Kyllä ainakin jo 80-luvun alussa osattiin tehdä eroa chopperin ja Bobberin välillä.Mopopoika -65 kirjoitti: Kysymys: Koska suomen moottoripyöräsanastoon pesiytyi sana "bobber"?
Jack
- aina Bobberilla -
Kyllä ainakin jo 80-luvun alussa osattiin tehdä eroa chopperin ja Bobberin välillä.Mopopoika -65 kirjoitti: Kysymys: Koska suomen moottoripyöräsanastoon pesiytyi sana "bobber"?

Rajansa kaikella! Ruma.smuige kirjoitti:Ol' Skool Chopper:
Tässäpä Wesalle rautapäächopperi

Mielestäni sun rakennelma on aika oikeaan osunut mielikuva "chopperista". 70-lukulaisesta.Miikka kirjoitti:Mitäs tähän nyt oikein sanois. Kukas sitä kissan häntää nostais jos ei kissa ite....![]()
No kun oon rehellinen, niin mieltäni lämmittää tässä ketjussa kuvat mitä radikaaleimmista 70"s choppereista jotka ihan vähän kotiin päin vetäen![]()
![]()
todistavat vain sen että toi mun häksätin ei sittenkään ollut "ainut"...

Laittakaa ny Miikan pyörän kuva näkyville. On sen verran näyttävä ja kuvattu laite, että varmaan jollakin löytyy dokumenttia.Miikka kirjoitti:Mitäs tähän nyt oikein sanois. Kukas sitä kissan häntää nostais jos ei kissa ite....![]()
No kun oon rehellinen, niin mieltäni lämmittää tässä ketjussa kuvat mitä radikaaleimmista 70"s choppereista jotka ihan vähän kotiin päin vetäen![]()
![]()
todistavat vain sen että toi mun häksätin ei sittenkään ollut "ainut"...
Kyllä kunnon hippipyörä on hieno!...
Kuvia en nyt osannut laittaa taaskaan tällä kertaa, mutta koitan huomenna...