CF
Tarantinolta "Hell Ride" biikkerielokuva 2008
- Choppers_forever
Esim. tuolta voi tilata ennakkoon dvd;- tai bluray levynä.. eipä oo kalliskaan 
http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt. ... vies&&ref=
Alustava
julkaisupäivä:
2008-09-24
http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt. ... vies&&ref=
Alustava
julkaisupäivä:
2008-09-24
-
Tsaarinajan Satraappi
Re: Hell Ride
Mutta ajoivatko he oikeasti yleisestikin 70-luvulla?Lohko kirjoitti:kauneimmat gimmat ajaa...INKKARILLA
Itse noilta ajoilta muistan, että meillä oli koulussa tasan yksi moottoripyöräilevä tyttö ja hän oli tästä syystä koko koulun "julkkis" - muistan vieläkin hänen nimensä, vaikken varmaan koskaan vaihtanut sanaakaan hänen kanssaan
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Suomessa kovimmat jätkät ajoivat 70-luvulla japsipyörillä.. se oli aikaa jolloin tehottomat ja epävakaat britit oli työnnetty tunkiolle ja tuutit ja muut legendat tulivat tilalle tappotehoineen.. tietysti joitain harrikoitakin oli, mutta kyllä ne olivat pienen pieni vähemmistö.Joe Cool kirjoitti:Mutta ajoivatko he oikeasti yleisestikin 70-luvulla?Lohko kirjoitti:kauneimmat gimmat ajaa...INKKARILLA
Itse noilta ajoilta muistan, että meillä oli koulussa tasan yksi moottoripyöräilevä tyttö ja hän oli tästä syystä koko koulun "julkkis" - muistan vieläkin hänen nimensä, vaikken varmaan koskaan vaihtanut sanaakaan hänen kanssaanOli näet muutaman vuoden vanhempi, eikä sitä ujo maalaispoika tohtinut vanhempaa tyttöä mennä jututtamaan
![]()
Hänellä kun oli iso moottoripyöräkin ja minulla vain kevari
Usa:ssa luonnollisesti tilanne oli aivan toinen..
-
Tsaarinajan Satraappi
On on ja liiallinen totuudessa pysyminen on pilannutkin tunnetusti monta hyvää tarinaaLohko kirjoitti: Hei Joe, täähän on LEFFAa...
Tämä menisi jo enemmän omaksi aiheekseen, mutta kysyisinkin paremmin perillä olevilta, että koska naiset alkoivat oikeasti ajaa pyörillä suuremmissa määrin?
Entä nämä perinteeseen sitoutuneet mc:t, kuinka kauan siellä katsottiin naisten ajamista ja osallistumista sopimattomaksi?
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus