Vallu kirjoitti:
Miks? Eikös sitten voisi ostaa suoraan sen Electran?
Sitten se pitäis riisua noista hilavitkuttimista, että alta löytyisi autenttinen Harley-Davidson.
Ja kyllä tuo pitempi enskaveto on huomattavasti paremman näköinen!
Huom! Myithän sinäkin Vallu Electran pois ja rupesit tekemään matkamallia Rodista.
Petsu kirjoitti:Höpö-höpö, Rodi sopii mainiosti meille nuorekkaille kuskeille
Rodi on, ihan oikeasti siis on, eläkeläismalli. Mun tuntemista Rodin omistajista valtaosa on eläkkeellä olevia paapoja ja mummeleita.
Alkujaan Rodi suunniteltiin kuulemma yli 45 -vuotiaille varakkaille miehille, jotka ovat aina halunneet Harrikan, mutta eivät ole voineet sitä hankkia, koska se on liian hidas ja vanhanaikainen.
Pera kirjoitti:Alkujaan Rodi suunniteltiin kuulemma yli 45 -vuotiaille varakkaille miehille, jotka ovat aina halunneet Harrikan, mutta eivät ole voineet sitä hankkia, koska se on liian hidas ja vanhanaikainen.
Heh, yli 45v natsaa kyllä, mut mä en ole varakas vaan varsin persaukinen, siks mä kai en niist pidä... heh. Ei se itseasiassa ole mitenkään pöljempi moottoripyörä mutta ei se kuulosta eikä tunnu HooReeltä.
Pera kirjoitti:Alkujaan Rodi suunniteltiin kuulemma yli 45 -vuotiaille varakkaille miehille, jotka ovat aina halunneet Harrikan, mutta eivät ole voineet sitä hankkia, koska se on liian hidas ja vanhanaikainen.
Heh, yli 45v natsaa kyllä, mut mä en ole varakas vaan varsin persaukinen, siks mä kai en niist pidä... heh. Ei se itseasiassa ole mitenkään pöljempi moottoripyörä mutta ei se kuulosta eikä tunnu HooReeltä.
Harley on Harley, Sportster on Sportster ja Virtsarakko on Virtsarakko. Jokainen tykkää mistä tykkää.
wesa kirjoitti:Aika vaikea on kuvitella itseään V-Rodin selkään, se ei vaan iske.
Tulee mielee joku Jammu V-Max virtelmä enemmänkin, kuin oikea Harrikka.
Valitan
Taitaa ukkelia vaivata vanhenevalle ihmiselle tyypillinen uuden pelko!
Kokeileppas kerran, niin enää ei ole paluuta niiden sohveleiden maailmaan. Uskallatkos?
Rodi on vaativa pyörä vaativaan makuun! Ei taida löytyä montaakaan muuta customia millä voi baanalla pitää + 200 vauhtia.