Homosohva???

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
jutaharri
Viesti:

Re: Niinpä

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

Vallu kirjoitti:Niinpä Hemuli, mutta mähän sanoin FLHTCU(I). Tsekkaa se vielä! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Onneksi mun mopon kirjainyhdistelmä on vain FLTC, jonka muistamisessa pärjää juuri ja juuri.
Siitä katteesta, mun katteena toimii "lehmänpää". Heittää muuten ajoviiman yllättävän hyvin ainakin mun yli, niin ja sarvet prkln leveeeät.
Ei kuitenkaan kykene polttelemaan pikkusikaria 120km/t nopeudessa, jos vielä polttaisin.

On mulla sekä alkuperäinen katehirviö sekä pleksikin, mutta odotellaan vanhenemista ja mukavuuden halua. :D :D :) :)
Rossi
Viesti:

Matkalehmäpäs...

Viesti Kirjoittaja Rossi »

Täällä harjoitetaan todella törkeää sohvan pilkkaamista, hävetkää! Meikäläisen sohva on pyha ja taatusti umpihetero mesta. Siinä maaten on katottu telkusta Tuntematon sotilas ja Seitsemän veljestä sekä Arvi Lindin totuuksia. Siinä maaten on suunniteltu ajamista ja siinä maaten on ajateltu naista...
Siinä se on, jämäkillä viittausnauloilla ja Juupen muutamalla muotoillulla lauseella naulattuna The Truth And Nothing But The Truth.

Matkalehmästähän täällä mekastetaan, eikä mistään sohvasta. Onko äijillä menneet puurot ja vellit sekaisin; "...katteena toimii lehmänpää..."... "mulla on leveet sarvet..." jne...Tässäkin tapauksessa, kuten useimpien muidenkin lehmärotujen osalla, saattaa olla kyseessä nyttemmin jo sukupuuttoon kuolleesta härkälajista, alkuhärkä (bos primigeniuksesta), pohjautuva lehmärotu.

-Rossi & Nässyn Mustikki, (vielä toistaiseksi) poikimaton friisiläistyylinen matkaEvo-hieho-
Vallu
Viesti:

entäs tämä?

Viesti Kirjoittaja Vallu »

jutahari:
Onneksi mun mopon kirjainyhdistelmä on vain FLTC, jonka
muistamisessa pärjää juuri ja juuri.
No entäs tämä 2006 versio eli FLHTCUSE ??? 8O 8O 8O
akrapu

Viesti Kirjoittaja akrapu »

Homosohvakeskustelu etenee, asiaa ! Tässähän alkoi kiinnostamaan touring-mallien historia. Joo, en jaksa googlettaa, joten kysynpä täältä. Milloin ensimmäinen touring-malli tuli markkinoille, siis homosohva. Alkuperäinen Electra Glide, se pannu, oli hiukan toisennäköinen kuin nykyiset electrat :D .

ps. Kämmenet hikoavat, kun selaan kuumeisesti netissä myytävinä olevia homosohvia. Pitäiskö taas palata FLHS:ään, joka on oli RoadKingin kohtuuhintainen edeltäjä. Ja siinä on vielä se kaunis mittaristokin ! Kun tuota ikääkin on alun viidettäkymmenettä vuotta, niin kai sitä pitäisi siirtyä homosohvakuskiksi 8).
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

HD:n omalta sivulta lainattua:

"1980 Harley-Davidson debuts the FLT with its vibration dampening, rubber-isolated drivetrain and unique trailing front fork. The FLT also debutes an engine and five-speed transmission that are hard bolted together."

Eli vuonna -80 tuli ensimmäinen kokonaan omalla rungolla, kumiripusteisella koneella ja viisilovisella vaihteistolla oleva matkamalli markkinoille. Tuo runko muuten muistuttaa erehdyttävästi FXR:n vastaavaa - onkohan Erkillä ollut näppinsä pelissä 8O ?
Juupe

Viesti Kirjoittaja Juupe »

Eikös MATKALEHMÄÄ (Arska se on järkimies ja hahmottaa asiat oikein) ole myyty semmoisenakin mallina, jossa 'satulassa' on persehielle erillinen viemäröinti, siis bottom drip drainpipe?
jack

Viesti Kirjoittaja jack »

akrapu kirjoitti: ps. Kämmenet hikoavat, kun selaan kuumeisesti netissä myytävinä olevia homosohvia. Kun tuota ikääkin on alun viidettäkymmenettä vuotta, niin kai sitä pitäisi siirtyä homosohvakuskiksi 8).
Ei missään nimessä pidä 8) mitä vanhemmaksi tullaan sen askeettisempia, vanhempia, ja yksinkertaisempia tulee pyörien olla :lol:

