miten hävittää vanhat bensat,

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vallu
Viesti:

Re: miten hävittää vanhat bensat,

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Justiinsa! Mulla on ruohonleikkuri, linko, jyrsin, lehtipuhallin, agregaatti,niittokone, moottorisaha, siimaleikkuri/raivaussaha ja kottikärry joissa on bensakone. Ja kyllä 3 vuotta vanha paskabensa niissä palaa. Ai niin ja vielä toi klapikone.
Kuva LIFEMEMBER
Das Fette Sau
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Das Fette Sau »

Pave. kirjoitti:
Das Fette Sau kirjoitti:Mie oon aina silleen hävittäny kaikki tinnerit ja pensat ja muut, että ku roskis täyttyy räteistä ja papereista / pahveista jne (musta n. 100 l jätesäkki) nii kaadan nesteet sinne sisään, vien sen ulos sopivaan paikkaan, kävelen hieman takaisinpäin, otan jonkun puukalikan tms ballistisesti soveltuvan esineen, sytytän sen tuleen (senkin voi kastaa päästä ensin pensaan) ja viskaan säkkiä sillä sieltä sopivan matkan, esim 5-10 m päästä. Kesällä humahtaa enemmän, talvella vähemmän.
Tuota kutsutaan nykyään sanalla ympäristörikos!

No jopas, ku mie kutsun sitä nimellä "liuotinavusteinen sytyttäminen" ja luokittelen sen sytytysnesteen käyttöön, vrt. juhannuskokko tai hiiligrilli. Sinne ei siis mee 10 litraa, vaan ehkä 2-5 dl kerralla.
Traumojen välttämiseksi: Haista ennen kuin maistat!

Yöjuna 2008
Sohveli 1975
aj uriksi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aj uriksi »

Mulle voi tuoda tuota bensaa vapaasti,käytän sen leikkureissa,sahoissa ym.ym. laitteissa
Eikä joudu ulkomaille niitten etuja höystämään.
Niin ja voitas laittaa keväällä uusi saitti jossa ei leikkurittomat mopoilijat vois ettiä lähimmän leikkurillisen kaverin, jolle lahjoittaa sitä bensaa mielin määrin.
Tais tulla tehtyä ekoteko????
Vastaa Viestiin