Kauan tätä kommenttia "oikeista moottoripyöristä" joutui odottamaankin, miksi luulet, että valitsin nimerkiksi "Sähkönappimies"? Olen kirjoitellut jo omat mielipiteeni ja näkemykseni useampaankin kertaan, mutta kerrataan...
EN ole pyytänyt lopettamaan lehteä tai jättämään kokonaan jotakin pois, VAAN LISÄÄMÄÄN JUTTUJA! Montaako todella vaivaisi, jos lehdessä olisi vaikka 10 sähkönappiaiheista lisäsivua per numero? Tai jos jotain pitää karsia, niin tipautettaisiin japsijutut pois ja tilalle tarinaa ehdottamistani aiheista noilla? Malan vastauksen luettuani tosin ymmärrän, ettei uusista vehkeistä voi kirjoittaa aivan samalla tarkkuudella kuin vanhoista. Mutten vieläkään usko, että kunnolliset kuvat pahoittaisivat monenkaan mieltä, vaikka ne evoa esittäisivätkin. Nokka-akselin asennuksesta kertova parin sivun juttu tuskin aiheuttaisi ahdistusta kovimmassakaan kopterimiehessä.
En myöskään tarkoittanut, että lehden pitäisi testata JOKAINEN uusi kikkare, mutta enpä pistäisi pahakseni, jos joskus jotakin testaisivatkin. Nykyisin jutut vanhemmasta kalustosta ovat helposti vanhan kertausta, pyörissä ei muutu kuin maalaus... (Koukku on vedessä
Ja nämä tekemällä oppii jutut... Voi vittu. Hommaa helpottais kuitenkin aika paljon, jos saisit opastusta jostakin aviisista. Ja kotimaisuus olisi hyvä siksi, että tietäisin sitten, mistä hommata kikkareet tai mistä kysyä apua kun omat taidot loppuvat. Mun kun on pakko tunnustaa, että olen harrastelijamekaanikko sanan täydessä merkityksessä ja tarvitsen hommista yleensä kaiken tiedon, mitä on mahdollista saada.
Sen allekirjoitan, että kopterista saa paljon ideoita. Mielestäni ehdottamillani parannuksilla siitä saisi myös eväitä noiden ideoiden toteutukseen.
(Ok, OIKEAT moottoripyöräilijäthän eivät neuvoja tarvi, mutta on myös meitä ei-harrikkamiehinä syntyneitä, jotka niitä tarvitsisimme.)