Äkkiä kuivaamaan ne kämmenet ja pois ne haavekuvat tour pack'eista ja pehmeist' penkeista

Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
Ilkimys

Päinvastoin

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Jack:
mitä vanhemmaksi tullaan sen askeettisempia, vanhempia, ja yksinkertaisempia tulee pyörien olla
Hyvä Veli! Olet ymmärtänyt asian väärin päin! Mitä vanhemmaksi tullaan sen askeettisempia ja yksinkertaisempia ukot ovat! Pyörät muuttuvat mukaviksi ja pehmeiksi. Ei tartte ajatella ulkonäköseikkoja vaan voi ajaa räntäsateessa umpikypärällä ja voi käyttää kylmällä lämpimiä vaatteita ja silleen. :D
Nyt vaan odotellaan kaksilitraista vesijäähdytteistä automaattilaatikolla varustettua Super Ultraa jossa on mm. automaattinen perseen lämmitin.
:D :D :D
jack

Viesti Kirjoittaja jack »

No ei mulla oo vaan noin käyny.
Itte vaan muutun koko ajan monimutkaisemmaksi henkilönä mutta mopot yksinkertaistuu.
- tosin kotona on jo fillari-Trike, johon piti kesällä vaihtaa baby Ape stonga... :P

Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Vähän samoilla linjoilla Jackin kanssa. Kun kuski alkaa hiipua, pitää prätkän olla race. Ne seikat kompensoivat sopivasti toisiaan ja tuottavat elämyksiä, joita homosohva(perunalla) ei saavuta. Kuitenkin se viimeinen prätkä lienee meillä kaikilla Rock´n´ Rollaattori :mrgreen: :lol:
Harley Potter

Viesti Kirjoittaja Harley Potter »

hyh hyh!tätä ällöttävän trendikästä homo sanaa viljellään nykyään joka paikassa.miksei käytettäis vaikka ameriikan termiä geezer glide(vapaa suomennos äijä liituri) :lol:

http://motorcycles.about.com/library/gl ... def197.htm
Jasu T

Viesti Kirjoittaja Jasu T »

Ja mä voisin kans sanoo etten ikinä tuu mitään sohvaa sisältävää mopoo hankkimaan...

Nii, ja tuosta rollaatorista. Eikös siitäkin sais vanhainkodissa kivaa puheenaihetta ku siitä vääntäis vaikka Triken pitkällä keulalla..?
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta!
jutaharri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

.miksei käytettäis vaikka ameriikan termiä geezer glide(vapaa suomennos äijä liituri) :lol:

http://motorcycles.about.com/library/gl ... def197.htm[/quote]

Äijäliituri,aika hyvä. Ei homosohvakaan paha ole. Sitäpaitsi Suomessa meidän nimillä ja Jenkkilässä omalla nimityksellään.
Edelleenkään ei aio katteiden taakse kätkeytyä, vaan rinta rottingilla päin viimaa ja sadetta, mutta ei avopotalla, vaan Roof'illa. Pientä armoa myös itselle. Siellä ne tuulipuskurit saa odottaa varastossa tarpeellisiksi toteamista.
Saa ne ostaakin pois. :lol:
Vallu
Viesti:

Olit eka

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Jasu:
etten ikinä tuu mitään sohvaa sisältävää mopoo hankkimaan...
Onneksi olkoon! Tulihan se sieltä! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
harley-pilot
Viesti:

Homosohva

Viesti Kirjoittaja harley-pilot »

No nyt rupee löytymään täällä HD kuskien sisälläkin eroja. On hyvä huomata mitä mieltä ollaan Matka malleista FLHT.... siihen sitten jokainen voi lisätä enemmän kirjaima jos siltä tuntuu.
Kyllä sillä vain matka taittuu kivasti. On niin kiva kuunnella ameriikan humppaa CD soittimesta cruisen taatessa etenemis vauhdin(ei FLHT). Vai mitä!!!!
Maailmaan mahtuu mielipiteitä mutta on myös faktoja. FLHT... mallit ei kaikkien mielestä ole kauniita. Mielestäni se on jo rumuudessaan brutaali sopivan macho. Sitä kun ei osteta hetken mielijohteesta tai tyyliin mitä ne kaverit sanoo. Kuitenkaan ei ole mitään muuta tehdasta joka olisi kopioinut Bat wing katteen siis eipä tule replikaa vastaan kuten käy softailissa. Olen joskus omistaut tällaisenkin laitteen.

Jos ei ikinä kokeile hyvää ei tiedä moottoripyörästä mitään! :twisted:

Harley-pilot
Vastaa Viestiin