Eikä tuo ole edes likikään parasta antia, vasta lämmittelyä...Vallu kirjoitti:T forNo yks sitten: Nimi alkaa R:llä ja sen jälkeen on lentokyvytön lintu.Aaanny ees yks vihje.
HIMOKSEN BÄNDIT
Re: HIMOKSEN BÄNDIT
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Vallu kirjoitti:T forNo yks sitten: Nimi alkaa R:llä ja sen jälkeen on lentokyvytön lintu.Aaanny ees yks vihje.
Tää oli helppo! RSTRUTSI.
Eikös se ollutkin ruotsalainen bändi?
VRSCB -04 "Vesipää"
VRSCR -06 "Torspo"
"Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville." -Kalevala
VRSCR -06 "Torspo"
"Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville." -Kalevala
Ai, mä luulin että Rpingvin ja lämppärinä Rkana?
Vai onko se sittenkin Rkiivi, Rflamingo, Remu, Rnandu, Rdodo
ja ei ole vielä magaziiniä näkynyt, siksi asiantuntevat arvailut.

Vai onko se sittenkin Rkiivi, Rflamingo, Remu, Rnandu, Rdodo
ja ei ole vielä magaziiniä näkynyt, siksi asiantuntevat arvailut.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Mielenkiintoista että mies mikä aikoinaan ansioituneesti kertoi mistä oon samaa mieltä että ralleissa ei oo tärkeintä bändit, (saa nähdä mitä junakuski sanoo) nii nyt aloittaa höpinät bändistä, salailu on ku finnairissa tai hallituksessa, eli hyvin menee, ilmankos en oo äänestäny enkä tuu äänestämään, syy, oman, puolueen, suvun, etu, ei riitä siihen että paskaa äänestän.
Uusimmasta Harrika lehdestä löytyy kaikki tarvittava tieto...
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Toinen on vanha ulkomaan "hörökorva" ja toisen ulkomaan esiintyjän orkkis solisti laulelee nykyjään "yläkerran" orkesterissa. 
Valluhan ilmoitti että saattaa itsekkin kömpiä bileteltalle, kun kerta kiinnostaa. Itteä ei nii suuresti toi isopäinen mustalainen kiinnosta, ja asun mettässä enkä nyt heti saa mieleen mitä noi muut pändit on. Smuige asuu ilmeisesti vielä syvemmällä...lyhdet kirjoitti:Mielenkiintoista että mies mikä aikoinaan ansioituneesti kertoi mistä oon samaa mieltä että ralleissa ei oo tärkeintä bändit, (saa nähdä mitä junakuski sanoo) nii nyt aloittaa höpinät bändistä, salailu on ku finnairissa tai hallituksessa, eli hyvin menee, ilmankos en oo äänestäny enkä tuu äänestämään, syy, oman, puolueen, suvun, etu, ei riitä siihen että paskaa äänestän.
Tää on ilmeisesti tarkoitettu mulle (?). Olen edelleenkin sitä mieltä, että bändeihin satsaaminen on turhaa. Mutta kun hommia ei hoideta sen mukaan mitä MINÄ haluan, niin onhan se mukavaa, että soitanto on edes kuunneltavaa.lyhdet kirjoitti:Mielenkiintoista että mies mikä aikoinaan ansioituneesti kertoi mistä oon samaa mieltä että ralleissa ei oo tärkeintä bändit, (saa nähdä mitä junakuski sanoo) nii nyt aloittaa höpinät bändistä, salailu on ku finnairissa tai hallituksessa, eli hyvin menee, ilmankos en oo äänestäny enkä tuu äänestämään, syy, oman, puolueen, suvun, etu, ei riitä siihen että paskaa äänestän.
Ja mitä salailuun tulee, niin melkoisen salaista se on kun noin 7000 lehdessä asia julkaistaan.
Paskan äänestämisjuttu ei sitten auennut mulla ollenkaan, sorry.
