Ymmärrän hyvin närkästyksenne. Itsekin olen joskus yrittänyt laittaa sähköpostia saamatta koskaan vastausta. Tilasin kuitenkin suositusten perusteella ja hyvin sujui.DynaGlide kirjoitti: Vaimoke tilasi tuolta Chicagosta parit vaatteet, oli sitä mitä halusi jne. Tosin postikuluista ei oikein saanut tietoa ennenkuin tuli kotiin.. yli 80 euroa, melko epämiellyttävän hintaista veryttelyasun postikulusta. Aluksi kun ei tyhmät käsitetty mistä tämä veloitus on mennyt yritti hän tiedustella asiaa sähköpostilla, yhteenkän ei koskaan vastattu. Oli tietysti omaa hölmöyttä mukana, koska ei osannut kysyä postikulun hintaa etukäteen mutta esim nettisivujen tilauskaavakkeessa luki vain postimaksun kohdalla 0$
Nii paljon kyllä hänen puolesta v***tti että moisesta roskalafkasta en tilaa enää.. no onneksi on myös muita kun tuo.
Olen lukenut hyvää palautetta C HD:stä mutta kerrottakoon myös tämä ettei tule muille vastaavia ylläreitä.
Näyttäisi postikulut olevan täysin samaa luokkaa kuin minulla. Eli uskoakseni ne taitaa aikalailla olla samat, tilasi sitten yhden 5 dollarin T-paidan tai 1000 dollarin edestä esim. ajotakkeja.
Nyrkkisääntönä pitäisin sellaista, että aina kannattaa kerätä isompi tilaus, jolloin postikulujen osuus/tuote putoaa huimasti. Jos kyseessä on alle 100 euron verkkapuku, niin kyllähän siinä tuon suuruinen postikulu tuntuu väkisinkin kohtuuttomalta (tosin jos ostat sen suomesta, maksaa se joka tapauksessa n. 200 + postikulut hiukan ostopaikasta riippuen
Toivotaan tosiaan, että joku nyt sitten näistä tiedoista hyötyisi, ottaisi opikseen, eikä tekisi samoja virheitä. Samahan pätee muihinkin kauppoihin, eikä vain ChicagoHarleyhin.