Hiutale etsii luotettavaa nettikauppaa jenkeistä

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

TipiL
Viesti:

Re: Chicagosta asusteita

Viesti Kirjoittaja TipiL »

DynaGlide kirjoitti: Vaimoke tilasi tuolta Chicagosta parit vaatteet, oli sitä mitä halusi jne. Tosin postikuluista ei oikein saanut tietoa ennenkuin tuli kotiin.. yli 80 euroa, melko epämiellyttävän hintaista veryttelyasun postikulusta. Aluksi kun ei tyhmät käsitetty mistä tämä veloitus on mennyt yritti hän tiedustella asiaa sähköpostilla, yhteenkän ei koskaan vastattu. Oli tietysti omaa hölmöyttä mukana, koska ei osannut kysyä postikulun hintaa etukäteen mutta esim nettisivujen tilauskaavakkeessa luki vain postimaksun kohdalla 0$

Nii paljon kyllä hänen puolesta v***tti että moisesta roskalafkasta en tilaa enää.. no onneksi on myös muita kun tuo.

Olen lukenut hyvää palautetta C HD:stä mutta kerrottakoon myös tämä ettei tule muille vastaavia ylläreitä.
Ymmärrän hyvin närkästyksenne. Itsekin olen joskus yrittänyt laittaa sähköpostia saamatta koskaan vastausta. Tilasin kuitenkin suositusten perusteella ja hyvin sujui.

Näyttäisi postikulut olevan täysin samaa luokkaa kuin minulla. Eli uskoakseni ne taitaa aikalailla olla samat, tilasi sitten yhden 5 dollarin T-paidan tai 1000 dollarin edestä esim. ajotakkeja.
Nyrkkisääntönä pitäisin sellaista, että aina kannattaa kerätä isompi tilaus, jolloin postikulujen osuus/tuote putoaa huimasti. Jos kyseessä on alle 100 euron verkkapuku, niin kyllähän siinä tuon suuruinen postikulu tuntuu väkisinkin kohtuuttomalta (tosin jos ostat sen suomesta, maksaa se joka tapauksessa n. 200 + postikulut hiukan ostopaikasta riippuen ;) ). Mutta eihän ainakaan ensikertalainen edes voi tietää tällaisia, joten kyllä kritisoin sitä, ettei asiaa missään myyjän palvelussa/sivuilla tarkemmin kerrota.

Toivotaan tosiaan, että joku nyt sitten näistä tiedoista hyötyisi, ottaisi opikseen, eikä tekisi samoja virheitä. Samahan pätee muihinkin kauppoihin, eikä vain ChicagoHarleyhin.
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *

Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

En ole vähään aikaan kikakon kanssa asioinut, mutta aikoinaan pyysin aina estimaatin postikuluista etukäteen. Ainakaan silloin tuo ei paljoa heittänyt lopullisesta, tiedä sitten mikä on meininkin nykyään.
Viva Knievel!
Sepixlh
Viesti:

Re: Chicagosta asusteita

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

DynaGlide kirjoitti: Oli tietysti omaa hölmöyttä mukana, koska ei osannut kysyä postikulun hintaa etukäteen mutta esim nettisivujen tilauskaavakkeessa luki vain postimaksun kohdalla 0$

Nii paljon kyllä hänen puolesta v***tti että moisesta roskalafkasta en tilaa enää.. no onneksi on myös muita kun tuo.

Olen lukenut hyvää palautetta C HD:stä mutta kerrottakoon myös tämä ettei tule muille vastaavia ylläreitä.
Yleensä nuo postikulut on 0$ jos tilaa jonkun tietyn summan arvosta tavaraa, mutta ainoastaan lower 48 states eli USA:n ei Alaskaan tai Hawajille saatikas sitten johonkin "joulupukinmaahan".
Arvion postimaksuista voi saada, joistain liikkeistä sitä ei saa.
Ilmeisesti DynaGlide sait tavarat siltikin edukkaamin kuin Suomesta...
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Seawolf
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Seawolf »

Tota 60-80$ luokkaa on ollut DHL:n maksut CH:lta tilatessa. Juuri viimeks tilasin minisissyn kun täällä pyysivät 300? tarvikkeesta. CH:lla maksoi 159,08$ eli n.115?. No kun olis täällä mennyt 300? niin näpyttelin muutaman osan lisään tilaukseen ja pääsin 285$ :lol:
10 päivää meni ja paketti koti ovella :D
Kokonaishinta rahteineen ja tulleineen n.330?
Ymmärrän että jonkun täytyy täälläkin noita myydessä elää, mutta tarviiko ryöstää kuitenkaan.... :twisted:
Itse aion tilata jatkossakin CH:llta osani tai jostain muusta luotettavasta putiikista lätäkön tuolta puolen.
Juu ei, hywät ei hätäile.....ja mihinkäs sitä kiire?
DynaGlide
Viesti:

Nojuu

Viesti Kirjoittaja DynaGlide »

Nyt on haavat nuoltu ja tilitetty julkisesti mutta firman verrarit näyttää hyvälle neidin päällä!
markusa

Viesti Kirjoittaja markusa »

https://www.mandmcycles.com/homepage.htm

Suosittelen lämpimästi. Kannattaa luoda PayPal tili, niin homma hoituu todella mutkattomasti. Hinta ja palvelu todellakin kohdallaan.

