Shoveliin mikuni.
enkä hitsaa, enkä juota.
Tanko kun on kiinteesti kiinni yläT'ssä. Eli en halua silpoa sitä. Tahtoo irtotavaraa....
Jack
"seuraavaa kahvaerää odotellessa"
Tanko kun on kiinteesti kiinni yläT'ssä. Eli en halua silpoa sitä. Tahtoo irtotavaraa....
Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
- Mopopoika -65
- Viesti:
Laita kaasarin ja kaasukahvan väliin vipu joka on saranoitu keskeltä, siten että kaasarin puoli on pidempi ja johon tulee oma vaijeri kahvalta ja kaasarilta. Vivun kiinnitys vaikkapa tankin takaosan kohdalle runkoon. Pikkuviilailulla välityssuhteen saa mieleisekseen... Tämmöstä olen itse harkinnut, kun se 38 dellorton liikerata on niiiiiiiin pitkä.jack kirjoitti:Tahtoo irtotavaraa....
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
- Mopopoika -65
- Viesti:
Mulla on Shovelissa pyöreäluistinen Mikuni.
Sliidin liike on kaamean piiiitkä, joten kahvaa joutuu kääntämään paljon.
Kun vaihdon kaasukahvan sisäosan, niin jouduin poistamaan sen palauttavan vaijerin kiinnityskohdan jotta kaasukahvan liikkeellä sai sliidin kokonaan auki.
Mikunissa luki kyljessä "Not For Aircraft Use". No Shovelithan lentää matalalla.
Sliidin liike on kaamean piiiitkä, joten kahvaa joutuu kääntämään paljon.
Kun vaihdon kaasukahvan sisäosan, niin jouduin poistamaan sen palauttavan vaijerin kiinnityskohdan jotta kaasukahvan liikkeellä sai sliidin kokonaan auki.
Mikunissa luki kyljessä "Not For Aircraft Use". No Shovelithan lentää matalalla.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
- Mopopoika -65
- Viesti:
Sama vika - aiemmin jäi kaasun liikkeestä viimeinen 1/4 käyttämättä. Jotta pyörä kulki riittävästi, oli aiempi omistaja säätänyt vaijerin niin kireälle, että luisti ei sulkeutunut, joten tyhjäkäyti oli myös sen mukainen.smuige kirjoitti:jouduin poistamaan sen palauttavan vaijerin kiinnityskohdan jotta kaasukahvan liikkeellä sai sliidin kokonaan auki
Näissä vanhoissa on hauskoja ominaisuuksia
Aake
XLH-84 (late)
XLH-84 (late)
Lipsuu pahasti off-topicin puolelle mutta olkoon...
Tuli mieleen tapaus pari talvea sitten - kaverin vaimo oli valitellut että hänen 883 Evosporttinsa tuntui kovin hengettömältä, lisää tehoa pitäisi saada. Tämähän oli helposti ratkaistu, pytyt kairattavaksi ja isoa mäntää kehiin. Siinä sitten fillaria kasatessamme laittelin kaasuvaijereita takaisin paikoilleen ja ihmettelin kaasukahvan tahmeaa toimintaa - joku oli tehnyt "ihan itse" toisen vaijerin joka oli niin lyhyt että kaasu ei päässyt avautumaan kuin puoleen väliin
. Ei ihme että oli hengetön
- mutta seuraavana kesänä kyllä kulki
...
Tuli mieleen tapaus pari talvea sitten - kaverin vaimo oli valitellut että hänen 883 Evosporttinsa tuntui kovin hengettömältä, lisää tehoa pitäisi saada. Tämähän oli helposti ratkaistu, pytyt kairattavaksi ja isoa mäntää kehiin. Siinä sitten fillaria kasatessamme laittelin kaasuvaijereita takaisin paikoilleen ja ihmettelin kaasukahvan tahmeaa toimintaa - joku oli tehnyt "ihan itse" toisen vaijerin joka oli niin lyhyt että kaasu ei päässyt avautumaan kuin puoleen väliin
Tee sisäkaasukahva tsydeemit ja mulkkaa sillä kierteen nousulla sitä vaijerin liikettä...en tiedä toimisko hevoset miettikööt niil on isommat päätjack kirjoitti:enkä hitsaa, enkä juota.
Jack