millä ääntä pienemmäksi?

Kaasutin, ruisku- ja ohjaus, sytytys, ilmanpuhdistin, pakoputkisto

Valvojat: Pertti, pressa

atco

Re: millä ääntä pienemmäksi?

Viesti Kirjoittaja atco »

Toi hard kore baffle on periaatteessa vain alkuperäistä V&H huilua hieman ahtaampi, tuuman halkaisijaltaan oleva putkenpätkä vaimentimen päähän, googlesta löytyy kuvia. Ääni hiljenee kyllä mutta mun mielestä oli vähän sellaista "tupsutusta", en oikein tykännyt. En tykännyt myöskään quiet baffleista, jotenkin ummehtuneen tai tukkoisen kuuloinen ja oloinen...tämä siis tyystin musta tuntuu -osastoa. Päädyin lopulta laittamaan orkkisbaffleihin niin paljon vaimenninvillaa kuin sinne mahtuu. Semmoinen puolen sentin vahvuinen villa tiukasti ympärille, lievällä pakolla sain paikoilleen. Äänet on aikas ok, yllättävän pehmeät verrattuna pelkkään huiluun ilmaan mitään vaimennusta, kannattaa kokeilla jos villa on palanut pois tai sitä ei alunperinkään ollut. Mulla on nää V&H:n sliparit mutta samansuuntaisia tuloksia varmaan muissakin putkissa tulee.
hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02
heavyrocker
Viesti:

Re: millä ääntä pienemmäksi?

Viesti Kirjoittaja heavyrocker »

Mulla ei ainakaan ole mitään villoja tms. orggis big shottien huilujen ympärillä... Mietin itsekkin just tuota samaa ratkaisua... semmoinenkin tuli mieleen, et jos "ohentaisi" huilun reiällistä keskiosaa että siihen saisi mahtumaan paremmin villaa ympärille. En ole vielä ispiroitunut tarpeeksi rälläköimään noita huiluja, mut jotain ois tehtävä ennen kevättä kun äänet ei miellytä vielä kummallakaan huiluversiolla. :evil:
Street Glide Special 2016
Vastaa Viestiin