Rautapään virittämisestä

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

TarroDeMierda

Viesti Kirjoittaja TarroDeMierda »

tuolla jockey journalilla kun olen jäsenenä myös ni olen siel tyyppien kanssa sitä just funtsnu,ja joku wanhempi jarru ties kertoa että menee iha näppärästi kun vaan ajottaa ne takapytyn nokat uudestaan.ja jos ei ni prässään rattaat irti nokista ja uudella kiilauralla kohdilleen.mietin itteki että voikos siin takapytyst vaan napata nokat ja vaihtaa ne pesäst toiseen muttei taida onnistua niin.no,emmä tota kovin murehdi kun noita on maailmalla jo tehty toimivia,ja mulla on aika hyvin jyrsintä,tiggiä ja sorvia jne käytetävissä.venttiilipolitikkaa olen aatellut niin että jos vaihtas vaan pakopuolelle inan isommat kun imupuoli lienee menee porttaamala/täyttämällä.

mutta hei.siitäpä tulikin mieleen että pitäis saada sheetti missä mainitaan p-nokkien ajotukset,et millon mikäkin aukeaa.pb nokkiin mulla ne jo onkin.
eikä ko mattamustaks ja magneetolla.
"Pieni tehohäviö tuntuu tosi rajulta tehojen nousulta jos sitä ennen tulee jumalaton kuoppa tehokäyrään."
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

noita XR nokkia on vielä saatavissa ja niillä homma hoituu helpoimmin, niissä on nostoa vähän reippaamin eli tarkistettava ettei jouset eikä retainerit pohjaa... kiinnostuneena seurataan rojektia 8)
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
TarroDeMierda

jaa o? ;)

mistä ja mihin hintaan,opiskelijabudjetilla ei ostella mitää kovin eksoottista palikkaa kattos.

postailen kuvia täs kun vaan saan otettua ja mentyä tallille kuvaileen.
"Pieni tehohäviö tuntuu tosi rajulta tehojen nousulta jos sitä ennen tulee jumalaton kuoppa tehokäyrään."
Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie »

eBayssä vilahtelee aina sillointällöin tuota XR-sälää. Yleensä löytyy XLCH hakusanallakin, jos ei XR tärppää.

Hienoa muuten että paskanpuhumisella pääsee sitaatteihin 8)
TarroDeMierda

eikö olekkin ;).toi oli hyvä lausahdus niin pöllin sen.

joo kyllä ebay on tuttu hakusanoineen,en o ostanu suomalaisilta hoodeeukkeleilta enää aikoihin juur mitään kun täällä jopa rautsikka on joku hullun arvosena pidetty pyhä lehmä,siis tarkoitan että osat on aivan älyttömissä hinnoissa käytettynäkin.jockey journalin classified osiosta ja eGaystä mä oon kaiken ostellut hyvin pitkälti.magneeton,nokat,andrewsin jousi/lautas setin,magneeton kannen,jne pientä mikä tullin ohi sujahtaa lahjana tai muuten vaan ilman rankasuverotuksia ;).on tässä pari iltaa tullut mietittyyä sitäkin että jos ny virittelyvimmoissaan katselis stroukkerikammen...jahka osuu sopiva eteen.joskin niitäkin näkyy olevan amerikan pelleillä uutenakin tarjolla aika ajoin :wink:
Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie »

Jos oot näppärä työstökoneiden kanssa niin pihi ukko tekee stroukkikammen sorvissa itsekkin, tosin saa olla yli-inhimillisen tarkkana kun tekee jigiä ja koneistaa. En oo tosin ikinä HD kampea tehnyt, mutta 2-tahtisia on tullut stroukattua useita ja niissä litratehot pyörii parhaimmillaan 250 hevosen paremmalla puolen, hyvin ovat kestäneet löylyä. Tosin kun alkaa tekemään KAIKKI itse niin saa helposti varmistettua ettei ikinä tarvi ajella :roll:

Noista nokista muuten vielä, näin justiin S&S tekemän setin missä oli koneistettu alkuperäinen nokka pois ja hitsattu TIGillä uus nokka kiinni. Käsittääkseni noita nokkapaloja saa ihan ostaa rahallakin.
Kokkonen

P-nokkien ajoitus

Viesti Kirjoittaja Kokkonen »

Poistettu
Viimeksi muokannut Kokkonen, 14:52 04.02.2009.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kokkonen

Editointia

Poistettu
Viimeksi muokannut Kokkonen, 14:52 04.02.2009.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
TarroDeMierda

no tosta oli hyötyä,piti ottaa kuvankaappaus ja tulostaa suureen mustaan muistikirjaan oikein :wink:

en o kyllä onnistunu kooklettaan sellasta osumaa missä ois noita nokka paloja hitto.ainakaan vielä.

luulen että saa xr nokat jäädä ja tyydyn pb+p yhdistelmään nyt .
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Tässä myös linkki Black widow- nimiselle valmistajalle joka tekee XR:n nokkia eli sopii suoraan sellaiseen rautapäähän jossa on kaksi etukantta. Eihän nuo ihan "ilmaisia" ole :?
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Kokkonen

Venttiiliasiaa

Poistettu
Viimeksi muokannut Kokkonen, 14:53 04.02.2009.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
TarroDeMierda

kokkonen mitkä seetit sulla on ?
Kokkonen

Poistettu
Viimeksi muokannut Kokkonen, 14:53 04.02.2009.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Kokkonen kirjoitti:
TarroDeMierda kirjoitti:kokkonen mitkä seetit sulla on ?
Kyllä ne hyvin todennäköisesti ovat alkuperäiset (1980). En oikein tiedä mitä tuolla tapahtuu, onko se venttiili joka antaa perään vai seeti... 8O edellisetkin venat olivat Rowen rosteriset, ja kestihän nekin tuollaiset 70 000 km. Piti niitäkin alkuun säätää pariin kertaan. Mutta ei tähän tahtiin kuin nyt....ja imut olleet nyt koko ajan ok.
Seetit vain hivastiin tässä rempassa ja ei ne huonoilta näyttäneet.
Epäilisin valurautaisia seetipintoja, jotka koneistuksen jälkeen hakevat paikkaansa.
Meidän koneisiin laitettiin stelliittiseetit, ja muistaakseni kaikki kolme toimivat yhdellä jälkisäädöllä.
Venttiilit Manleyn peruskamaa, lyijyttömän kestävät.
Kokkonen

TarroDeMierda kirjoitti:tuolla jockey journalilla kun olen jäsenenä myös ni olen siel tyyppien kanssa sitä just funtsnu,ja joku wanhempi jarru ties kertoa että menee iha näppärästi kun vaan ajottaa ne takapytyn nokat uudestaan.
Tässä on myös tarinaa asiasta. Kaveri on vain ajoittanut takapytyn nokat uudelleen.

http://www.sportster.org/tech/misc-iron ... eads.shtml
Vastaa Viestiin