Miten edetä?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Eikös Fiskis Ekman myynyt ainakin jossain vaiheessa toista omistamistaan piikkiharrikoista? Toisestahan oli juttua Kopterilehdessä (nro 54). Eihän tuo nyt monenkaan mielestä mikään kaunistus ole, tänä päivänä kun sitä katsoo tulee mieleen lähinnä Tunturi Super Sport... Mutta niin vain allekirjoittanutkin etsi moista kapistusta 16-kesäisenä siinä kumminkaan onnistumatta. Yksi projektikuntoinen olisi ollut mutta en silloisilla resursseillani uskaltanut siihen kajota - mikä olikin ehkä hyvä kun nykyisetkin projektit meinaa kestää sen kaksi vuotta, olis mennyt koko teini-ikä ruuvarin varressa...

On se kumminkin HD! 8)

Its asiassa nyt kun selasin tuota edellä mainittua Kopteria tarkemmin niin siellähän oli Fiskiksen myynti-ilmoitus tuosta toisesta pyörästä. Samoin tuo JiiVeen mainitsema myynti-ilmo 16.03. oli saman herran.
ChopPan

Viesti Kirjoittaja ChopPan »

Älä nyt hyvä ihminen mene ostamaan moista romua jolla ei ole tasan mitään tekemistä harrikan kanssa muuta kun rekisteriotteen teksti! joka mielestäni ei todellakaan saa olla moottoripyörän ostossa tärkein kriteeri! jos sen pyörän on tarkotus olla jotain muuta kun kikkelin jatke tai status symboli niin osta joku muu. se on sitäpaitsi tosiaan hävettävän näkönen..
-Don`t mess with the country boys-
Rooker

Viesti Kirjoittaja Rooker »

ChopPan kirjoitti:Älä nyt hyvä ihminen mene ostamaan moista romua jolla ei ole tasan mitään tekemistä harrikan kanssa muuta kun rekisteriotteen teksti! joka mielestäni ei todellakaan saa olla moottoripyörän ostossa tärkein kriteeri! jos sen pyörän on tarkotus olla jotain muuta kun kikkelin jatke tai status symboli niin osta joku muu. se on sitäpaitsi tosiaan hävettävän näkönen..
Olen kyllä ihan vain hakemassa informaatiota. Siskon vanhalla skootterilla körryytellään kunnon korttiin. Ei oikein ajatus 70-luvulla valmistetusta kevarista innosta.(taisin ilmasita kevari-intoni väärin)
Mikä ei tapa, sattuu saatanasti
Rooker

Viesti Kirjoittaja Rooker »

Mopopoika -65 kirjoitti: Säästä rahaa, hankin tietoa, tilaa Kopteri.
Olen antanut itseni ymmärtää, että tämä Kopteri on Suomalainen kerholehti. Korjatkaa jos olen väärässä (luulen itse olevani aika väärässä)Onkohan tätä mahdollista tilata ilman hdcf:n jäsenyyttä?
Mikä ei tapa, sattuu saatanasti
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Kopteri on riippumaton aikakausilehti, vrt. V8-magazine. Sen voit tilata ihan rahalla, tarvittavat tiedot löytynee http://www.kopteri.com

HDCF:n kerholehti "Harrika" on sitten asia erikseen, sen saavat vain jäsenmaksunsa maksaneet. Tämä lehti keskittyy enimmäkseen kerhon tapahtumiin ja tiedotusluonteisiin asioihin toisin kuin Kopteri jonka pääsisältönä on erilaiset rakennettujen pyörien esittelyt.
Vastaa Viestiin