KOMIIKKAA

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

patu

Re: KOMIIKKAA

Viesti Kirjoittaja patu »

Olen 36 vuotta näitten mopojen kans touhunnu mut senverran yksinkertanen olen etten tänäpäivänä ymmärrä miten se pyörä erottaa onks mies vai nainen puikois.Mitä helvetin merkitystä sillä sukupuolella on täs touhus.Rikollisjärjestöt on oma lukunsa mut tavalliset motoristit on samalla viivalla on niillä munat tai ei.Mulle on näinä vaatimattomina vuosina(kaikki täällä keuhkoovat ei ole edes eläneet tota aikaa)ehtiny siunaantumaan kymmeniä naismotoristikavereita joilla on vähintään saman verran munaa puhua motorismista ku näillä täällä isottelevilla nööseillä.
Aina ekalla
AnuVanamo

Viesti Kirjoittaja AnuVanamo »

patu kirjoitti:Olen 36 vuotta näitten mopojen kans touhunnu mut senverran yksinkertanen olen etten tänäpäivänä ymmärrä miten se pyörä erottaa onks mies vai nainen puikois.Mitä helvetin merkitystä sillä sukupuolella on täs touhus.Rikollisjärjestöt on oma lukunsa mut tavalliset motoristit on samalla viivalla on niillä munat tai ei.Mulle on näinä vaatimattomina vuosina(kaikki täällä keuhkoovat ei ole edes eläneet tota aikaa)ehtiny siunaantumaan kymmeniä naismotoristikavereita joilla on vähintään saman verran munaa puhua motorismista ku näillä täällä isottelevilla nööseillä.
Kiva lukea järkipuhetta! :!: :!: :!:
kyläluuta kotikissa
Sulkava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sulkava »

AnuVanamo kirjoitti:
patu kirjoitti:Olen 36 vuotta näitten mopojen kans touhunnu mut senverran yksinkertanen olen etten tänäpäivänä ymmärrä miten se pyörä erottaa onks mies vai nainen puikois.Mitä helvetin merkitystä sillä sukupuolella on täs touhus.Rikollisjärjestöt on oma lukunsa mut tavalliset motoristit on samalla viivalla on niillä munat tai ei.Mulle on näinä vaatimattomina vuosina(kaikki täällä keuhkoovat ei ole edes eläneet tota aikaa)ehtiny siunaantumaan kymmeniä naismotoristikavereita joilla on vähintään saman verran munaa puhua motorismista ku näillä täällä isottelevilla nööseillä.
Kiva lukea järkipuhetta! :!: :!: :!:
Tuon myös minä allekirjoitan!!!!!!

Näin On vaikka olenkin nykyään Kiirastulen Kerubi... :cry: ... oon ajellu vuodesta 1974 ... siitä lähtien on aina ollut vähintään yksi pyörä ajossa ja kilvissä ja PALJON on tullut vastaaan ( ja myös samaan suuntaan) Naisia joiden kanssa on ollut mukavaa harrastaa :D :D :D myös moottoripyöräilyä

Oma tyttäreni 12 vee on ajellut 6 - vuotiaasta lähtien ..aloitti Yamaha minicrossilla ja ..nykyisin omalla pikku chopperilla :lol: :lol: :lol:

Istuu takana myös Harrikan kyydissä ja ei jää pois millään reissusta !!!!!

Ei ole kyllä tullut mieleen et Kerubi KIELTÄISI tyttären moto-harrastuksen vaan koska 3% pelkää naisia.... :roll: :roll: :roll: :roll: motoristeina..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
mutta onko YH- isä ----siis sekä-että roolissa myös kieltolistalla... :idea: :idea: :idea:

ei muuta ku piis vaan kaikille ja maailman Rauhaa näin uuden vuoden koittaessa !!!!!!!! 8) 8) 8)
H-Ds + Mustangs...
Soutuneuvos ;)
MrX

Viesti Kirjoittaja MrX »

Tulis nyt äkkiä valoo ja kevät et tekin pääsisitte tienpäälle ja irti tosta "komiikasta"

Odotellessa voi kuunnella vaikka tota;

http://www.youtube.com/watch?v=glfI4qNfiWU" onclick="window.open(this.href);return false;
Bootsi

Viesti Kirjoittaja Bootsi »

Mie ajelen Harrikallani ilman liivejä, enkä kuulu mihinkään kerhoon... Rispektiä. 8)
5hd1gy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 5hd1gy »

Pidin tuosta Bob Seger-biisistä, kiitos siitä MrX:lle.

