Liittyisinkö tähän HDCF porukkaan?
Re: Liittyisinkö tähän HDCF porukkaan?
Mä ajelin viis vuotta harrikkaa ennenku liityin. En oo ralleis pyöriny, ku ei vaan jaksa selvinpäin, mut porukka ketä tunnen on asiallista sakkia. Liity ihmeessä, voihan sitä erota jos ei pysty olee.
Tämmösille lähes absolutisteille pitäs olla semmosia ajeluhommia, niinku esim. route66 ajelukin oli. Eli ajetaan porukalla, ilman että tarttis heittää ns. känniä päälle.
Tämmösille lähes absolutisteille pitäs olla semmosia ajeluhommia, niinku esim. route66 ajelukin oli. Eli ajetaan porukalla, ilman että tarttis heittää ns. känniä päälle.
-90 FXR Super Glide
Täsmennystä jäsenyyskeskusteluun:
H-DCF:n sääntöjen 3 § kuuluu näin:
"Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen 16 vuotta täyttänyt henkilö, jonka yhdistyksen hallitus jäseneksi hyväksyy.
Yhdistyksen jäseneksi hyväksytyn henkilön nimi kirjoitetaan yhdistyksen jäsenluetteloon, johon merkitään muutkin häntä koskevat tarpeelliset henkilötiedot. Jäseneksi hyväksytylle annetaan jäsenkortti."
Hallitus on linjannut näitä jäsenyyskelpoisuusehtoja mm. siten, että jäseneksi pyrkivällä pitää olla H-D, Buell tai Indian. (Hallinta riittää, esim. osamaksuvehkeissä). Jäsenkirjuri suorittaa hyväksynnän hänelle annettujen valtuuksien nojalla. Epäselvissä tapauksissa asian ratkaisee hallitus. (mm. minun kirjuriaikanani hylättiin hakemus, jossa hakijalla oli Sankyo Riku - H-D klooni.)
Vaarin tiedot ovat toki Wanhoilta Hyviltä Ajoilta, mutta en ole ainakaan kuullut niiden muuttuneen.
H-DCF:n sääntöjen 3 § kuuluu näin:
"Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen 16 vuotta täyttänyt henkilö, jonka yhdistyksen hallitus jäseneksi hyväksyy.
Yhdistyksen jäseneksi hyväksytyn henkilön nimi kirjoitetaan yhdistyksen jäsenluetteloon, johon merkitään muutkin häntä koskevat tarpeelliset henkilötiedot. Jäseneksi hyväksytylle annetaan jäsenkortti."
Hallitus on linjannut näitä jäsenyyskelpoisuusehtoja mm. siten, että jäseneksi pyrkivällä pitää olla H-D, Buell tai Indian. (Hallinta riittää, esim. osamaksuvehkeissä). Jäsenkirjuri suorittaa hyväksynnän hänelle annettujen valtuuksien nojalla. Epäselvissä tapauksissa asian ratkaisee hallitus. (mm. minun kirjuriaikanani hylättiin hakemus, jossa hakijalla oli Sankyo Riku - H-D klooni.)
Vaarin tiedot ovat toki Wanhoilta Hyviltä Ajoilta, mutta en ole ainakaan kuullut niiden muuttuneen.
LIFEMEMBERRe: Liittyisinkö tähän HDCF porukkaan?
Vallun vastaus selventää ...ettei stmooseksen vastauksessa ollut mitään kummallista, ja näin ollen Pertin vastaus on tarpeeton 
-Päkä-
-Päkä-
Joskus nuorenpana oli Härräköitä, HDCF:ään en liittynyt koska mielikuvissa tää oli uusilla vakiovermeillä ajelevien hurujen kerho. Oman kerhon tunnukset oli silloin liiveissä ja se riitti hyvin. Kovinkaan kokoontumisajohenkinen en ole ollut koskaan, en ole vieläkään, joihinkin saatan ehkä ajella, yhden kiinnostavan missasin menneel kaudel työnesteen johdosta(ei liittynyt HDCF:ään), työ häiritsee ajoittain harrasteita. Nykyinen Härräkkäni on liki uus(täyttää vast 20v), ihteki aika huru jo, joten liityin. En tiedä onks siit mulle sinällään mitään hyötyy, mut jos tuon jäsenmaksun takia teen henk koht konkurssin, niin lienee korkea aika tehdäkin se. Saahan tuol ainakin yhden aviisin himaan kannettuna.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Tämähän on vähän niin kuin diilissä: Pertti, sä saat potkutPÄKÄ kirjoitti:Vallun vastaus selventää ...ettei stmooseksen vastauksessa ollut mitään kummallista, ja näin ollen Pertin vastaus on tarpeeton
-Päkä-
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 02:27 04.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Juu, mut se on hauskaa miten asioita mielletään.... en viitti sitä rautalankaa vääntää!!!
-Päkä-
-Päkä-
- norsunkorva
- Viesti:
Minä höhlä liityin oikeestaan nyt syksyllä samantein ku tuon HD:n ostin. En sen kummemmmin sitä miettinyhdlate kirjoitti:Mä ajelin viis vuotta harrikkaa ennenku liityin. En oo ralleis pyöriny, ku ei vaan jaksa selvinpäin, mut porukka ketä tunnen on asiallista sakkia. Liity ihmeessä, voihan sitä erota jos ei pysty olee.
ku on syntyny tällasex "toiminnan mieheksi"
Sen muutaman kympin jos vaikka homma alkaiskin tökkiä jo ekana vuonna?
