Puolan superralli

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

toro
Viesti:

Re: Puolan superralli

Viesti Kirjoittaja toro »

Jos haluaa kokea erilaisen laivamatkan niin ensin laivalla Tukholmaan siitä ajoa n. 100 km rannikkoa pitkin etelään Nynäshamn:iin ja sieltä Polferriesin lautalla Gdanskiin...
When i want your opinion, I'll give it to you
Al Capone
lotja

Viesti Kirjoittaja lotja »

Onko mitään ilmoittautumista tai jäsenyyttä johonkin vai kelpaako HD:n omistaminen ja into ralliin osallistumisesta paikalle tuloon?
Pekka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pekka »

Jos olet H-D:llä liikkeellä, niin ei muuta kuin maksat portilla sisäänpääsymaksun (ollut yleensä 60 euron luokkaa) ja ajat alueelle. Minkään valtakunnan jäsenyyksiä ei kysytä.
Kepe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kepe »

toro kirjoitti:Jos haluaa kokea erilaisen laivamatkan niin ensin laivalla Tukholmaan siitä ajoa n. 100 km rannikkoa pitkin etelään Nynäshamn:iin ja sieltä Polferriesin lautalla Gdanskiin...

Ei kuulosta Toron reitiltä! :D
terveisin
Kepe
Pohjasta on helppo ponnistaa!
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

lotja kirjoitti:Onko mitään ilmoittautumista tai jäsenyyttä johonkin vai kelpaako HD:n omistaminen ja into ralliin osallistumisesta paikalle tuloon?
Into ja HD riittävät. Piletti maksaa 60,- riippumatta siitä onko tontilla päivän vai viisi. Jos maksat etukäteen 70,- saat rallipaidan ja paremman kämppärin ja pääset sisään jonon ohitse. (Pahimmillaan porttijonot ovat kestäneet parikin tuntia.)
Täältä lisää:

http://www.superrally.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuva LIFEMEMBER
lotja

Viesti Kirjoittaja lotja »

Kiitos tiedosta, ehdottomasti mukaan!
Seamaster
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Seamaster »

oon lahdøssa puolan ralliin turusta. laivalla ajattelin menna saksaan, yksi yø berliinissa. jos meen aiemmin ajan prahan kautta. takasin pitaa olla ikavasti jo maanantaina 20.5 kun on merille lahtø edessa...prkl.

etta jos on porukkaa johon passaa tulla mukaan niin ilmotelkaa. jorgegoodman ? tipi ? Spöke ? hannuik?

en ole ennen ollut rallissa joten hyvat neuvot kalliit, mm ajetaanko pratka alueelle, se sailyy siella viikonlopun, ja sitten taksilla hotellin ja rallin valia kun on kaljassa?? vai miten teilla on tapana noissa?

itse olen tuota Chapter 2:sen porukkaa turusta, mutta ei ole kuulunut sielta mitaan lahtijoista. :mrgreen:
"Anna palaa Frank, selkääni osui juuri nuoli, mutta luulen että pystyn ratsastamaan"
hannuik
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hannuik »

Seamaster kirjoitti:oon lahdøssa puolan ralliin turusta. laivalla ajattelin menna saksaan, yksi yø berliinissa. jos meen aiemmin ajan prahan kautta. takasin pitaa olla ikavasti jo maanantaina 20.5 kun on merille lahtø edessa...prkl.

etta jos on porukkaa johon passaa tulla mukaan niin ilmotelkaa. jorgegoodman ? tipi ? Spöke ? hannuik?

en ole ennen ollut rallissa joten hyvat neuvot kalliit, mm ajetaanko pratka alueelle, se sailyy siella viikonlopun, ja sitten taksilla hotellin ja rallin valia kun on kaljassa?? vai miten teilla on tapana noissa?

itse olen tuota Chapter 2:sen porukkaa turusta, mutta ei ole kuulunut sielta mitaan lahtijoista. :mrgreen:
Jou... Ollaan tipin kanssa 12.5 iltalaivalla tukholmaan menossa, tallink siljalla. Ma aamuna rannikkoa pitkin alas,,, ei sen kummemmin ole muuta päätetty.?? :D
Tri Glide 114 vm 2019
Seamaster
Viesti:

oolrait, eli Turusta hyppaatte laivaan varmaankin. Tuonne wroclawiin taytyy jokin majoitus varaus tehda, vai mitas tuumaat? vois se olla tuokii hyva reitti. POrukassa parempi ol menna :mrgreen:
"Anna palaa Frank, selkääni osui juuri nuoli, mutta luulen että pystyn ratsastamaan"
Vallu
Viesti:

Tuonne wroclawiin taytyy jokin majoitus varaus tehda,
Taitaa olla myöhäistä. Tontille tulee 10000 henkeä, eli majoituspaikat on loppuunmyytyjä.
Teltta kyytiin.
Kuva LIFEMEMBER
hannuik
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hannuik »

Jou... Tipi varas jo hyvissä ajoin hotellin torstaista -sunnuntaihin wroklavista. Kyllä turusta yli, jäi epähuomiossa kirjottamatta. Ajellaan siitä saksan kautta wroklaviin, niin että torstaina ollaan siellä. 2-viikkoa on varattu aikaa, että aikaa kyllä o..!! 8) Ei muuta ku joukkoon vaan, suunnitellaan reittiä ja ehdotuksia kuunnellaan, ei tuolla suunalla oo tullu ajeltua. :roll:
Tri Glide 114 vm 2019
Seamaster
Viesti:

Vallu, meetkø itse telttailee? Mikas se on teltassa majoittuu jos kelit on mukavat. 8)
Seamaster
Viesti:

Hotelli varattu Campanile Wroclaw , ja Tallink Siljalla sunnuntai iltana yli ruotsin puolelle :mrgreen:

Super Rally it is ! :twisted:
Viimeksi muokannut Seamaster, 01:34 20.02.2013.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vallu
Viesti:

Seamaster kirjoitti:Vallu, meetkø itse telttailee? Mikas se on teltassa majoittuu jos kelit on mukavat. 8)
Teltalla toki. En tykkää ajella rallipaikalle kymmeniä kilometrejä. Jos vaikka vähän olutta ja silleen...
Kuva LIFEMEMBER
Seamaster
Viesti:

joo olenihan samaa mielta, kylla ma olen varautunut siihen etta jos loytyy suomiporukkaa johon leiriydytaan, niin otan teltan messiin. hotellissa on peruutusmahdollisuus, ja se on nin halpa etta aika sama, suihku sielta loytyy tarpeen mukaan. Millasella baggerilla lahdet reisuun ? Sportster kulkee just teltta, makuualusta parit kalsarit ja kaljaa laukut tays. :P Lahdetko kanssa samassa porukassa turusta yli stokikseen sunnuntai iltana tuon hannuik ja tipi kanssa?
Vastaa Viestiin