Lasten leikkikerho

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

jep

Viesti Kirjoittaja jep »

Onkohan tästä nyt kadonnu kokonaan ajatus koko kirjottelusta. En oikein enää tiedä mistä tässä puhutaan. Kannattaako todella aikuisten ihmisten laittaa tän tasosia juttuja julkisesti näkyville. Taitaa aika monella olla hauskaa näitä lukiessa, itelläkin olis ellei melkein itkettäis. Joku ulisee sitä ikuista virttä että mennään neuvostoaikaan kun ei saa ehdotuksia esittää, mutta sanokaa nyt edes yksi rakentava ehdotus joka tässä keskustelussa on esitetty?

Kannatan pelkästään jäsenille tarkoitettua suljettua keskustelukanavaa. Kirjottelu vähenee, mutta kuka näitä kaipaa. Electra x:n kanssa samaa mieltä.

Jengi on ehkä liikaa tottunu kaiken maailman paskanjauhanta chatteihin jonne puretaan turhautumia ja se heijastuu tännekkin. Tämän kuitenkin pitäis olla vähän eri asia. Luulis että oltais ylpeitä tästä helvetin hienosta harrastuksesta ja vähän myös siitä mitä kerho meidän eteen tekee.
Vieras

kerho

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Eikös tää kerho koostu kuitenkin jäsenistä, jotka tekee kerhosta sen mitä se on. En mä ainakaan liittynyt aikoinaan mihinkään etusetelikerhoon että kun maksan jäsenmaksun niin muut järkkää mulle hupia sillä rahalla.

Ajatuksena kai ois että kerho edistäis jäsentensä kautta tätä hommaa.

Jos ralleissa on jonkun mielestä parantamisen varaa niin eikai siinä muuta kun tekemään jotain sen eteen että ne paranis. Mun mielestä ne on vallan mainioita jo nyt, mutta jos täällä päin (Suomea) jotain järkätään niin järkätään yhdessä ja niin hyvin kun osataan. Eihän niitä ralleja tai mitään muutakaan ole juuri niillä palkoin ihmisiä tekemässä, tuskin ainakaan hirveästi motivoi tälläinen vikinä.
IJHa
Viesti:

Nimetön kirjoittelu

Viesti Kirjoittaja IJHa »

Olen sitä mieltä, että jos täällä haluaa ilmaista mielipiteensä puolesta tai vastaan niin pitäisi myös uskaltaa seisoa mielipiteensä takana.

Nimettömänä esitetyillä kannanotoilla ei ole paskankaan merkitystä.

Tällä foorumilla voi tehdä ehdotuksia kerhon toimnnan tehostamiseksi tai antaa asiallista kritiikkiä, sitä vartenhan nämä on perustettu.

Jos on tyytymätön kerhon toimintaan siihen voi vaikuttaa osallistumalla vuosikokoukseen Yyterissä.

Jos taas elämä on paskaa ja böönalta menkat myöhässä, niin siitä voi kertoa vaikka Jippiin sättipalstalla, turha sen takia on tällä alkaa inistä jäsenmaksujen hinnasta.
Mr. Biker vm 2005
pannu-52

?

Viesti Kirjoittaja pannu-52 »

Mories!

Lueskelin tätä juttua oikee ajatuksen (?) kans lävitte ja täytyy toreta ettei sitä kannattaasi valittaa piänestä! Mitäs sitte vaikka vähä toine lahajes o rikki ja toine kenkäki puuttuu tai o muuttunu saappaasta lipokkaaksi. Se voi olla merkki siitä jotta kuski o tullu joko kaukaa tai verelly kovas raekuuros. Ittellä o per?¤%& se ongelma viälä jotta ensi pitää potkia pannupää käyntii ja väistellä ne lukuusat hirvet ja karhut (mummoosta puhumattakaa), enne ku pääsöö ihimiste ilimoolle! MUTTA sisimmäs o poltetta siitä (ei jalakoovälis) ku rähäjääntyneenä tuun sulle rallis juttelemaa, jotta on se mukavaa tutustua uusii&vanhoohi tuttuuhi. Riitaa en oo ikää haastanu eikä ralliis kyllä ikää viälä oo näkynykkää mitää nahistelua. :wink: Rallit o rentootumisen paikkoja. Ei siälä mitää tyäjuttujakaa käyrä läpitte. Jote tiä polttaa ja kohta nähärään porukka...Pitäkää pää kylymänä ja muistakaa lämmittää sitä vehettä silloo tällöö!!! :roll:

Pannu-52
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Eikös HDCF ole SMOTON "jäsen", tuolta löytyy jotain jäsenetuja:
http://www.smoto.fi/edut.html
Lehti ilmestyy 4 kertaa vuodessa. Ilmaisia kimppa ajeluita chapterista riippuen. Ralleja tarjolla, joiden hinta noudattelee yleistä tasoa. Hyvä weppi sivusta, josta ainakin itse olen saanut monenlaista hyödyllistä tietoa/vinkkiä(tekniikka palsta). Jäsen maksu on mielestäni kohtuullinen, kun verrataan moneen muuhun kerhoon(myös muihin kuin mp-kerhoihin). Olen suhteellisen uusi jäsen eikä ole pidempiaikasta vertailu pohjaa tästä kerhosta.

Ihmetyttää tosiaankin välillä tämä nekatiivisuus täällä. Kaikki on suck,maahantuja,tehdas,jositetut pyörät,rallit,bändit,jäsenluettelot,bolt-on osat,kopteri lehti,jäsenedut, hdcf.....miksi ihmeessä sitten haskaa aikaansa roikkumalla täällä. Perustakaa oma kerho omavalmisteisille pyörille joissa ei ole käytetty tehtaan osia, valmistakka osat itse, painakaa omaa lehteä,järjestäkää paremmat ja edullisemmat rallit ja neuvotelkaa hyvät ja runsaat jäsenedut.

Itse olen tämän lyhyen ajan perusteella ainakin tyytyvänen HDCF:n toimintaan. Ja eiköhän se ole kaikissa asioissa (joissa on yli 2000 ihmistä mukana) vaikeaa olla kaikille mieliksi. Siltä pohjaltahan syntyy vaihtoehtoista toimintaa.
pntt

no ni

Viesti Kirjoittaja pntt »

kerrankin asiallinen kommentti...hattua nostasin jos ois.
Vastaa Viestiin