Yksi merkkihuolto joka ilmottaa osaavansa. Oman kokemuksen mukaan suomessa EI ole yhtään Race Tuner osaajaa, ikävä kyllä...ruostekasa kirjoitti:Sattuuko joku tietämään löytyykö Suomesta joku dynopaja, jossa osataan hyvin tämä Screaming Eaglen Race Tuner ohjelma? Olis aika dynota tämä härveli ja tuntuu, että ainakaan loimaalla tai seinäjoella ei isommin aiheeseen ole kokemusta kertynyt. Tietenkin muutoin dynoamisen näissäkin osaavat, mutta helpompi olisi löytää säädöt jos dynoaja tuntisi tuon ohjelman ja sen mahdollisuudet jo valmiiksi
Rockeriin "virityksiä"
Re: Rockeriin "virityksiä"
"Alkoholista tulee hyvä olo. Asiat tuntuvat luistavan." -Varjoja paratiisissa
- Lippajärven kreivi
- Viesti:
Mulle Dynaan laitettuna meni johtojen pujotus suhteellisen sujuvasti kuulema, ainut oli että ei meinannut millään mahtua tilaan missä entinen yksikkö oli ja joutuivat muotoilemaan tilan uudestaan.
Täällä hemmoja jotka laittaneet itse ja sanoneet että hälyttimen sireeni tiellä mutta taitaa koska vain Dyna mallistoa...softiksessa paremmin tilaa.
Täällä hemmoja jotka laittaneet itse ja sanoneet että hälyttimen sireeni tiellä mutta taitaa koska vain Dyna mallistoa...softiksessa paremmin tilaa.
Dyna Low Rider -08
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
Dynassa joutuu tosiaankin sulakelaatikkoa pikkasen veistelemään, jotta T-Max mahtuu alkuperäisen ecun paikalle. Softaileissa on ecua varten oma paikkansa takalokarissa, joten niissä asennus on vielä helpompi. Rockerissa ei taida toi ecu-boksi olla lokarin päällä?
Sireenin jouduin jättämään pois omalta paikaltaan, koska datapiuhaa ei olis saanut T-Maxiin kiinni. Tuon piuhan joutui jättämään kiinni Maxiin. Hälyttimen sireeni on nyt Bobissa irrallaan rungon päällä, mutta siinä on niin ahdasta ettei se juurikaan pääse liikkumaan ja sen takia hajoomaan. Tilasin (ja sainkin jo) Zippersilta ameriikasta johdon pätkän(adapterin), jolla ton datajohdon saa liitettyuä usb-väylään. Mun läppärissä kun ei ollut com-porttia. Varmaan vastaavia olis ehkä Suomestakin löytynyt, mutta kun en laiskana jaksanut ettiä...
Sireenin jouduin jättämään pois omalta paikaltaan, koska datapiuhaa ei olis saanut T-Maxiin kiinni. Tuon piuhan joutui jättämään kiinni Maxiin. Hälyttimen sireeni on nyt Bobissa irrallaan rungon päällä, mutta siinä on niin ahdasta ettei se juurikaan pääse liikkumaan ja sen takia hajoomaan. Tilasin (ja sainkin jo) Zippersilta ameriikasta johdon pätkän(adapterin), jolla ton datajohdon saa liitettyuä usb-väylään. Mun läppärissä kun ei ollut com-porttia. Varmaan vastaavia olis ehkä Suomestakin löytynyt, mutta kun en laiskana jaksanut ettiä...
H-D Softail Custom 1998
-
ruostekasa
Tuli tänään topicin mopo dynottua. 117,5hv/161nm löytyi takapyörätehoa. Vääntö 4600 ja teho 6000 kierroksilla. Vääntökäyrässä löytyi ikävä kuoppa 3500 kohdalla jota ei saatu pois. Lienee SE264 nokan "ansiota".
Rocker SE 113"