Ade kirjoitti:lapioukko kirjoitti: Mutta kyllä nykyhinnat alkaa pistämään duunarin pään pyörälle, kun taloudessa on 3 autoa(2 käyttistä ja 1 jenkki) ja 2 mopotia... Kylläkin mopojen kuluttama gasomäärä kesässä täällä pohjolassa vastaa rehvakasta viikonloppua Helsingissä kulutuksen osalta(siis valuutassa laskettuna..)
Kaikilla "duunareillahan" on 3 autoa ja 2 mopoa tallissa...niin ja nämä on vain ne toimivat laitteet, tietenkin.
Jos ei perse kestä maksaa, niin onko toi nyt ihme...
Niin no...
Meillä toi menee niin, et on 2 "autoa" ja 3 prätkää... joista yksi on kyllä tosi pieniruokainen tällä hetkellä noin niinkuin polttoainetta ajatellen (muuten se kyllä nielee enemmän kuin lääkäri määrää...) kun se on nosturilla aika pitkälti palasina...
Ja duunareita ollaan molemmat, raksalla toisen töissä, niin että ei sitä aina piisaa, mut ei toi Venezuelakaan oikein iske. Työmatkatkin pelkästään mulla on 600 km per viikko, joten gasoa kuluu tankillinen viikossa, kiva kiva, oooikein kiiiva... Isäntä ajaa sentään dieselillä, mut ei sekään näillä hinnoilla juhliin anna aihetta.
Arvatkaa vaan miten odotat prätkäkelejä. Työkaveri kulkee mun kyydillä ja oon jo tehnyt selväksi että prätkän takapenkille joutuu, halus tai ei. Mä voin joustaa kypärän verran...