monet sanoivat niitten KÄYVÄN tollaseen pyörään
Valkosivurenkaan puhdistus
- norsunkorva
- Viesti:
Re: Valkosivurenkaan puhdistus
Joo; alunperinhän tossa Kingissä ne valko-Dunlopit oli viime syksynä ostaessa alla. Itse en niinkään mutta
? Niimpä keväällä sitten ne valkosivu-Shinkot kokeeksi alle hommasin
. Ensiksikin se sininen (suojaväri?) oli kyllä noissa NIIN tiukassa kiinni ettei meinannu millään lähteä pois
Painepesurillakin yritin. Eipähän se kyllä kestäny kun hiukka reilun 8 tonnia ajoa koko rengas ja tais olla jo sininen sillon just lähtenykkin! Joten ei kerenny juur valkosta ees nähdä koko elinkaaren aikana
Etummainen Sinko jäi vielä vanteelle mutta keväällä siihenkin vaihtuu pikimusta kumi tilalle
Joen kanssa samoilla linjoilla; noihin näyttelypyöriin voi valkosivut laittaa mutta ajopyörissä turha 40-50 ekun lisälasku näissä kulutusosissa
..jokainen tietysti oman maun ja rahapussin mukaan 
Pihan ajonautinnot:
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
Toiset tykkää panostaa mopetinsa ulkonäköön enemmän ja toiset vähemmän, näin se on aina ollut. Sinkot on sinkoja, myös niiden kestävänsininen suojaväri. Itse käytän Dunloppia kapealla valkosivulla ja ainakin niistä lähtee sininen saippuavedellä pyyhkimällä, laatua nääs.
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Toki jokainen saa panostaa ulkonäköön haluamallaan tavalla, mutta kun se valkosivu ei suinkaan aina tarkoita ulkonäön paranemista, vaan päin vastoin.mcjusa kirjoitti:Toiset tykkää panostaa ... ulkonäköön enemmän
lähtee sininen saippuavedellä pyyhkimällä
Ja likainen tai sininen valkosivu ei ole ikinä parantanut yhdenkään pyörän ulkonäköä, joten mustasivuun vaihtaminen voi siis jopa parantaa ulkonäköä - toki kauheus on katsojan silmässä
Saippuavedellä olen itsekin ne siniset hankaillut pois kaikista merkeistä.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
WÜRTHIN ACRYL CLEANER on maailman paras aine tähän. Sitä rättiin ja lähtee kerralla pyyhkimällä ja valkosivut on kuin uutena. Katso jäsenedut osiosta wurthille mukaan otettavat jäsenetu tiedot.
"Anna palaa Frank, selkääni osui juuri nuoli, mutta luulen että pystyn ratsastamaan"
Se on hyvä aine, mutta halvemmalla sitä saa kun ostaa Polaric- merkkistä ksyleeniä. Paras on vielä tekemättä.
Eikö ksyleeni ole melko väkevää? Miksi ei sitten asetoni samantien?mcjusa kirjoitti:Se on hyvä aine, mutta halvemmalla sitä saa kun ostaa Polaric- merkkistä ksyleeniä. Paras on vielä tekemättä.
Itse olen puhdistanut valkosivut Polaric-tinnerillä, mikä on ksyleenin ja asetonin seosta. Väkevyydestä en tiedä, mutta paska lähtee.