LIFEMEMBERRe: HIMOKSEN BÄNDIT
Ei tää voi olla näin vaikea aihe?
Roberd Gordon USA vanhapieru näemmä hengittää viellä .Liekköhän ukossa meikkiä yhtäpaljon kun oli Yyterin rallissa muutamia vuosia sitten.
Remu ja Hurriganes tämäkin pieru olis kuulunu jo aikapäiviä sitten eläkkeelle ei ihan roadrunner tasoa enää edetä.
Dr feelgood UK tässänyt on jo ajatusta
Sweet Jenna and her sweethearts
ja luultavasti 2-3 bändiä täytteenä näiden lisäksi.
Olen samoilla linjoilla Vallun kanssa turha tuhlata rahaa helvetisti bändeihin tolla rahalla olis saanu paljon paljon muutakin lisäohjelmaa esimerkiksi päiväkaljottelun ajaksi vaikkapa taikuutta surmanajoa standuppia jne.
Onko Himoksella mitään ohjelmaa päiväaikaan? nuorisobändi terassilla?
Roberd Gordon USA vanhapieru näemmä hengittää viellä .Liekköhän ukossa meikkiä yhtäpaljon kun oli Yyterin rallissa muutamia vuosia sitten.
Remu ja Hurriganes tämäkin pieru olis kuulunu jo aikapäiviä sitten eläkkeelle ei ihan roadrunner tasoa enää edetä.
Dr feelgood UK tässänyt on jo ajatusta
Sweet Jenna and her sweethearts
ja luultavasti 2-3 bändiä täytteenä näiden lisäksi.
Olen samoilla linjoilla Vallun kanssa turha tuhlata rahaa helvetisti bändeihin tolla rahalla olis saanu paljon paljon muutakin lisäohjelmaa esimerkiksi päiväkaljottelun ajaksi vaikkapa taikuutta surmanajoa standuppia jne.
Onko Himoksella mitään ohjelmaa päiväaikaan? nuorisobändi terassilla?
Asiat pitää oppia tekeen sillai oikealla tavalla väärin!
No kun peli nyt avattiin, niin muutama sana aiheesta ja vanhemman polven esiintyjistä. Tuo kattaus on oikein hyvää rallitasoa, jopa ylikin. Harvassa yksityistilaisuudessa on tuollaista esiintyjäkaartia. Hintataso näillä eilisen tähdillä ei enää päätä huimaa, joten rahojen perään tuossa ei liene syytä itkeä, kun kerho ei elä mitenkään kädestä suuhun. Muutaman sadan jäsenen jäsenmaksu tuohon vasta menee ja saavathan paikalle tulijat jotain lisävastinetta jäsenmaksulleen
Ihan eri tavalla, kuin örininähevibändeistä
Gordonilla on kyllä annettavaa yhäkin, kun sattuu hyvälle esiintymisfiilikselle, laulu kulkee rennosti ja taustalla (yleensä) soittaa suomalainen osaava puoliammattilaisbändi. Remu ei lavalla kiinnosta kyllä enää yhtään, mutta tuli luultavasti kaupassa samassa paketissa Gordonin kanssa. Toki Remunkin keikan ainon katsoa.
Feelgoodia taas en ole periaatteesta lähtenyt Lee Brilleauxin kuoleman jälkeen kertaakaan katsomaan, kun tuli aikoinaan orkesteri nähtyä useamman kerran. Siinä oli sitä oikeaa ränttätänttää parhaimmillaan ja nykyinen on kuulostanut pelkältä nimellä rahastukselta. Mutta uskoisin keikan silti toimivan ja paikalla ollaan ja aploditkin annetaan!
