Elokuvia

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

läde

Viesti Kirjoittaja läde »

[quote="Lawless"]Paras koskaan tehty elokuva: Tanssii susien kanssa (Dances with Wolves)

Olen ehdottomasti samaa mieltä!! Mielestäni mikään ei ole vielä päässyt edes kovin lähelle.

Muita kovia on

Braveheart
Gladiator
Lämäri (alkuperäinen)
Superman elokuvat
Tuntematon sotilas

Ja ehdottomasti koko Adam Sandlerin tuotanto. Komediapuolella on ihan ykkönen!

Siis muutamia mainitakseni ja sit aikuisviihdepuollella on tietysti monia kovia... 8O :oops: :lol: no just...
Lawless

Viesti Kirjoittaja Lawless »

[quote="läde"][quote="Lawless"]Paras koskaan tehty elokuva: Tanssii susien kanssa (Dances with Wolves)

Olen ehdottomasti samaa mieltä!! Mielestäni mikään ei ole vielä päässyt edes kovin lähelle.

Joo näin on asian laita 8)

Aikuisviihdeosasto jätetään tälläkertaa sensuurin pelossa julkistamatta :oops:
irmeli
Viesti:

Ja mun mielestä...

Viesti Kirjoittaja irmeli »

[quote="Lawless"][quote="läde"][quote="Lawless"]Paras koskaan tehty elokuva: Tanssii susien kanssa (Dances with Wolves)

Joo näin on asian laita 8)

Samoin. Mutta unohditteko tarkoituksella Yksi lensi yli käenpesän???
Se on kestosuosikkini. Eikä ainoastaan Mr Nicholssonin ansiosta...

:D irmeli
pete72
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pete72 »

En elokuvista juuri mitää ymmärrä, enkä harrasta.Mut eikö kukaan mainitse easy rider -elokuvaa ? Eikös se ole meidän väelle ainakin kympin joukossa, jos ei muute niin sitten väkisin :twisted:
0400831197
-tatska-

Viesti Kirjoittaja -tatska- »

pete72 kirjoitti:En elokuvista juuri mitää ymmärrä, enkä harrasta.Mut eikö kukaan mainitse easy rider -elokuvaa ? Eikös se ole meidän väelle ainakin kympin joukossa, jos ei muute niin sitten väkisin :twisted:
Ei tarvitse väkisin laittaa, mutta ei mene minulla ainakin ykköseks, vaikka hyvä leffa onkin. Tosin Fonda on silti mun idoli :lol:

Tanssii susien kanssa, Braveheart, American history X...

onhan noita vaikka mitä hyviä
Parempi puu pinossa kuin sormi suutarin p*rseessä!
-bluesmobike-

Viesti Kirjoittaja -bluesmobike- »

Blues Brothers on pakko laittaa kärkeen 8) Tarantinon Reservoir Dogs on jostain syystä tehny lähtemättömän vaikutuksen, vaikka on sen ukon muutkin ihan ässiä. Vanha kunnon Sting (Puhallus) täytyy myös listata vaikka kieltämättä tänä päivänä hieman naiivilta tuntuu mut on siinä silti jotain...

Jos Blues Brothers nappaa niin tuo on aika jees -> http://blues.squidly.org/
"It's a hundred and six miles to Chicago. We've got a full tank of gas. Half a pack of cigarrettes. It's dark and we're wearing sunglasses..."
Vastaa Viestiin