Huippunopeus on laskenut

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

viltsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja viltsu »

hemuli kirjoitti:Sportin laatikon huohotusletku pitää vetää satulan alle runkoputken kylkeen - siellä se on tehtaalta lähtiessä. Jos letkun vetää, niin kuin äkkiä voisi päätellä, alas laatikon taakse niin varmasti tulee öljyt pihalle.
No siellä se letku onkin. Letkun pää näkymättömissä öljytankin takana. Käsittääkseni ihan alkuperäisellä paikallaan.

Öljyä on tullut pari muutakin kertaa sieltä. Muistaakseni silloin, kun on kiihdyttänyt kolmosen loppuun asti ja sitten höllännyt. En ole muuta ratkaisua tuohon keksinyt kuin sen keräysastian, kun ei sitä letkua oikein ylemmäksikään saa. Onko muita ehdotuksia tai veikkauksia syystä?
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

Paikallinen "suola aavikko" oli auki ja tuli kokeiltua uudestaan ja kyllä se sen 200km/h kulkee kun oikein piiskaa. Pitää vain olla niin pienessä kasassa kuin mahdollista, lopetin het kun sain tuon mieltäni tyydyttävän 200kmh lasiin ja nyt nyppii kun ei tullut katottua paljonko silloin oli kiekkamittarissa, mutta vitonen oli jo silmässä nelosella ei päässy noihin nopeuksiin.
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

Teipaa GPS siihen nopeusmittarin vierelle niin saat siitä katsottua (jos tärinältä ym näkee...) nopeuden joka on lähempänä todellista.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

smuige kirjoitti:Teipaa GPS siihen nopeusmittarin vierelle niin saat siitä katsottua (jos tärinältä ym näkee...) nopeuden joka on lähempänä todellista.
Älä pilaa mun iloa, mä oon tyytyväinen jo tähän lukemaan.

Välityksiä pitäis kyllä muuttaa että kiihtyis vähä paremmin noilla suuremmilla vaihteilla.
Vastaa Viestiin