Edellä mainitut kommentit tuntuu täältä katsottuna hieman oudoilta. Kävin juuri äsken täkäläisellä stealerilla aamukaffella ja kysäisin lämpimikseni mikä mahtaa olla 2007 mallien toimitusaika tänne hottentottien maahan. Täkäläinen stealeri takaa, että pyörä kuin pyörä on asiakkaan alla 6 viikon sisällä tilauksesta, joten kyllä niitä Euroopan keskusvarastolta ilmeisesti vielä löytyy. Mahtaakohan tässäkin asiassa olla kysymys perusfysiikasta kun tavara näyttää liikkuvan helpommin alas kuin ylöspäin...Jube kirjoitti:Myyjä kertoi, että näitä ei sitten saa enää mistään. Ovat Suomesta loppu ja suuresta osasta Eurooppaakin, kuulemma.
2007 pyörien toimitusajat
-
Safaridude
- Viesti:
Joka ei olutta, laulua ja naisia rakasta, on koko elämänsä typerys. -Martin Luther-
Ostin ensimmäisen Harrikkani Bakersfield Harley Davidsonilta Kaliforniasta. Pyörä oli sovittuna kellonlyömänä keskellä myyntihuoneistoa pestynä, puunattuna ja perehdyttämiseen valmiina. Kappale kappaleelta käytiin koko laite läpi, muutama allekirjoitus ja sitten paperinivaska, erilaisia myyntiluetteloita vino pino, esitteitä, jopa videokoulu pyörän perushuollosta ja ajamisesta. Sitten kaupantekijäisinä liikkeen HD-T-paita kainaloon, merkkiavaimenperät taskuun ja ulos pyörän kanssa viimeisille opetuksille.
Siitä oli sitten hieno lähteä kotia kohti, kun tankkikin oli valmiiksi täynnä.
Täällä peräpohjolassa kun rahat ovat jo tiskissä, ei asiakasta tarvitse enää palvella. Tyhjällä tankilla ja pyörä likaisena, teippejä ja teipinjämiä täynnä saat sitten ihan itse pohdiskella, haluatko kävellä bensa-asemalle kanisterin, vai ämpärin kanssa. Perehdytyksestä tietoakaan, kun diileri itse on etelässä ja apupojan on poloisen tultava toimeen abaut miljoonan, pyöräänsä odottavan vihaisen asiakkaan kanssa "Perehdy itse, on tässä muutakin."
Autenttisia luovutuksia kaksi erilaista. Toinen kaukana ja toinen Sisä-Suomessa.
Tuohon kun lisää hintapolitiikan, niin oikeasti merkkiuskollista porukka on. Paskaako meitä palvelemaan, kun palveluttomuudesta huolimatta tullaan aina uudestaan.
Siitä oli sitten hieno lähteä kotia kohti, kun tankkikin oli valmiiksi täynnä.
Täällä peräpohjolassa kun rahat ovat jo tiskissä, ei asiakasta tarvitse enää palvella. Tyhjällä tankilla ja pyörä likaisena, teippejä ja teipinjämiä täynnä saat sitten ihan itse pohdiskella, haluatko kävellä bensa-asemalle kanisterin, vai ämpärin kanssa. Perehdytyksestä tietoakaan, kun diileri itse on etelässä ja apupojan on poloisen tultava toimeen abaut miljoonan, pyöräänsä odottavan vihaisen asiakkaan kanssa "Perehdy itse, on tässä muutakin."
Autenttisia luovutuksia kaksi erilaista. Toinen kaukana ja toinen Sisä-Suomessa.
Tuohon kun lisää hintapolitiikan, niin oikeasti merkkiuskollista porukka on. Paskaako meitä palvelemaan, kun palveluttomuudesta huolimatta tullaan aina uudestaan.
Pienen pojan unelma on täyttynyt.
Juu ei, hywät ei hätäile.....ja mihinkäs sitä kiire?