Ralleja ja muitakin kokoontumisia on täss ehtiny kierrellä periaatteessa jo kiintiön tayteen.
Vähän kyllä tietysti aluksi oli "kuulolla" minkäoloista perhettä täällä pyörii; ihanko on "pantiitoksia" ja "helevetin enkelilöitä" koko porukka vaiko ihan "normaaleja kakspyöräsillä ajavia immeisiä"
Niitäpä tuntuu olevan
Noista eduista en sen kummemmin tiedä, onko niillä meikäläiselle merkitystä.
Enemmän panen painoa näille foorumeilta tuleville neuvoille...näin vielä "keltanokkana" tuon paukuttimen kanssa
Ja tuosta "hdlate" :n absoluutti-hommasta vielä: olen itsekkin aika "tuulella käypä" tuon alkoholin suhteen:
usein en ota kuin sen yhden ja olen ajokunnossa .Ku ei maistu niin ei . Tässä iässä kun ei ole enää pakko mennä joka hommaan "porukan mukana"
Tai sitten on VÄÄRÄSSÄ porukassa
Tykkään kans ajeluista joitten PÄÄASIA on AJELEMINEN...peukku sille
Pihan ajonautinnot:
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
Ostin joitakin vuosia sitten Harrikan ja melko pian liityin jäseneksi. En ole pohtinut saanko rahallista vastinetta jäsenmaksulleni. Jos pohtia pitää niin jokunen Harrikkalehti ja vuosikalenteri ovat jo varsin kattava vastine jäsenmaksulle.
Näitä keskusteluja kun täällä lueskelee, en aina voi olla ihan varma kuulunko oikeaan porukaan, mutta kuulun kuitenkin.
Kukin harrastaa kuten parhaaksi näkee ja kokee. Minä olen tavannut tosi monta ”lajitoveria” ja ihan mukavasti on juttuun tultu.
Näitä keskusteluja kun täällä lueskelee, en aina voi olla ihan varma kuulunko oikeaan porukaan, mutta kuulun kuitenkin.
Kukin harrastaa kuten parhaaksi näkee ja kokee. Minä olen tavannut tosi monta ”lajitoveria” ja ihan mukavasti on juttuun tultu.
* Taata *
Mikä se sellainen harrastus on joka ei kaikkia rahoja vie? Ei sellainen ole oikea harrastuskaan.
* Taata *
Mikä se sellainen harrastus on joka ei kaikkia rahoja vie? Ei sellainen ole oikea harrastuskaan.
Tervetuloa vaan HDCF-ralleihin, kyllä sieltä ihan selväpäistäkin porukkaa roppakaupalla löytyy.hdlate kirjoitti:Mä ajelin viis vuotta harrikkaa ennenku liityin. En oo ralleis pyöriny, ku ei vaan jaksa selvinpäin, mut porukka ketä tunnen on asiallista sakkia. Liity ihmeessä, voihan sitä erota jos ei pysty olee.
Mukaan vaan!
Taidat lupailla liikoja, selviä voi kyllä löytyä, mutta tän maan ilmastossa ja muutenkin ku näit vermeit harrastaa niin sen selväpäisyyden voinee kyseenalaistaa kuitenkin...wesa kirjoitti:Tervetuloa vaan HDCF-ralleihin, kyllä sieltä ihan selväpäistäkin porukkaa roppakaupalla löytyy.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Tervetuloa vaan HDCF-ralleihin, kyllä sieltä ihan selväpäistäkin porukkaa roppakaupalla löytyy.
Mukaan vaan!
[/quote]
Wesku tietää kokemuksen äänellä mistä puhuu. Valinta on vaan sun oma ja et sitä täällä saa selville. Käy yhdessä rallissa ja tee sit päätös ku oot nähny minkälaista oli. Täällä et saa ku maksimissaan 6330 erillaista kantaa.
Mukaan vaan!
Wesku tietää kokemuksen äänellä mistä puhuu. Valinta on vaan sun oma ja et sitä täällä saa selville. Käy yhdessä rallissa ja tee sit päätös ku oot nähny minkälaista oli. Täällä et saa ku maksimissaan 6330 erillaista kantaa.
Bttr:ssä Keuruulla kävin joskus emännän kans päiväseltään. Ja tän vuotiseen oli tarkotus lähtee käymään, mut tuli sitte muita kiireitä. Ehkä taas joskuswesa kirjoitti:Tervetuloa vaan HDCF-ralleihin, kyllä sieltä ihan selväpäistäkin porukkaa roppakaupalla löytyy.hdlate kirjoitti:Mä ajelin viis vuotta harrikkaa ennenku liityin. En oo ralleis pyöriny, ku ei vaan jaksa selvinpäin, mut porukka ketä tunnen on asiallista sakkia. Liity ihmeessä, voihan sitä erota jos ei pysty olee.
Mukaan vaan!
-90 FXR Super Glide
Mitä eroa on normaaleilla ihmisillä ja pantiitoksilla ynnä muilla ja mistä sinä ne erotat foorumilla?norsunkorva kirjoitti:
Vähän kyllä tietysti aluksi oli "kuulolla" minkäoloista perhettä täällä pyörii; ihanko on "pantiitoksia" ja "helevetin enkelilöitä" koko porukka vaiko ihan "normaaleja kakspyöräsillä ajavia immeisiä"?
Niitäpä tuntuu olevan![]()
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit