Justiinsa. Olen tota itekin funtsannut, että mitä kaikkea tietoa meikäläisestä löytyy. Lisää funtsattuani totesin, että souvat! On ne mun "salaisuudet" sitä luokkaa, että jos joku on niistä kiinnostunut niin se on ihme ja suorastaa imartelevaa.vaakko kirjoitti:Ja kaikkien noiden viranomaisrekistereiden (tiedossa olevat + salaiset) lisäksihän on olemassa vielä tämä kaikkien rekistereiden äiti eli Internet. Ja tämä on julkinen! Osa materiaalista on toki vain eri palveluiden ylläpitäjillä eli firmoilla joten korkein tarjous voittaa. Facebook, kuvapalvelut, keskustelupalstat, tehdyt google-haut, sähköpostit, ym. ja ym. ja ym. Liian pitkälle ei kannata tietosuoja-asioitakaan pohdiskella, tulee elämästä vaikeeta kun joutuu katkoon kaikki yhteydet ja vuoraan kypärän foliollaToisaalta saattais näkyä liikenteessä mattamustaa paremmin...
Varoitus yhteyksistä liivijengeihin
Re: Varoitus yhteyksistä liivijengeihin
LIFEMEMBERRe: Varoitus yhteyksistä liivijengeihin
Taitaa riittää jo se että tänne kirjoitellaan..... poliisit kun ei osaa edes erottaa onko HDCF jäsen vai joku muu jäsen...ezmo kirjoitti:Tuossapa yksi niistä syistä, miksi itse en mihinkään klubbeniin kuulu. Riittää, että yksi jäsen ryssii kunnolla, kaikki jäsenet voi saada epäilyksen leiman otsaansa....
ehkä olen liian paranoid, enkä Iron man. Pääasia, että Black Sabbathin liput on taskussa...
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Re: Varoitus yhteyksistä liivijengeihin
Jos käytät facebookkia ja googlen palveluita niin joku onneton mainostaja on hyvin todennäköisesti jo sinunkin tiedoistasi (siitä mikä sinua kiinnostaa ja mikä ei) jotain maksanut. Olkaatte siis imarreltuja itse kukin. Äkkiä kaikki klikkailemaan googlen mainoksia etteivät ole ilmaiseksi päässeet syöttämään alitajuntaan mitään markkinointiviestejäVallu kirjoitti:Justiinsa. Olen tota itekin funtsannut, että mitä kaikkea tietoa meikäläisestä löytyy. Lisää funtsattuani totesin, että souvat! On ne mun "salaisuudet" sitä luokkaa, että jos joku on niistä kiinnostunut niin se on ihme ja suorastaa imartelevaa.![]()
![]()