VITTUILUSTA....
Re: VITTUILUSTA....
No mutta yleiseksi Foorumiksi täällähän on harvinaisen siistiä läppää.
Vittuilun ymmärtää toiset toisella tavalla. On murrevittuilua oman murteen alueelle ja naapurin murteen alueelle. Mukava vittuilu on huumorii, mut kun mennään henkilökohtaisuuksiin ao henkilön ulkonäköön tai vammaan tai johonkin arkaan paikkaan ja vielä toistetaan sitä se on "terrorivittuilua" eikä se ole mukavaa eikä asiallista. Tekniikkapuoli on ehkä totisempi ja pitää olla sellainen ettei neuvota silleen että kaverin mopedi menee paskaks. Mut kyllä minusta täällä chatboardilla voi huumorikin lentää.
Jonkun mielestä on huumoria, joku toinen ottaa sen vittuiluna. Näin se vaan meneeRöpöttäjä kirjoitti:Vittuilun ymmärtää toiset toisella tavalla. On murrevittuilua oman murteen alueelle ja naapurin murteen alueelle. Mukava vittuilu on huumorii, mut kun mennään henkilökohtaisuuksiin ao henkilön ulkonäköön tai vammaan tai johonkin arkaan paikkaan ja vielä toistetaan sitä se on "terrorivittuilua" eikä se ole mukavaa eikä asiallista. Tekniikkapuoli on ehkä totisempi ja pitää olla sellainen ettei neuvota silleen että kaverin mopedi menee paskaks. Mut kyllä minusta täällä chatboardilla voi huumorikin lentää.
Hyi kun Te käytätte noita rumia sanoja!
Vaihdetaan tämän V.......lun tilalle sana PEPPUILU! Vaikuttaa heti paljon kauniimmalta.
Niin ja joku tuolla väitti, että klubi on sisäänlämpiävä ja kerää rahaa vain kahdellekymmenelle sisäpiiriläiselle. Jotenkin siitä tuli mieleen taistolaiskauden laulut kahdestakymmenestä rikkaasta perheestä. Väite on sen verran köyhä, etten jaksa sitä sen laajemmalti kommentoida, mutta totean vaan, että esim. viimevuoden tapahtumissa oli noin 6000-8000 kävijää yhteensä. Jos ite ei käy missään niin tuntuuhan ulkopuolinen maailma oudolta.
Vielä tosta peppuilusta sen verran, että olen monasti todennut kuinka vaikea laji huumori/satiiri on. Jos heittää hyvä tsoukin (ainakin omasta mielestään) niin aina joku ymmärtää sen totena. (Miksiköhän mulle käy usein näin?)
Vaihdetaan tämän V.......lun tilalle sana PEPPUILU! Vaikuttaa heti paljon kauniimmalta.
Niin ja joku tuolla väitti, että klubi on sisäänlämpiävä ja kerää rahaa vain kahdellekymmenelle sisäpiiriläiselle. Jotenkin siitä tuli mieleen taistolaiskauden laulut kahdestakymmenestä rikkaasta perheestä. Väite on sen verran köyhä, etten jaksa sitä sen laajemmalti kommentoida, mutta totean vaan, että esim. viimevuoden tapahtumissa oli noin 6000-8000 kävijää yhteensä. Jos ite ei käy missään niin tuntuuhan ulkopuolinen maailma oudolta.
Vielä tosta peppuilusta sen verran, että olen monasti todennut kuinka vaikea laji huumori/satiiri on. Jos heittää hyvä tsoukin (ainakin omasta mielestään) niin aina joku ymmärtää sen totena. (Miksiköhän mulle käy usein näin?)
LIFEMEMBERRe: VITTUILUSTA....
Sääliä saa pyytämättäkin, mutta vittuilu pitää ansaita ! Näin se vaan on.
-
Daddy Cool
- Viesti:
On se hieno laji...Toiset osaa sen niin taidokkaasti,ettei kohde edes ymmärrä sitä kettuiluksi...
Omasta puolesta ...ttuilla saa kunhan mopooni ei koske
bähähää
Omasta puolesta ...ttuilla saa kunhan mopooni ei koske
"On vain kolme urheilulajia: vuorikiipely, härkätaistelu ja moottoriurheilu. Kaikki loput ovat lähinnä pelejä." -Ernest Hemingway-
Onneksi ajokausi alkaa ihan kohta niin eivät kaikki enää ehdi pahaa oloaan tänne purkamaan 
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
hyvähän se sinun ,Vallu, on puolustella kerhon "sikariporrasta." Kuuluthan itse niihin 20 ihmisen porukkaan, jotka lihovat lihapatojen ja ilmaisen, kerhonjäsenten maksaman, viinan myötä. Luksusmökissä rallissa istuen. 
En tiedä kerhon etuja ydinporukalle, enkä itse kuulu mihinkään sisä- enkä ulkorenkaaseen - jäsenmaksun maksoin ja senkin 2 kk myöhässä, joten olen varmasti vapaa ilmaisemaan mielipiteeni ilman jääviysepäilyjäpahapekka kirjoitti: 20 ihmisen porukkaan, jotka lihovat lihapatojen ja ilmaisen, kerhonjäsenten maksaman, viinan myötä. Luksusmökissä rallissa istuen.
Mikä sitten on kohtuullinen tarjoilu, olisiko se siinä missä menee erään määritelmän mukaan vieraanvaraisuuden ja lahjuksen rajakin
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
pahapekka kirjoitti:hyvähän se sinun ,Vallu, on puolustella kerhon "sikariporrasta." Kuuluthan itse niihin 20 ihmisen porukkaan, jotka lihovat lihapatojen ja ilmaisen, kerhonjäsenten maksaman, viinan myötä. Luksusmökissä rallissa istuen.
Niinpäniin Norjan Poika! Hyvähän se on sieltä miljonäärinen maasta huudella.
Ja tosikoille, että veitikoille tiedoksi, Pahapekka heitti vitsin.
Mistä muuten tämä luku 20 koostuu?
t. nimim. "eipä ole näkynyt poreammeita, eikä ilmaisia viinoja"
LIFEMEMBERRe: VITTUILUSTA....
Ihan ilman vittuilua, mainitsemasi henkilö käsittääkseni maksaa luksusmökkinsä ja viinansa itse.pahapekka kirjoitti:hyvähän se sinun ,Vallu, on puolustella kerhon "sikariporrasta." Kuuluthan itse niihin 20 ihmisen porukkaan, jotka lihovat lihapatojen ja ilmaisen, kerhonjäsenten maksaman, viinan myötä. Luksusmökissä rallissa istuen.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Offtopiciksi menee alkuperäisestä aiheesta, mutta menköön. Itse yritän olla takinkääntäjä parhaani mukaan: kääntää välillä tosikko- ja välillä veitikkarotsin pintapuolen esille. Siinähän se on tasapainoilua, että edes itse tietäisi, kumpi takki on kulloinkin esillä - muut sitä eivät tiedä kuitenkaanVallu kirjoitti: Ja tosikoille, että veitikoille tiedoksi ... heitti vitsin.
Nyt vaan on niin, että tällaiset julkisuudessa luettavat heitot jäävät elämään ja kulkemaan tosina ennemmin kuin aavistammekaan. Ja onnekkaasti googlaamalla ne tulevat vielä myöhemmin esille täysin asiayhteydestä irrotettuna ja "kertovat" mihin kerhon rahat käytetään
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Mitä mökistä... mut sais joskus ILMASTA VIINAA
-Päkä-
aluepäällikkö ch2
-Päkä-
aluepäällikkö ch2
Ei ole ilmaisia lounaita eikä viinaaPÄKÄ kirjoitti: mut sais joskus ILMASTA VIINAA![]()
-Päkä-
aluepäällikkö ch2
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
"Ei ole ilmaisia lounaita eikä viinaa
joku ne aina maksaa ennemmin tai myöhemmin muodossa tai toisessa"
Eipä ole, ei! Mutta niin kauan kun se joku niitä maksaa niin hyvin menee!
Eipä ole, ei! Mutta niin kauan kun se joku niitä maksaa niin hyvin menee!