ruvekkaa fiksuiksi

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

ivaanajulma

Viesti Kirjoittaja ivaanajulma »

Kerhon ralleihin on mielestäni ollut hyvät opastukset aina. Kertaakaan ei ole tarvinnut rallipaikkaa kissojen ja koirien kanssa haeskella. Tämän vuotisen päärallin porttikin oli tosi selkeästi merkitty. Seurasin neloselta opasteita ja juuri kun aloin epäillä olinko missannut jonkin, tuli tien laidassa näkyviin nosturi ja sen nokassa rodi 8)

Voihan sitä kotonakin kännätä, mutta sitten tarttis kutsua kaikki parisataa parasta kaveria joka viikonloppu kylään. Vois naapurit pitemmän päälle tykätä kyttyrää :twisted:

Minulle nykyinen ralliohjelmisto on ollut riittävää ja Suomen suvessa - Vallu-vaaria kompaten - teltassa on hyvä nukkua :wink:

Nimim. jalat rakoilla kaikesta siitä kävelemisestä mitä Kemissä tuli viikonlopun aikana harrastettua kun teltalta toiselle kulki ihmisten kanssa jutustelemassa
Elvis The King Kuva
poromarko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja poromarko »

Back to roots! olen samaa mieltä vallun kans sillä erotuksella että olutta on kyllä suotavaa olla myynnissä muuten saattaa tulla jano.

Niillä joilla luonto kutsuu niin ei hätää syyskuun eka viikonloppu 5-7pvä (muistaakseni) on Ruotsin kerholla varsin juureva ralli Reivossa lähellä Arvidsjauria n.300km valtakunnanrajalta? (tornio-luleå-älvsby-arvidsjaur) paikalle täytyy tuoda kaikki paskapaperia myöten itse. HDCS nettisivuilta lisätietoja. Näillänäkymin oon lähössä mites on Jari lähekkö mukaan ?
Asiat pitää oppia tekeen sillai oikealla tavalla väärin!
Kekku
Viesti:

Re: ruvekkaa fiksuiksi

Viesti Kirjoittaja Kekku »

jutaharri kirjoitti:Koittakaa ny keksiä niihi ralleihin muutakin happeninkiä, kuin paikallinen rockbändi soittamassa helvetillisellä volyymilla.
Luin juuri Ilves-tapahtuman ilmoituksen.
Ei millään pahalla.
Mulla ei tapahtumaan lähtemisen kynnys ole "rockbändi" , vaan se että ilmoituksen lukemisen perusteella tarjolla olisii muutakin kuin ryyppäämista ja rypemistä pe-illasta la-päivään tai alkuiltaan, koska sunnuntaina täytyy olla ajokunnossa. Kokemusta on.
Dodanoin... olen kanssasi samaa mieltä, että jotain muutakin pitää olla kuin pelkkää rokkia, ryyppäämistä ja rypemistä.
Ihmetyttää vaan, miksi käytit tätä mun kerhon duunaamaa Ilvestä "esimerkkinä"? Kun mehän nimenomaan ollaan jo parinkymmenen vuoden ajan järjestetty sinne paljon muutakin ohjelmaa.

Niinkuin esim. tänä vuonna: proggis alkoi jo lauantai aamuna klo 10: oli Burana-disko pikku kilpailuineen, oli Bingo, oli kerhojoukkueiden välinen puujalkakisa, oli legendaarinen huutokauppa, oli Miss- ja Mister kisat jne. Ja bändi soitti vasta myöhään illalla. Niin että mitäpä jos tulisit mukaan paikalle, ennenkuin seuraavan kerran kirjoittelet "näppituntumalla" tollasta kritiikkiä? Hommaan sulle kutsuvieraskortin, jos ilmoitat privana yhteystiedot. Ok?
jutaharri
Viesti:

Re: ruvekkaa fiksuiksi

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

Dodanoin... olen kanssasi samaa mieltä, että jotain muutakin pitää olla kuin pelkkää rokkia, ryyppäämistä ja rypemistä.
Ihmetyttää vaan, miksi käytit tätä mun kerhon duunaamaa Ilvestä "esimerkkinä"? Kun mehän nimenomaan ollaan jo parinkymmenen vuoden ajan järjestetty sinne paljon muutakin ohjelmaa.

Se edustamasi kerhon mollaaminen oli vahinko, jota pahoittelen. Ilmaisin asian jo heti seuraavassa viestissä. :oops: nähtyäni esitteenne nettisivullanne.

Kiitos kutsusta, harkitaan ensi ajokaudella. Ajomatka ei ainakaan pelota.
Oma mopo vasta viime torstaina saatu korjattua Tanskan reissun tuhoista.
Meikäläisen ajokausi alkoi uudestaan vasta nyt.
Vastaa Viestiin