Nämä muut ohjelmat eivät vaan porukkaa kiinnosta, jos paikalla on 1500 hlö, niin muuta ohjelmaa katsoo ehkä 50-100 hlö. Bänditelttaan tulee sentään sadoittain jengiä. Eli kyllä se raha ja vaiva ihan oikeaan osoitteeseen menee. Itse toki näkisin mielelläni myös muuta ohjelmaa, mutta tyhjälle katsomolle on turha haaskata esiintyjien ja järjestäjien resursseja (raha on toisarvoinen tässäkin).
Gordonilla on kyllä annettavaa yhäkin, kun sattuu hyvälle esiintymisfiilikselle, laulu kulkee rennosti ja taustalla (yleensä) soittaa suomalainen osaava puoliammattilaisbändi. Remu ei lavalla kiinnosta kyllä enää yhtään, mutta tuli luultavasti kaupassa samassa paketissa Gordonin kanssa. Toki Remunkin keikan ainon katsoa.
Feelgoodia taas en ole periaatteesta lähtenyt Lee Brilleauxin kuoleman jälkeen kertaakaan katsomaan, kun tuli aikoinaan orkesteri nähtyä useamman kerran. Siinä oli sitä oikeaa ränttätänttää parhaimmillaan ja nykyinen on kuulostanut pelkältä nimellä rahastukselta. Mutta uskoisin keikan silti toimivan ja paikalla ollaan ja aploditkin annetaan!
Nämä muut ohjelmat eivät vaan porukkaa kiinnosta, jos paikalla on 1500 hlö, niin muuta ohjelmaa katsoo ehkä 50-100 hlö. Bänditelttaan tulee sentään sadoittain jengiä. Eli kyllä se raha ja vaiva ihan oikeaan osoitteeseen menee. Itse toki näkisin mielelläni myös muuta ohjelmaa, mutta tyhjälle katsomolle on turha haaskata esiintyjien ja järjestäjien resursseja (raha on toisarvoinen tässäkin).
Ja chapter kakkosen väki haluaa KARAOKEEE !!!!!!!
Olisitte vaan olleet kuulemassa pariviikkoo takaperin Artturissa, kun meijän kultakurkut veti, siinä moni "idolsyrittäjä" kalpenee!!!
Karaoket voi laittaa hotellin ravintolaan ettei ulkopuolisten tarvii kärsiä jos ei halua.....
Olisitte vaan olleet kuulemassa pariviikkoo takaperin Artturissa, kun meijän kultakurkut veti, siinä moni "idolsyrittäjä" kalpenee!!!
Karaoket voi laittaa hotellin ravintolaan ettei ulkopuolisten tarvii kärsiä jos ei halua.....
-Päkä-
Hyvä idea, jos ei sen syrjäisempää ja äänieristetympää paikkaa löydyPÄKÄ kirjoitti:Karaoket voi laittaa hotellin ravintolaan ettei ulkopuolisten tarvii kärsiä
- jorgegoodman
- Viesti:
juuuuu....Halutaan ostaa uusin Harrikka lehti! 
Onkos nämä orkesterit teltassa vaikko areenalla? toivottavasti teltassa.
Tällöinhän areenalla olis hyvä pistää karaoket ja vanhusten jalanvetotalkoot humppa musiikeineen.
Ja toisena iltana kunnon homohyppelyt nuorelle polvelle diskovaloineen.
Aamupalalle ehdottaisin klassista taustamusiikiksi vaikkapa joku hyvä jousikvartetti siinä olis hyvä miettiä edellisen illan menoja ja suunnitella tulevaa.
Tällöinhän areenalla olis hyvä pistää karaoket ja vanhusten jalanvetotalkoot humppa musiikeineen.
Ja toisena iltana kunnon homohyppelyt nuorelle polvelle diskovaloineen.
Aamupalalle ehdottaisin klassista taustamusiikiksi vaikkapa joku hyvä jousikvartetti siinä olis hyvä miettiä edellisen illan menoja ja suunnitella tulevaa.
Asiat pitää oppia tekeen sillai oikealla tavalla väärin!