Jäsenistön ikäjakauma

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Kaisa
Viesti:

Re: Jäsenistön ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

Onneks on väriaineet keksitty! 8)
PÄKÄ kirjoitti:
Kaisa kirjoitti: viimeinen väri tukassa suurimmalla osalla :mrgreen: No eipä se itselläkään kaukana ole :wink:
KIITTI VAAN KAISA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:
Eikä tää ollu kenellekään henk.koht. tarkoitettu. :oops:
Miss Biker 2011
Niina77
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Niina77 »

Ikäjakaumaa voi käydä tsekkailemassa erilaisissa kerhon tapahtumissa.
Chapter 2 alueella sellainen olis ensi perjantaina Portsassa kaljaillan merkeissä.

Mehän ollaan kaikki mieleltämme nuoria. Niin nuoria, että itseä oikein ketuttaa kun eivät tajua kaupan kassalla henkkareita kysellä jos ostan alkoholia :lol: . No kerran vasta olen tosin lonkeron ostanut näiden uusien kauppakäytäntöjen jälkeen, että ehkä seuraavalla kerralla tajuaa kassahenkilö jo hoitaa hommansa kunnolla.

Hiukan virheellisesti minunkin nimimerkistä voisi saada sellaisen käsityksen, että olisin syntynyt vuonna 1977. Sehän on sikäli harhaanjohtava juttu, että olen yksi niistä joilla on ikää 25v, työkokemusta 17 vuotta ja kummilapset vanhempia kuin itse olen :wink: .
Kauas on pitkä matka. Hyvä!
jorgegoodman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jorgegoodman »

No mutta minä se vasta nuori olenkin, eihän mulla ole vielä edes työkemusta karttunut laisinkaan :lol:
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

Moro,

Jatkossa olisi tarkoitus tallettaa myös jäsenen syntymäaika rekisteriin jolloin esim. vanhimman osanottajan löytäminen ralleissa helpottuisi. Kunhan noita tietoja saadaan päivitettyä rekisteriin tarpeeksi niin sitten niitä tilastoja kyllä syntyy. Tämä siis mikäli lakiteknistä estettä tuon tiedon tallentamiseen ei ilmene.
Eikö joskus ihan vuosituhannen alussa ollut joku jäsenistökysely, olisko sen purun yhteydessä selvitetty myös ikäjakauma? Tosin silloin oli väkeä kolmasosa siitä mitä nyt...

Affe
Rautis -74, Shovel -80
http://www.goodwillparty.fi
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Voi jäsenkirjuriparka kun selvittää ja tallentaa noin 6000 jäsenen syntymäajan. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kyllä joskus viime vuosituhannella selviteltiin jäsenten ikäjakaumaa. Tieto on niin vanhaa, ettei sillä enää mitään tee. (Kannattaa todella selvittää onko syntymäaikatieto ylipäätään laillista reksiteröidä järjestön rekkariin?)

Ja Niina77, mitä ikään tulee niin vaarin tilanne on sellainen, että fyysinen kunto on kuin yhdeksänkymppisellä, sielu on kuin kaksvitosella ja henkinen tila on kuin kuusitoistavuotiaalla. :mrgreen:
Kuva LIFEMEMBER
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

Vallu kirjoitti:Voi jäsenkirjuriparka kun selvittää ja tallentaa noin 6000 jäsenen syntymäajan. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No joo, eipä kaikkien ikää varmaan saada selvitettyä eikä niitä ole tarvetta edes lähteä kyselemään mutta jos nyt edes uusien jäsenten osalta homma lähtisi toimimaan ja sitten ralleissa päivittyy toivottavasti osa...
Mutta kunhan nyt katsellaan :)

Affe
Rautis -74, Shovel -80
http://www.goodwillparty.fi
Seamaster
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Seamaster »

Spor a forumilla ensimmäinen kysymys kun hakee jäsenyyttä on date of birth, ppkkvvvv
Xlforum
"Anna palaa Frank, selkääni osui juuri nuoli, mutta luulen että pystyn ratsastamaan"
MrX

Viesti Kirjoittaja MrX »

Mun ikä ei kuulu muille mutta tämä keskustelu kuuluisi Jäsenosioon...
Seamaster
Viesti:

Ketään ei kiinnosta minkä ikänen juuri sinä olet. Tässä ei ole siitä edes kysymys. Mutta hyvä et AFFE ymmärsi ja toimii asiaa edesauttavasti.
"Anna palaa Frank, selkääni osui juuri nuoli, mutta luulen että pystyn ratsastamaan"
MrX

Viesti Kirjoittaja MrX »

Seamaster kirjoitti:... Mutta hyvä et AFFE ymmärsi ja toimii asiaa edesauttavasti.
Miten ? Mä en ainakaan ilmoita syntymäaikaani jäsenrekisteriin...
Seamaster
Viesti:

Eikä tarviikkaan :twisted:
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Mihin oikeasti tarvitaan ikäjakautumaa. Klubin tapahtumissa kävijöiden ikä ei silmämääräisesti todettuna ylitä rippikouluikää. Jos jollakin on tarvetta iällä pullistella, sitten pitää oma ikä laittaa reilusti näkyviin, mulla 52, mutta ajatukset ja toiminta lähempänä 15v. Jotta, kannattaako tästä kovin suurta vääntöä rakennella.
moderattori

Romu rauhoittaa!
Seamaster
Viesti:

Lyhyessä yksinkertaisuudessaan, sanonpa vielä kerran.

Ikäjakauma kartottaisi harrastukseen tutustuvalle minkä ikäistä porukkaa yhdistyksessä on, ja se kyllä kiinnostaa. Sanokaamme nyt mitä vain.

Sinunkaan ikäsi ei henkilötasolla kiinnosta. Ajatus oli, ja on, että järjestelmä tietää sen, ja useri näkee piirakasta tai käppyrästä että missä chapterissa on mitenkin porukkaa ja onko esim porin seudulla sitä oman ikästä ajoporukkaa. Paljonko on road kingeja, ja ajaako niillä pääasiassa 48-52 vuotiaat. Tarkoitus ei ole teettää " tulevaisuus tutkimusta ", vaan kartoittaa sitä nyt.

Fakta on, että forum, on alkujaan luotu työkaluksi avoimeen keskusteluun.
Tässä sitä käydään.

Järjestelmän tulisi tietää tarkka päivämäärä jotta se pysyisi ajantasalla automaattisesti.

Jos tämä aiheuttaa kaljuuntumista, tai viimistä väriä, niin annetaan toki olla.

Sellainen asenne, " että ei ole koskaan ollu eikä ole" on väärä.
wesa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wesa »

Kyllä me kysyttiin joitain vuosia sitten rallin sisäänkirjoituskaavakkeessa myös osallistujan ikä.
Ralliporukan keski-ikä oli silloin 48 vuotta. 8)
LIFEMEMBER
jorgegoodman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jorgegoodman »

Noh, aloitappas sinä seamaster sitten kertoilemalla meille vanhuksille että mites nuoria sitä sitten ollaan?
Vastaa Viestiin