Mistä näitä samankaltaisia ketjuja oikein tulee?
Joku julkaisee uutisen ja heti aletaan väittelemään Harley-Davidson merkkikerhon kokoontumisiin pääsystä.
Rallikutsussa on sisäänpääsyyn oikeuttavat moottoripyörämerkitmainittu, ei tuotemerkin omistajia tai rahoittajia.
IJHa.....Totahan meikä on yrittäny sanoo jo aika monta vuotta...pellenähän mua on pidetty, ja se ei mua hetkauta suuntaan eikä toiseen mut IJHa:n puhe on jees, toisenkautta tää ny tartte olla mitää tiukkapipo hommaa olleskaa, niinku oon sanonu et oon ottanu ritolat tästä populasta, siis jättäny jäsenmaksun maksamatta protestiksi, itelle tulee mielee ku hiukkakin yrittää umpiluulla miettii et oompa lapsellinen, mäny oon tyhymä ja funtsin liikaa juttuja mut onhan mopo karannu tosi pahasti käsistä tästä porukasta, saa kettuilla ja lyödä vaikka nyrkillä nenää, ei sittekää saa lyödä nenää ku sehän saatana sattuu.
En vain ees viittis tukkia Harrikka ralliin minun Hondalla. Kyllähän niitä ralleja piisaa . Mites nyt kokoonnutteko torinrantaan tänä kesänä? Siellä oli viimeksi kiva katella pyöriä ja paljon oli nähtävää ja tykkäsin.
Mie en käytä alkoholia enkä tykkää selvin päin olla paikassa missä paljon ihmisiä.
Harrikka kyllä löytyy ja taidan sillä päräyttää Kemiin ja otan vaikka viikoksi sen ajoon. Akuutti rahapula aina vaivaa ja mulla pikku Hondassa ympärivuotinen vakuutus ja sillä muuten ajelen.
Ottamatta kantaa ralleihin taikka Polariksen omistukseen siirtymiseen, Saksassa on uusia Inkkareita näkynyt näytelyissä ja kokoontumisajoissa. Kovasti olen ihaillut ja omaan silmään jopa komeana pitänyt. Kovasti viimeistellyn näköisiä ja täynnä hienoja yksityiskohtia, jos eivät niin kalliita olisi niin saattaisi jopa talliin eksyä. Victory taasen ei säväytä ollenkaan, liikaa muovia.
Vaikka HDllä ajelenkin niin on hienoa jos on jonkinlainen "vastavoima" Kiina-Japani akselille.