Onko kusi hapanta vai emäksistä, empä tiiämukle kirjoitti:Hmmm... kestääkös toi alumiini happamissa olosuhteissa yhtä hyvin kuin tankoteräs?
V-RODI hopealle
Re: V-RODI hopealle
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Voi olla sekä että, usein neutraalia. Vaikka eipä mulle nyt se kusi ihan ekana tullut tuosta mieleen...mcjusa kirjoitti:Onko kusi hapanta vai emäksistä, empä tiiämukle kirjoitti:Hmmm... kestääkös toi alumiini happamissa olosuhteissa yhtä hyvin kuin tankoteräs?
Eikä mitään tekemistä V-Rodin kanssa tällä
Affe
Rautis -74, Shovel -80
http://www.goodwillparty.fi
http://www.goodwillparty.fi
Mun mielestä rodit on rumia, yhtä kokeillut ja se oli hyvä ajaa mutta...
tämän vuoden night rod special denim bläckkinä näyttää kyl hyvältä....saattaa pyörä vaihtua tässä kesän mittaan...harkinnut olen...
Tärkeintä ei ole voitto vaan jalo...viina.
Kestää, jos materaali on vitunkestävää metallia.mukle kirjoitti:Hmmm... kestääkös toi alumiini happamissa olosuhteissa yhtä hyvin kuin tankoteräs?
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Joo ei mullekaan het ekaks tullu mieleen, että toi tyttö olis alkanut pissaamaan... mutta mistäs noista ihmisten leikeistä aina tietää...
affe kirjoitti:Voi olla sekä että, usein neutraalia. Vaikka eipä mulle nyt se kusi ihan ekana tullut tuosta mieleen...mcjusa kirjoitti:Onko kusi hapanta vai emäksistä, empä tiiämukle kirjoitti:Hmmm... kestääkös toi alumiini happamissa olosuhteissa yhtä hyvin kuin tankoteräs?![]()
Eikä mitään tekemistä V-Rodin kanssa tällä
Affe
VRSCB -04 "Vesipää"
VRSCR -06 "Torspo"
"Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville." -Kalevala
VRSCR -06 "Torspo"
Hyvä, pidä sä äitiä, mä valitsin tyttärensohvisti kirjoitti:Mun mielestä rodit on rumia, yhtä kokeillut ja se oli hyvä ajaa mutta...
VRSCA -04, 300rwhp
Eipä ne sisäelimet useinkaan kovin hääviltä näytä. Ne on tarkoitettu piilossa pidettäviksi.sohvisti kirjoitti:Mun mielestä rodit on rumia, yhtä kokeillut ja se oli hyvä ajaa mutta...
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Joo. Tonne fart cooleriin en kyllä halua kurkata. V-rod tytön "pissaelimet" olivat jotenkin houkuttelevammat

VRSCB -04 "Vesipää"
VRSCR -06 "Torspo"
VRSCR -06 "Torspo"
-
Das Fette Sau
- Viesti:
Ei perkele!
Mie halluun kanssa tuommosen lisävarusteen omaan mopooni! Saiskohan tuota mattamustana?
Traumojen välttämiseksi: Haista ennen kuin maistat!
Yöjuna 2008
Sohveli 1975
Yöjuna 2008
Sohveli 1975