Toki kerta on merkkiä ja tarraa hankittuna, niin miksei käyttäisi niitä, mutta jos yhtään arveluttaa, niin ei kannata laittaa kumpaakaan. En itse ainakaan tyytyisi "ihan jees" -ratkaisuun. Ainahan niistä eroon pääsee, mutta en näkisi olevan tarvetta tyytyä keskinkertaiseen ratkaisuun.
Kumpi tankkidecali parempi
- Marko Nykänen
- Viesti:
Re: Kumpi tankkidecali parempi
Ja aina voi kysellä olisiko lähistöllä maalaria joka kävisi sivelemässä straippiväreillä sopivat tekstit tankkeihin. Saisi mieleisen fontin ja sävyn just eikä melkein, niin halutessaan. Tai jossain tulevan kesän tapahtumassa pyyhkäisee tekstit. Ja jos muutenkin ajelee kesällä, niin onnistuuhan ne straipit vaikka täällä Pieksämäelläkin
Toki kerta on merkkiä ja tarraa hankittuna, niin miksei käyttäisi niitä, mutta jos yhtään arveluttaa, niin ei kannata laittaa kumpaakaan. En itse ainakaan tyytyisi "ihan jees" -ratkaisuun. Ainahan niistä eroon pääsee, mutta en näkisi olevan tarvetta tyytyä keskinkertaiseen ratkaisuun.