En ala lainailemaan enkä vastailemaan kenenkään kirjoituksiin, niissä on paljon sitä positiivista nuorta kiihkoa, jonka iän karttuminen valitettavasti tasoittaa.

Itse olen 120 jäsenisen "maksapankkiin kerhon" kerhoisäntä. Mopon hankin 1975, kevarin 1976 ja moottoripyörän 1978, kaikki omilla tienesteilläni, yksikään nainen ei ole mopojani maksanut. Tuosta voitte halutessanne päätellä ikäni. Omasta mielestäni olen nuori.

Kerhoisännyyden lisäksi olen äärimmäisen kiltti. Siksi osalleni on langennut myös kerhomme naisten, erityisesti sinkuksi jääneiden, moottoripyörien huolto ja korjaus, parhaassa tapauksessa vain neuvonta.

Tällätavalla olen mahdollistanut näiden sinkkunaisten osoittaa exilleen, kuinka hyvin he (sinkkunaiset) "itsellisinä" tulevat toimeen. Ensisijaisesti pyrin kuitenkin näitä onnettomia saattamaan yhteen, exmies huoltaisi edelleen exnaisensa mopon, mutta aina se ei ole mahdollista :(

Tällähetkellä ei nyt isompaa remonttia naisten mopoihin ole tekeillä, yhtä olen kiillotellut (ollut vähän huonolla hoidolla, "naisen hellässä huomassa") ja toiseen pitää valaa osittain uusi akun miinus-napa, oli ollut liitos löysällä, sulaa lyijyä oli valunut pitkin akun kylkeä. Muutaman illan olen jo harjoitellut lyijyn sulattamista / valamista. Suurin pulma siinä tuntuu olevan se, että lyijy, sekä lisättävä että jäljelle jäänyt tynkä, on saatava keskenään sulaan tilaan, kolvaaminen ei riitä, muuten lyijystä muodostuu jotenkin haurasta. Ko. Akku on kuitenkin aito H-D akku, muuten hyvässä kunnossa, joten pelastamista kannattaa yrittää. Vaarana vain on se, että jos homma epäonnistuu, niin naiset tuntien, minähän sen olen tuhonnut :(. No, siitä selviää kyllä rahalla. Pääasia, että saadaan taas yksi nainen pysymään tienpäällä, puhumaan niistä munista.

T. Naisten kälätystä kerhoilloissa on ihan kiva kuunnella Juha
Ilkimys

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Selvittäkääs vielä mitä eroa on "motoristilla" ja "bikerilla"? :twisted:

(Luojan kiitos, päivä pitenee ja kevät lähenee...)

Kuva
5hd1gy
Viesti:

Ilkimys, älä yllytä meitä hulluja :wink:
henry
Viesti:

Viesti Kirjoittaja henry »

Ilkimys kirjoitti:Selvittäkääs vielä mitä eroa on "motoristilla" ja "bikerilla"? :twisted:
Ainakin Bob Seger on motoristi :lol:
Flhrsi 07
wesa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wesa »

Sevittäkääs myös, mitä tänäpäivänä sisällytetään seuraaviin lyhenteisiin?

H-DC = ?
MC = ?
MCC = ?
MRC = ?

:roll: :roll: :roll:

Ja moniko suomi-MC on jo perusasioiden ulkopuolella?

MC - Motorcycle Club

These sort of clubs are not for the light hearted. Entry is not easy or cheap.

To join a proper MC be prepared to give up anything & everything to get that membership.

Everything takes second place family work mates none of these matter the club is first & foremost.

With this in mind perhaps you can understand why a MC member is so sure of himself.
Viimeksi muokannut wesa, 18:04 26.12.2009.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
LIFEMEMBER
5hd1gy
Viesti:

Taitaapa nim. Wesa tietää nämä asiat ainakin minua paremmin, mutta jospa lainaan Kirsi Maria Kinnarisen uskontotieteen pro garadu -tutkielmaa: Mies, talli ja moottoripyörä: etnografinen tutkimus Misfit MC:stä ja bikerkulttuurin eetoksesta, s.105.

"Kerho- ja jengitunnuksia on myös muilla kuin moottoripyöräkerhoilla. Viime vuosina on suomalaismediassa saanut huomiota Natural Born Killer -nimeä kantava rikollisryhmä. NBK:n tunnus on tyypillisesti samankaltainen kuin HD-kerhojen, mutta koska kyse ei ole moottoripyöräkerhosta, ei tunnuksen yhteydessä ole MC-tekstiä."