Ei kannata antaa vanhanaikaisen nettisaitin hämätä, vaan laittaa meiliä suoraan ja kysyy mitä haluaa. Nämä toimittaa :)
Heze

Viesti Kirjoittaja Heze »

Tässä linkki josta löytyy käytettyä osaa, toimii todella hienosti jopa maileihin vastaillaa nopeasti ja hinnat kohillaan.

http://www.robsusedharleyparts.com/main.php
Oakland

Viesti Kirjoittaja Oakland »

täs ainakin oikein asiallinen ostopaikka: http://www.legendmcs.com/

ite tilasin kyseisestä firmasta ja tavara putkahti USPS:n
toimittamana vajaassa 5 päiväs....
suosittelen 8O

-Hanski-

ps.hinnat erittäin ok
...mä vaan ihmettelen mitä mä ihmettelen...
LTD

Viesti Kirjoittaja LTD »

No niin! Tilasin sitten tavaraa Chicago Harleylta..
1 x 49080-06A (49080-06A) = $259.96= Siirtosarja
1 x 51535-06 (51535-06) = $103.96=matkustajanpenkki
1 x 51653-06 (51653-06) = $5.24:?? alusta
1 x 50210-06 (50210-06) = $55.96=matkustajan jalkatappien kiinnikkeet
=425$ =294,57?
Kuljetus: 133$ =92,18?
YHT= 558$=386,75?
Tulli ja ALV:386,75 x 1.25= 483?!
Kun kyselin suomesta tarjouksia niin halvin samalle setille ilman siirtosarjaa oli 390?...
Kaikki osat on ainakin tilattu hd:n alkuperäis numeroilla mutten tiedä onko nitä?
Mutta kertokaa onko mulla turhaan tyytyväinen olo....???
anselmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja anselmi »

LTD kirjoitti:No niin! Tilasin sitten tavaraa Chicago Harleylta..
1 x 49080-06A (49080-06A) = $259.96= Siirtosarja
1 x 51535-06 (51535-06) = $103.96=matkustajanpenkki
1 x 51653-06 (51653-06) = $5.24:?? alusta
1 x 50210-06 (50210-06) = $55.96=matkustajan jalkatappien kiinnikkeet
=425$ =294,57?
Kuljetus: 133$ =92,18?
YHT= 558$=386,75?
Tulli ja ALV:386,75 x 1.25= 483?!
Kun kyselin suomesta tarjouksia niin halvin samalle setille ilman siirtosarjaa oli 390?...
Kaikki osat on ainakin tilattu hd:n alkuperäis numeroilla mutten tiedä onko nitä?
Mutta kertokaa onko mulla turhaan tyytyväinen olo....???
No eihän tuo poskettomalta vaikuta. Hurjat on tuossakin tapauksessa postikulut. Kokeilepa piruuttain paljollako USPS toimittaa nuo kilkkeet. Tuntuu nykyään että pyrkivät saamaan katteita shipping&handling kuluilla.
Minä olen pyörään ja pyörä minuun sangen tyytyväinen
Terroristo

Viesti Kirjoittaja Terroristo »

Fantom kirjoitti:Katso Zodiac tai CC katalookista osat ja tilaa täältä http://www.ms-custom-parts.de/html/
Hienosti toimii Hampurista - ilmoittavat toimitusajan jos ei osaa löydy EU:sta eikä USA:sta.
Mites noi sivut oikeen pelittää??
kun klikkaan vasemmasta sivusta W&W katalookia,niin seuraavaksi kyseleepi artikkelin numeroa yms.juttuja mut mitään ei kyllä tuu näkyviin vaikka tekis mitä!!!!
Help miii !!!!
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

W&W:llä ei ole nettikatalogia josta pääsisi selailemaan sivu kerrallaan tuotteita. Pystyt ainoastaan tarkistamaan paperiluettelosta löytyvän osanumeron perusteella löytyykö ko. kikkare varastosta.

W&W:n omat sivuthan löytyy osoitteesta www.wwag.com
Terroristo

Viesti Kirjoittaja Terroristo »

Joo,ihan tosta papruluettelosta mä noi numerot yms.jutut täyttelinkin,mut eipä tapahdu muuta kun et kuvaruutu räpsähtää eikä tuu mitään varastotietoja tai hintoja.

Jaa et mitä ollaan tilaamassa? osa.nro 63-813 ja sivu 767 :twisted:
XLH82

Viesti Kirjoittaja XLH82 »

63-813 osanumerolla seuraava vastaus

Please ask our sales team concerning this article.
Thank you.
NLA = Not longer available
jaska69
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaska69 »

http://stores.ebay.com/Robs-Cycle-Supply
Tosi nopea palvelu!:)
Vajaa 4 arkipäivää tilauksesta ja uus penkki on paikallaan jo
:D
Vastaa Viestiin