VITTUILUSTA....

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Tsaarinajan Satraappi

Re: VITTUILUSTA....

Viesti Kirjoittaja Tsaarinajan Satraappi »

Pertti kirjoitti:
pahapekka kirjoitti:hyvähän se sinun ,Vallu, on puolustella kerhon "sikariporrasta." Kuuluthan itse niihin 20 ihmisen porukkaan, jotka lihovat lihapatojen ja ilmaisen, kerhonjäsenten maksaman, viinan myötä. Luksusmökissä rallissa istuen. :twisted:
Ihan ilman vittuilua, mainitsemasi henkilö käsittääkseni maksaa luksusmökkinsä ja viinansa itse.
Mikäs Ralli mulla on jäänyt väliin kun en ole yhtään Luxus mökkiä löytänyt.
On se muuten hyvä että nykyään se "sikariporras" tulee niihin Ralleihin ja hommat toimii -
eikös se Pahapekka ollut niin, että aikanaan Virtasalmelle vuosikokoukseen ei tullut Pressa eikä Rahastonhoitaja... vaikka heille oli mökkikin varattu...no siitäkin selvittiin...ja "vastuuvapaus myönnettiin" 8)
IJHa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja IJHa »

"Mikäs Ralli mulla on jäänyt väliin kun en ole yhtään Luxus mökkiä löytänyt."

No sähän nyt olet ollut aina niin soosissa, että on ollut yleensäkin ihme että on edes joku mökki löytynyt. :D :D :D
Mr. Biker vm 2005
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Satraappi kyseli:

"Mikäs Ralli mulla on jäänyt väliin kun en ole yhtään Luxus mökkiä löytänyt."

Mä luulen, että Pahapekka vuonon rannalta tarkoittaa sitä takavuosina syksyllä Himoksella ollutta mökkiä missä oli sauna. Tosin kiuas ei lämmennyt, mutta sadekamat oli hyvä levitellä lauteille kuivumaan. Oli se vaan luxusta! Erityisen luxusta oli jälkeenpäin tullut siivouslasku 90,-!!! Vika kerta kun siivosin pois lähtiessä. :twisted:

edit ps: Noi hanget tossa pihassa vaan lisääntyy....jos kohta ei ilmasto lämpene niin hermohan tässä menee...Niinku jutuista alkaa jo näkyä!
Kuva LIFEMEMBER
PÄKÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

Vallu kirjoitti: Erityisen luxusta oli jälkeenpäin tullut siivouslasku 90,-!!! Vika kerta kun siivosin pois lähtiessä. :twisted:
Täytyyhän siivoojallekkin joku ilo jäädä, mä olisin laittanu viel ykkösen eteen... :D

-Päkä-
-Päkä-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

PÄKÄ kirjoitti:
Vallu kirjoitti: Erityisen luxusta oli jälkeenpäin tullut siivouslasku 90,-!!! Vika kerta kun siivosin pois lähtiessä. :twisted:
Täytyyhän siivoojallekkin joku ilo jäädä, mä olisin laittanu viel ykkösen eteen... :D

-Päkä-
Pahaa pelkään, että SIIVOOJALLE siitä jäi 9 (yhdeksän) euroa. Loput menin kapitalistin kukkaroon! :wink:
Kuva LIFEMEMBER
hannupelkonen

Viesti Kirjoittaja hannupelkonen »

Itse hankin ensimmäisen HD:n pari vuotta sitten japsipyörärivistön jatkoksi. Mietin itsekin, että miten täällä otetaan tällainen tuumamittaisista muttereista mitään tietämätön vastaan, mutta olen saanut todella paljon apua ja asiallisia vastauksia kysymyksiini. Kiitos siitä. Itselläni pahimmat heitot ovat tulleet yhdellä toisenmerkkisiin pyöriin innostuneiden palstalla jossa kommentit olivat pahimmillaan luokkaa "jos et tunne tuota asiaa niin älä tule tänne kyselemään". Sen tyyppistä pään aukomista en ole täällä nähnyt. Tosin ymmärrän sen, että tuolla tech boardin puolella aktiivisimpia keskustelijoita alkaa rassata kun kolmaskymmenes kaveri kysyy asiaa, josta on olemassa jo 29 aikaisemmin avattua threadia
pete67
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pete67 »

Myös tuolta finnbikers sivuilta saa asiallisia neuvoja..
hannupelkonen kirjoitti:Itse hankin ensimmäisen HD:n pari vuotta sitten japsipyörärivistön jatkoksi. Mietin itsekin, että miten täällä otetaan tällainen tuumamittaisista muttereista mitään tietämätön vastaan, mutta olen saanut todella paljon apua ja asiallisia vastauksia kysymyksiini. Kiitos siitä. Itselläni pahimmat heitot ovat tulleet yhdellä toisenmerkkisiin pyöriin innostuneiden palstalla jossa kommentit olivat pahimmillaan luokkaa "jos et tunne tuota asiaa niin älä tule tänne kyselemään". Sen tyyppistä pään aukomista en ole täällä nähnyt. Tosin ymmärrän sen, että tuolla tech boardin puolella aktiivisimpia keskustelijoita alkaa rassata kun kolmaskymmenes kaveri kysyy asiaa, josta on olemassa jo 29 aikaisemmin avattua threadia
Tsaarinajan Satraappi

IJHa kirjoitti:...että on ollut yleensäkin ihme että on edes joku mökki löytynyt. :D :D :D
Siitäx se johtu ? No joskus ne Naapurimökin eteisen matot on tuntunutkin tosi DeLuxelta... :?
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Tsaarinajan Satraappi kirjoitti: Siitäx se johtu ? No joskus ne Naapurimökin eteisen matot on tuntunutkin tosi DeLuxelta... :?
Olen nähnyt kun eräs harrastaja eräässä syksyllä oleessa rallissa nukkui seisaaltaan leirialueen huoltorakennuksen vessa/suihkutilassa 8O lämpimämpi oli siellä kuin teltassa.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Tsaarinajan Satraappi

Sepixlh kirjoitti:...lämpimämpi oli siellä kuin teltassa.
J...a Lohjalta Ajokauden Päättäjäisissä Sieravuorella; "lämpimin ja pehmein paikka tähän mennessä", herattyään ravintolan pallomerestä lauantai aamuna... :)
Vastaa Viestiin