Risuja, ruusuja ja käyttökokemuksia Street bobista.

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

jman
Viesti:

Re: Risuja, ruusuja ja käyttökokemuksia Street bobista.

Viesti Kirjoittaja jman »

Peacemaker76 kirjoitti:Jos ensivaikutelma on pettymys fillaria katsomaan mennessä niin kannattaa jättää väliin.
Tuo on erittäin hyvä ohje kaiken sellaisen suhteen, mitä ei välttämättä tarvi: pyörät, musiikki, jälkiruoat, viinat, naiset... Väkisin ei kannata yrittää tykätä, vaikka kuinka olisi luonut itselleen päähän kuvan siitä että "tuosta mä kyllä tykkään".
"Viddu ku mä luulin että tätä mä haluan" tilanteesta on joskus helppo päästä eroon, jättämällä paha viina juomatta, huono jälkkäri syömättä, tylsä musiikki kuuntelematta, mutta joskus väkisin tykkääminen voi tulla kalliiksikin.
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

jman kirjoitti: "Viddu ku mä luulin että tätä mä haluan" tilanteesta on joskus helppo päästä eroon, jättämällä paha viina juomatta, huono jälkkäri syömättä, tylsä musiikki kuuntelematta, mutta joskus väkisin tykkääminen voi tulla kalliiksikin.
Mitäs niille naisille tehdään? 8O
moderattori

Romu rauhoittaa!
ma^ko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Pertti kirjoitti: Mitäs niille naisille tehdään? 8O
Ne on ne, mitkä oikeasti tulee kalliiksi... teki niin tai näin...
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
mlöde

Viesti Kirjoittaja mlöde »

Olin tuossa hetken aikaa muissa maisemissa, mutta nyt taas takas täällä ja huomasin, että viestejä oli tullut ketjuun aikalailla.

On kyllä nettimotossa hyvä tarjonta street bobeista tällä hetkellä. Harmi vain, että siisteimpiä myyvät yksityiset ja kun mulla on toi oma pyörä vielä, niin eipä sitä oteta vaihdossa.
Tuomio kirjoitti:Hmm.

Minulla voisi olla 2007 / 37tkm suomi mattamusta bobi tarjolla, jos olet suoraa ostoa tekemässä. Olin alun perin hakemassa wide glideä, mutta tuli sitten enimmäkseen vaihtopyöräni vuoksi mentyä tuon bobin kautta. Pyörä on liki alkuperäinen, alkuperäiset putketkin on tallella.

Pistä yksityisviestiä tai soittele, jos haluat tietoja lisää: nolla neljä neljä 2841 nol 42.

-Tume
Kiitos Tume tarjouksesta! Tällä hetkellä en ole tekemässä valitettavasti suoraa ostoa, kun oma on tallissa.

Joku kyseli, että paljon bobin hinta olisi ollut.. Hinta oli 14890 euroa ja vaihtotarjouksen perusteella arvotin oman pörän siten, että bobin arvo olisi ollut 15500 euroa.

Nyt kun kelitkin alkavat lämmetä, niin täytyy toivoa, että ostaisi tuon rodin pois kuljeksimasta.
Tuomio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tuomio »

:)

Onnea kaupoille kuitenkin!

..no eipä noita EG:jä ole myöskään kovin paljoa tarjolla. Etsinnät jatkuu molemmilla..

.t
Vastaa Viestiin