Kilpailijan tapahtumat

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

wesa
Viesti:

Re: Kallis klubi

Viesti Kirjoittaja wesa »

Vallu kirjoitti:
Kysymys kuuluukin, että mitä sillä sitten saa?

Kuva
Vallu vanha vihtahousu.
Viikko sitten sillä sai aamupalan ihan joka päivä ja ihan ilmaiseksi.
Ja lisää merkkejäkin sai rintapieliin ja ihan ilmaiseksi.
Omat mallistoesittelyt, vain jäsenille + 1 kaverille.

Ja sitten muille myös.
Muuten siellä HOGissakin saa tehdän samaa vapaaehtoistyötä, kuin täällä HDCF:ssäkin, ja ihan ilmaiseksi.
No ovathan molemmat HD-yhteisöt sentään palkinneet Lifemember-prenikoilla. Ja sitten kaikki onkin ollut ilmaista molemmissa yhteisöissä.

Lehtiäkin ja karttakirjojakin, jne... kaikenkenlaista jäsenille postitetaan.
Ja kateuttakin molemmat jäsenyydet ovat vuosien aikana herättäneet.

Tavalliselle rivijäsenelle, joka ei halua osallistua, kumpikaan HD-yhteisö ei anna, kuin jäsenmaksuja ja joulupostia. Niinhän se on.
Hienoa aikaa olen viettänyt molemmissa porukoissa ja maailmaa on nähty keskiverto pulliaista enemmän sata tai tuhat kertaisesti. Ralleja on rakenneltu ja kilometrejä on kertynyt. Ja Harrikatkin tallissa vaan lisääntyy vuosien varrella. Repikääs siitä. 8)

Kuva
aj uriksi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aj uriksi »

eipä ole pahaa sanottavaa hog väestä eikä varmaankaan ole kilpailija vaan hyvä rinnakkaisjärjestö joka ajaa samaa hyvää asiaa kuin hdcf:kin tosin erilaisuuttakin on,mutta hd-motoristiveljiksi luokitetavia reiluja liikenteenihmetyksiä kuten mekin.
annan heille täyden kunnioituksen sillä monesta hog jäsenestä on tullut hdcf jäseniä (eikä pelkästään jäsenmaksujen suuren eron suhteen) vaan
suuremmat tapahtumat ja ???+
niin että hyvää ajokautta 2008 molemmille klubeille olkoon poutaisia kilometrejä mahdollisimman paljon
PÄKÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

No ovathan molemmat HD-yhteisöt sentään palkinneet Lifemember-prenikoilla. Ja sitten kaikki onkin ollut ilmaista molemmissa yhteisöissä.

Voi olla että olen väärässä.... mutta eikös H.O.G:in lifememberiyden voi ostaa, maksamalla 10v. jäsemaksut kerralla!!??
-Päkä-
Miikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miikka »

PÄKÄ kirjoitti:No ovathan molemmat HD-yhteisöt sentään palkinneet Lifemember-prenikoilla. Ja sitten kaikki onkin ollut ilmaista molemmissa yhteisöissä.

Voi olla että olen väärässä.... mutta eikös H.O.G:in lifememberiyden voi ostaa, maksamalla 10v. jäsemaksut kerralla!!??
-Päkä-
Näin minäkin olen joskus ollut ymmärtävinäni?
Miten sitten lienee? :roll: :wink:
Ei tosin, hyvä kun on aina toi Hdcf:kin jäsenmaksu maksaa edes vuodeksi aina kerrallaan... :mrgreen:
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
w4p2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja w4p2 »

Itsellekin tullut jasenyys "kaupan hyllylta" pariinkin otteeseen. Kansainvalisen jasenyyden aion ostaa tallekin vuodelle ihan "hinausvakuutukseksi".

Toiminta tuntuu olevan aktiivista, tapahtumia riittaa, mutta sen verran tama selkamerkkien kanssa elvistely ja keinotekoinen tehdasvetoinen "baikkerikulttuuri" hirvittaa, ettei kerhon toimintaan ole halua osallistua kuin "vakuutuksen ottajana".

Ihan asiallisia heppuja paaosin... vaan onhan siella niitakin joilta ei tunnu puuttuvan kuin latvatahti... josko on meillakin.

Kilpailijaksi en kerhoa luokittelisi, ja ihan varmaan samoille teille ja tapahtumiinkin mahdutaan... on vaan omalta kannalta katsoen vahan
turhan hapanimelaa hommaa, vaan jokainen vapaasti arvostelukykynsa puitteissa.

sanoi w4p2
Röpöttäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Röpöttäjä »

joop ja ottaa halpaa vs rellua
Pil Kollins

Viesti Kirjoittaja Pil Kollins »

PÄKÄ kirjoitti:No harrikoitahan ostaakin jo kohta kaikki... uusia tai vanhoja, rikkaat ja köyhemmät :?
Tuli lauantaina mielenkiintoinen ohjelma Jimiltä, Victorysta (tai kui se kirjotetaan..) aito amerikkalainen peli ja kaikki kuteetkin vielä.. :lol:
Onko Suomessa ja montako ja mimmonen olis osto kuvio uudelle pelille!!!?
-Päkä-
Turun taajamaan tulee kaksi Vihtoria pääsiäisen jälkeen. :D
harley-pilot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja harley-pilot »