MC -kerhoiksi puhtaimmillaan taas henkilökohtaisesti miellän Biker Union-sivuilta BMC, CMC ja HAMC, toki on paljon muitakin, mutta nämä ovat varmasti tunnetuimmat.

Kerho, johon itse kuulun, on varmaankin MCC, meillä kun on se nainenkin sihteerinä :(

T. Nöyrästi asioita opetteleva Juha
hiekkanen

Viesti Kirjoittaja hiekkanen »

Onhan tuo totta.Kaikkihan me ollaan intohimoisia asianharrastajia.MEILLÄHÄN ON TARKOITUS PITÄÄ HAUSKAA.Vai eikö ole?En tässä huuda enkä mesoa tästä jutusta millään lailla.Ostin eka harrikkani vuonna -91 talvella,ja se oli käytetty.Se sama harrikka on mulla vieläkin,ja toimii edelleen.Mitä helvettiä te kitisette,koska asiat on ihan hyvin?Kaheksankymmentäluvulla tein kaverini kanssa chopperin japsipyörästä,koska muita aihioita ei täällä(itäsuomessa) ollut.Harrikka oli täällä kaukainen haave,kun muutakaan ei ollut.Ja ne kerhojutut te voitte sisäistää omantuntonne mukaan.Voisin minäkin olla jossain klubissa vaikka "treasure",jos niin tahtoisin.Mutta vapaus on päämääräni.Jos tuomitsette minut,niin käykää saatana vaikka ampumassa.Olen mielipiteeni takana.
FXSTC 1988 Powered by S&S V80
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

Ilkimys kirjoitti:Selvittäkääs vielä mitä eroa on "motoristilla" ja "bikerilla"? :twisted:

Kuva
Kunhan sivistyksemme kehdon, ylesirarion, toimittajiksi etsittäis joskus asioista (myös) tietäviä hlöitä.

Politik, sano
Jumpe

Fazerin sininen män just. Punkun rääppiäistä ja mikko-sikaakin näemmä piisaa. Myöhemmin akkalauman kera ihmettelemään rokapiliää...
5hd1gy
Viesti:

AnuVanamo kirjoitti:Myönnän, että osa naisista on vaikeasti ymmärrettäviä enkä itsekään, vaikka olenkin erittäin nainen, aina ymmärrä toisia naisia tallillakaan, mutta en mä kyllä aina ymmärrä miehiäkään. Itse olen oman tallini tapahtumavastaava, joten lähes kaikki mitä tallilla tehdään yhdessä tapahtuu "mun kauttani" - sillä et minä laitan asiat liikkeelle.
En yleensä selittele itseäni ja taas niin käy :)
Kerhoisännyyteni toin esille vain vastineeksi AnuVanamolle, koska mielestäni minäkin toimin aitiopaikalla kerhossamme. En mitenkään leuhkiakseni, jonkun tämäkin tontti on hoidettava, vapaaehtoisia on kovin vähän. Jonkun on hankittava WC-paperit, talouspaperit, befletit, pestävä pyyhkeet, avattava ovet kerhoiltoina ja aina tarvittaessa, otettava pyörät talvisäilytykseen, hoidettava työkalupuolta, luotava lumet, tyhjennettävä roskikset, toki muut auttavat aikansa ja kykyjensä mukaan, mutta ei nämä hommat itsekseen tapahdu :(
hiekkanen kirjoitti:Ja ne kerhojutut te voitte sisäistää omantuntonne mukaan.Voisin minäkin olla jossain klubissa vaikka "treasure",jos niin tahtoisin.Mutta vapaus on päämääräni.
Olen samaa mieltä kanssasi Hiekkanen, mutta kaikki eivät vaan pärjää yksikseen. Monelle MP-kerho on tärkeä, suorastaan välttämätön harrastamisen kannalta.
Jos tuota vapautta ajatellaan, niin ei meidän kerhossa kukaan sitä menetä, eivät edes kerhon jäsenistön eteen puuhailevat. Ei vapaaehtoisuus, jonkun asian eteen tehtynä, tarkoita vapauden menettämistä.

Juha
masala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja masala »

Kuva
Motoristi ompi pääsääntösesti suamalainen, tai ainakaan mää en oo törmänny
ulkomaaneläviin jokka tituleeraa itteään motoristiks.

Bikeri kait on sitte enklannista ameriikanyhtysvalloista tahi kanatasta tahi jostaki muusta
enklannin kiälellä operoivasta maasta ...
"Jäitä ammeeseen Jepson, herra kylpee pian"
Vastaa Viestiin