
Onnea vaan takin uudellekin puolelle. Mutta miksi tämä stage 1??? Mopo kulkee vakiona + kahtasataa ja kiihtyy kuin keskimatkan ohjus. Mitä haet sillä stagella. Suosittelen ajamaan ainakin ekan kesän vakiona ja mieti sitten. Kauppiaat kyllä puhuu nätisti kaiken mahdollisen myytävän kaman puolesta. Olennaista on millaiseen käyttöön pyörää suunnittelet.
Itse olen nyt ajanut vajaat kaksi kesää vakiolla VRSCDX:llä ja olen aina ollut ralleissa huomattavasti ennen niillä vanhanaikaisilla ilmajäähdytteisillä tulevia kavereitani. :mrgreen:
Kai se vaan on pelko persiissä, että ei lähe 'tarpeeksi' Maxin jälkeen 8) Niin ja toinen juttu on tuo äänipuoli, tarttee saada mölinää maailmaan eli putket vaihtoon niin samallahan tuo PC V ja K&N voi heittää sisään :D
PowerCommander V
Vance & Hines Competition series exhaust
K&N filter
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Tuo mölinäjuttu taitaa siirtyä historiaan. Viimeisten rakentelusäännösmuutosten jälkeen poliisilla on käsittääkseni mahdollisuus välittömästi puuttua pakoputkiston muutoksiin, jopa äänistä riippumatta jos haluavat.
moderattori

Romu rauhoittaa!
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Noinhan se on kuten Pertti kertoi. E-leimaa ja muuta kummastusta pitää putkistä löytyä näissä uusissa mopoissa.
Ja mitä Maxiin tulee, niin tehoja pitäisi saada noin 30 heppaa lisää ja sehän ei onnistu stage 1:llä. Aikas paljon järeämpiä keinoja tarttetaan. :wink:
Kuva LIFEMEMBER
Peeppe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peeppe »

Vähän ot. Mutta pakko puuttua tuohon >>Tuo mölinäjuttu taitaa siirtyä historiaan<< näin se vaan taitaa olla, mutta tuleva näyttää mihin suuntaan todellisuudessa mennään.
Mulla on sen verran tuore HD että siinä on vielä vakiorännit kiinni, ja taivahan tosi on se että äänet on aivan liian nuhaiset.
Niinpä laitoin tilaukseen V&H LongShot putket, ja niillä sitten mennään niin kauan kunnes poliisisetä pysäyttää ja repii laput pyörästä.
Lotkotes
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lotkotes »

Jees!!Perjantaina tuli kortti ja samana iltana vielä pyörä kaupat...tästä se alkaa :wink:
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

Lotkotes kirjoitti:Jees!!Perjantaina tuli kortti ja samana iltana vielä pyörä kaupat...tästä se alkaa :wink:
Hieno homma !
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Vastaa Viestiin