Rautapään virittämisestä
-
TarroDeMierda
-
TarroDeMierda
ny alko kauhee tutkiskelu kun sain tällasen kirjan"v-twin thunder"-a handbook of inexpensive performance modifications for harley davidson motor cycles,vuoden 1984 painos,isbn 0-933078-12-9.
näyttää olevan iha jopa rakkaasee rautapäähän tässä jotain tee se itse virittelyvihjettä.
no school like old school.
näyttää olevan iha jopa rakkaasee rautapäähän tässä jotain tee se itse virittelyvihjettä.
no school like old school.
eikä ko mattamustaks ja magneetolla.
"Pieni tehohäviö tuntuu tosi rajulta tehojen nousulta jos sitä ennen tulee jumalaton kuoppa tehokäyrään."
"Pieni tehohäviö tuntuu tosi rajulta tehojen nousulta jos sitä ennen tulee jumalaton kuoppa tehokäyrään."
Vois hyvinkin löytyä osoitteesta www.abebooks.com.
Sieltä sain ainakin oman kappaleeni kohtuuhintaisesti.
Mitä tulee kirjaviisauksiin,niin kaikkeahan ei rajallisilla resursseillaan
kykene itse testaamaan,joten joskus luotettava jopa muihin
Sieltä sain ainakin oman kappaleeni kohtuuhintaisesti.
Mitä tulee kirjaviisauksiin,niin kaikkeahan ei rajallisilla resursseillaan
kykene itse testaamaan,joten joskus luotettava jopa muihin
-
TarroDeMierda
TarroDeMierda kirjoitti:eikö olekkin.toi oli hyvä lausahdus niin pöllin sen.
on tässä pari iltaa tullut mietittyyä sitäkin että jos ny virittelyvimmoissaan katselis stroukkerikammen...jahka osuu sopiva eteen.joskin niitäkin näkyy olevan amerikan pelleillä uutenakin tarjolla aika ajoin
Uusia strokerilimppuja saa ameriikan pajalta ku www.truettandosborn.com
eikä oo ees kalliita 285$.Iskunpituutta löytyy aina 5" asti.samalla voi tilata muut tarvittavat tilbehöörit koneeseen,kokemusta on kyseisestä firmasta ja ei voi muuta ku kehua.Kyllä strokaaminen kannattaa aina,ei oo strokeri rautapään voittanutta.itse ja vaimo sellasella josku päästeltiin tuhansia kilometrejä.
lohkot
-Jos et oo viä palastellut niitä lohkoja niin ois yhdet lohkot missä on laatikon laakeripaikka poistunut laakerin kanssa.meinaan vaan et ei tarvis ehjiä lohkoja palastella.pistin viä privaakinTarroDeMierda kirjoitti:alan työsteleen rautista jossa on kaksi etukantta,p nokat ja morriksen magneetto,alkaa tää viestiketju kiinnostelee aika hemmetisti.
oisko kellää kokemusta siitä että sahailee laatikon huit helevettiin lohkoista ja laittaa esim big twinin lehmänpaskaloodan siihen beltin kera jatkeeks.
hei muuten onko 900 Sportster pytyt saman korkuiset kun tonnisen.itellä o tossa jigikoneena sellane 1000 ih:n lohko jossa on 900 rautiksen yläkrta eikä mitää hajua onko toi kasa saman mittainen korkeus-suunnassa kun tonninen,kun pitää sitte rungon valmistuttua laittaa toi tonnine eriparikansirautis siihen tilalle.
Voi perse. Tänään olis ollut taas kylähullujen testi-iltamat ja verenmaku suussa säädin Rautista. Ne ennätyslukemat tosiaan oli 45hp, nyt ilman imukanavien kittejä muuten samoilla säädöillä ja osilla irtoaa tyrmäävät 36hp eikä sitten tippaakaan enempää vaikka keksisi vaikka ja mitä. Yläkierrosten menohalutkin on tosi vaimeat, voi perseanaali ja vittujen kevät. Taitaapi olla taas aika napsia kannet irti ja ottaa uusi yritys uusilla aineilla.
Toi mun dyno on todella pessimistinen eikä ole vertailukelpoinen muitten penkkien kanssa. Jos joku jolla on dynolaput pyörästä pamahtaa paikalle ajamaan verrokkikäyrät niin tarjoanpa kaakkukahvit.
Toi mun dyno on todella pessimistinen eikä ole vertailukelpoinen muitten penkkien kanssa. Jos joku jolla on dynolaput pyörästä pamahtaa paikalle ajamaan verrokkikäyrät niin tarjoanpa kaakkukahvit.
-
Kokkonen
Penkin kalibroinnista
Poistettu
Viimeksi muokannut Kokkonen, 14:54 04.02.2009.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Kokkonen
Re: Penkin kalibroinnista
Penkissä ei ole tapahtunut mitään muutoksia sitten viime ajojen ja pyörässäkin oli muuten ihan samat osat ja säädöt kuin 45hp versiossa, paitsi ne kitit puuttui nyt. No tyhjäkäyntisuutin oli eri. Yks hassu juttu minkä huomasin kun ajoin ilman että puhallin oli käynnissä, yläkierroksilla sylki kaasuttimesta semmoisen ~15cm pitkän bensapatsaan ulos. Eikö tuo ole äkkiseltään vähän outoa ja etenkin yläkierroksilla?
Puristuksia en tosiaan mitannut ja valkkasin valikoimasta paksuimmat alatiivisteet ja kansipahvit mitä oli. Jossain vaiheessa kun avaa koneen pitää lähestyä tuotakin asiaa vähän tieteellisemmin.. Tuo 120 PSI tuli polkemalla, varmaan se olis vähän noussut jos kone olisi pyörinyt ripeämmin. Mulla kun kiksikin on semmoista mallia että se jää potkun jälkeen alas.
Pitää seuraavaksi kokeilla kitata kanavat vieläkin pienemmiksi, sitten sais varmaan jo 50hp rikki