Vapaus on sitä että voi valita !
On hyvä vaan että on useampia mahdollisuuksia harrastaa. Mikään harrastus toiminta kun ei ole pakollista. Jokainen valitsee itse mihin menee kenen kemuihin halunnee osallistua. Se että on rinnakkais toimintaa myös kehittää omia järjestöja sisätä päin. Pitää vain elää ajassa tarjota sitä mitä harrastaja kunta haluaa.
Itse olen käynyt vain yhdessä HOG:in tapahtumassa v2002 Europen Bike Week. Faaker See Austria. Suosittelen, vaikuttava tapahtuma. Mielessä siintää jo uudelleen visiitti. Siellä tuli pari Italialaista kyselemään että Suomestako ollaan, vastaus lontooksi yes. Olivat olleet suomen Superissa, kehuivat ja kovasti. Heillä oli liiveissä HOG merkit. Siis eivät ruvenneet vinoilemaan eetä toi on jostain muusta kuppikunnasta. Jo se että ajaa Italiasta suomen superiin toukokesä kuun vaihteessa on hyvä saavutus. Italialaiselle, heidän mielestä suomessa ei ole kesää.

Joku tuossa kirjoitti että on hyvä että rikkaat ostaa uusia harrikoita. Ei tänä päivänä tarvitse olla mikään rikas uusi HD 10900 egee. Sumekon valtuuttamalta myyjältä.
wesa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wesa »

PÄKÄ kirjoitti:No ovathan molemmat HD-yhteisöt sentään palkinneet Lifemember-prenikoilla. Ja sitten kaikki onkin ollut ilmaista molemmissa yhteisöissä.

-Päkä-
Tuokin on mahdollista.
Itselleni tuon kuitenkin myönsi aikoinaan HOG ihan pääkallonpaikalta. Ei siis rahalla, vaan aivan muilla avuilla!
8)
IJHa
Viesti:

Re: Kallis klubi

Viesti Kirjoittaja IJHa »

Olekko kysynyt eläkeläisalennusta ?
:lol:
Vallu kirjoitti:Mulla on sellanen käsitys, että HOG on melkoisen kallis organisaatio. Eikös jäsenmaksu ole suuruusluokkaa 70,- vuodessa + chapterimaksu 20, vuodessa eli 90,- vuodessa. Kysymys kuuluukin, että mitä sillä sitten saa?

Kuva
Mr. Biker vm 2005
Ilkimys

hinta/laatuvertailu

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

W4P2
Kansainvälisen jasenyyden aion ostaa tallekin vuodelle ihan "hinausvakuutukseksi".
Siis maksat 70,- + 20,- + 70,- = 160,- hinausvakuutuksesta minkä turvin saat "vain" mopon korjaamolle etc.
Autoliiton laajempi paketti (AL Turva) maksaa 45,- + 45,- = 90,- ja se on voimassa ajelitpa millä härvelillä hyvänsä. (Siis vaikkapa naapurin rouvan Citymaasturilla.)
Puhumattakaan AL:n muista eduista vrt. HOG.
Röpöttäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Röpöttäjä »

Joop! Tässä nyt väkisin yritetään vääntää vannetta solmuun. HOG on ihan hyvä porukka ja oletettavasti myös HDCF, ja mielestäni pitäisi sopia samoihin kemuihin sekaisin kumpikin porukka irvistelemättä yhtään. Vierailut tiivistää yhteistä asiaa.
w4p2
Viesti:

Re: hinta/laatuvertailu

Viesti Kirjoittaja w4p2 »

Ilkimys kirjoitti:W4P2
Kansainvälisen jasenyyden aion ostaa tallekin vuodelle ihan "hinausvakuutukseksi".
Siis maksat 70,- + 20,- + 70,- = 160,- hinausvakuutuksesta minkä turvin saat "vain" mopon korjaamolle etc.
Autoliiton laajempi paketti (AL Turva) maksaa 45,- + 45,- = 90,- ja se on voimassa ajelitpa millä härvelillä hyvänsä. (Siis vaikkapa naapurin rouvan Citymaasturilla.)
Puhumattakaan AL:n muista eduista vrt. HOG.
:oops: :oops: :oops: Hirvittaa myontaa, mutta nain on. Taman vuoden HOGin maksut tosin viela maksamatta, mutta kylla ne varmaan maksan jahka kotiin merilta kerkian. Kaiken lisaksi olen myos AL:n jasen :oops: Ja kaikki yhden HD:n vuoksi... joten usko MoCo:n truotteisiin ei niin hirmu vahva ole. :(

Aika hankalaa on autoliiton kotimaan paivystyksen kautta jarjestaa hinauspalvelu jonnekin ulkomaan syrjaseudulle... ja niita kun kiertaa olen vuntsinut etta paree olla varman paalle vakuutuksissa... tai vaihtaa bemariin.

w4p2
saatananteri

Viesti Kirjoittaja saatananteri »

http://www.ccf.fi/Video/Via-Baltica-osa1.html

"...onneks ei tarvitse itse osata tehdä sitä." :D
"Now, listen, you don't go any one special place. That's cornball style. You just go."
Vallu
Viesti:

Hankalaa?

Viesti Kirjoittaja Vallu »

W4P2
Aika hankalaa on autoliiton kotimaan paivystyksen kautta jarjestaa hinauspalvelu jonnekin ulkomaan syrjaseudulle
Hankalaa???? Yksi puhelinsoitto, Suomen kielellä, ja hiukka odottelua niin hinuri on tontilla.

Ja kuten Ilkimys tuossa edellä kertoi niin etu on voimassa ajeli sitten autolla tai motskarilla, kesällä tai talvella. Kattaa lähes koko Euroopan.

Motto: H-DCF ja AL, muuta ei sitten tarvitakkaan!

nim. "AL:n jäsen jo vuosikymmeniä"

Kuva
Vastaa Viestiin