Ajokauden päättäjäiset 25.-27.9., Himos
Re: Ajokauden päättäjäiset 25.-27.9., Himos
1148 kävijää
tommosen lukeman oon löytäny ?? (erittäin epävirallinen)
-
vaisaset63
- Viesti:
Joo kiitosta vuan minunnii puolesta...hienot oli puitteet, hienoja immeisiä ja keli suosi...ensimmäinen ralli ja ensvuonna sitten lissee...aamupalasta sen verran että hyvä oli...vaikkakin pekoni ja munakokkelj´puuttu!
kaikille yli 5 000 jäsenelle ei kukaan voi olla mieliks. Mut usko jotta oli prhaat aamupalat tähän mennes. Ja aina on ollu hyviä ja kaikkea on ollu tarjolla kunhan malttaa 
Olihan mukavat päättäjäiset kun ilmatkin suosi.Suuret kiitokset järjestäjille.
Toistatuhatta baaribaikkeria hotellirallissa...Blizzard kirjoitti:1148 kävijäätommosen lukeman oon löytäny ?? (erittäin epävirallinen)
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
No mutta mitäs vikaa on mökkimajoituksessa...
varsinkin kun mökkejä on useita satoja alueella niin miksei käyttäis niitä

Hyvin tuolla tarkeni teltassaki ja vielä selevinpäin,,,,kotimatkalla taas tuuli vähän repi ku ei oo vieläkää noita katteita
-Panheads MC-
Juu, hyvin tarkeni teltassa!
Valitettavan vähän vaan meitä telttailijoita siel oli....hmmm...
Savusauna oli kyl taas ISO plussa himokselle!
Kiitokset myös järjestäjille/työläisille, ku jaksatte organisoida näin hienoja tapahtumia
Paluu matkal tuuli ja rapula vähän miestä riepotteli, mut kuuluu lajiin..
Valitettavan vähän vaan meitä telttailijoita siel oli....hmmm...
Savusauna oli kyl taas ISO plussa himokselle!
Kiitokset myös järjestäjille/työläisille, ku jaksatte organisoida näin hienoja tapahtumia
Paluu matkal tuuli ja rapula vähän miestä riepotteli, mut kuuluu lajiin..
Pertti! Tähän on tultu.... kai se on se Messukeskuskin vielä vuorossaPertti kirjoitti:
Toistatuhatta baaribaikkeria hotellirallissa...
-Päkä-
-Päkä-
Pertti ja Päkä! Parhaatkin selittäjät...Missäs ne Teidän teltat olikaan kun en nähnyt? 
Ja sitten kun tuutte tähän ikään niin huomaatte, ettei se telttailu sovi reumatismille, selkä ei taivu (maha edessä) etc. Mutta sovitaan, että jatkossa vain yli 60 V saa olla mökeissä.
"Alas aktiiviväestön ahneus - eläkeläisten edut etusijalle"
Ja sitten kun tuutte tähän ikään niin huomaatte, ettei se telttailu sovi reumatismille, selkä ei taivu (maha edessä) etc. Mutta sovitaan, että jatkossa vain yli 60 V saa olla mökeissä.
LIFEMEMBERRe: Ajokauden päättäjäiset 25.-27.9., Himos
ite olin kylläkin telttailemas hiekkakentän päässäPertti kirjoitti:Toistatuhatta baaribaikkeria hotellirallissa...Blizzard kirjoitti:1148 kävijäätommosen lukeman oon löytäny ?? (erittäin epävirallinen)
Joo yhtä utelias minäkin, montako meitä oli siellä
hauskaa pitämässä?
On se sit nii inanaa!
-
pka
Laskeskelin lauantaina sellaiset 15 telttaa, osa toki oli vain pe-la yön ja osa la-su yön joten vähän vaihteli porukka. Kaikenkaikkiaan alta 25 telttaa, ja yli kuuskymppiset päällePalatable kirjoitti:Joo yhtä utelias minäkin, montako meitä oli siellähauskaa pitämässä?
pka
- Screaming Beagle
- Viesti:
Pakko korjata sen verran, että osa meistä baaribaikkereista oli tosiaan teltassa molemmat yöt, eikä ollut tällä kertaa edes kylmä.Pertti kirjoitti:Toistatuhatta baaribaikkeria hotellirallissa...Blizzard kirjoitti:1148 kävijäätommosen lukeman oon löytäny ?? (erittäin epävirallinen)
Well, I'm tellin' you son,
that it ain't no fun,
staring straight down a .44...
that it ain't no fun,
staring straight down a .44...
- Minna&FatBoy
- Viesti:
Eikä muuten varmasti sovita!Vallu kirjoitti:sovitaan, että jatkossa vain yli 60 V saa olla mökeissä.
Minähän en vauvan kanssa teltassa asu, varsinkaan rallialueella... Vaikka oonkin vielä "vähän" alle 60v.
Meillä oli oikein kiva mökki kohtalaisen lähellä rallialuetta. Asumusvalinta osoittautui loistavaksi viimeistään siinä vaiheessa, kun antibioottikuuri pisti pikkuiselta pakin sekaisin...
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"