Osia Amerikan dealerilta
Re: Osia Amerikan dealerilta
Adventure HD toimii.Tasan viikko niin tavarat ovella.Ei ollut Chicago ikinä noin nopea.Kiitos Päkä.
Ebaysta löytyy kasoittain pikkujobbarifirmoja, joiden kanssa olen kauppaa tehnyt ja kaikki on hoitunut hyvin. AInakaan vielä ei ole HD:n politiikka vaikuttanut mitenkään kaupantekoon.
Tämä politiikka tulee varmaan vaikuttamaan myös käytettyjen osien kauppaan hintaa nostaen. Suomen hinnat uusille osille ovat ainakin aivan älyttömiä, itse jenkeistä tuotuna hinta*2,5 = suomalaisessa kaupassa oleva hintalappu. Kovat on katteet pojilla.
Tämä politiikka tulee varmaan vaikuttamaan myös käytettyjen osien kauppaan hintaa nostaen. Suomen hinnat uusille osille ovat ainakin aivan älyttömiä, itse jenkeistä tuotuna hinta*2,5 = suomalaisessa kaupassa oleva hintalappu. Kovat on katteet pojilla.
Ketä poikia mahdat tarkoittaa?smoke99 kirjoitti: Kovat on katteet pojilla.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Tässä linkki siihen aikaisempaan keskusteluun ("muutama sivu"...)
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=2&t=40755" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=2&t=40755" onclick="window.open(this.href);return false;
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
smoke99 kirjoitti:Ebaysta löytyy kasoittain pikkujobbarifirmoja, joiden kanssa olen kauppaa tehnyt ja kaikki on hoitunut hyvin. AInakaan vielä ei ole HD:n politiikka vaikuttanut mitenkään kaupantekoon.
MInäkin olen siirtynyt aikalailla ebayn käyttäjäksi. Siellä on lukuisia usa dealereita myymässä tavaraa. Naurattaa oikein klikkailla kamoja koriin esim. freedom Harleyn e-bay storesta. Herttoniemessä 23e maksava suodatinkin irtoaa 8,95 taaloissa. Vaatekama on jopa msrp hintoja halvempaa.