Ai siellä maalla saa noin kovaa ajaa ?...kihveli kirjoitti:2001 TC, ruisku, big bore, thunderhead 2-1,
motari-ajossa 140km/h 7.5-8.5 l/100km
Twin Cam kulutus?
Kannattaa katsoo myös imusarjan tiivisteet, poksuminen voi viitata vuotoon. eli käyntiin tyhjäkäynnillä ja ruiskuttelee starttipilottia imusarjan juureen, jos käynti muuttuu => imusarja vuotaa. Itsellä kun tiiviste vuoti vei paljon enemmän kakkua kuin normaalisti, vois kuvitella että että toisinpäi mutta ei...bandit kirjoitti:Vertailupohjaa ei ole, mutta hyvin lähtee käymään ja käy tyhjäkäyntiä. Moottorijarrutuksissa pauketta isommilla kierroksilla - onkohan ominaisuus...hemuli kirjoitti: Käykö pyörä muuten normaalisti?
Huomenta.Sam01 kirjoitti: Kannattaa katsoo myös imusarjan tiivisteet, poksuminen voi viitata vuotoon. eli käyntiin tyhjäkäynnillä ja ruiskuttelee starttipilottia imusarjan juureen, jos käynti muuttuu => imusarja vuotaa.
Eräässä koneistamo/varaosaputiikissa, asiantuntijan oloinen, henkilö varoitteli tuon pilotin käytöstä, tähän tarkoitukseen. Syy muistaakseni kaiketi se, et voi tulla silmille. Jokin ihan järkeväntuntuinen hiilivety sillä oli mielessä, mut en muista enää mikä. Joku muu ehkä tietää.
Ite oon tota pilottia käyttäny ja elossa. Muiden vahingoksi...
Jumpe
No vihdoin alkaa kaali jotenkin toimia.JON kirjoitti:
Eräässä koneistamo/varaosaputiikissa, asiantuntijan oloinen, henkilö varoitteli tuon pilotin käytöstä, tähän tarkoitukseen. Syy muistaakseni kaiketi se, et voi tulla silmille. Jokin ihan järkeväntuntuinen hiilivety sillä oli mielessä, mut en muista enää mikä. Joku muu ehkä tietää.
Se olikin mikkelissä sijaitseva Nesteen huoltsika. Siellä vanhempi myyjä, joka ilmeisesti alan miehiä.
Suositteli ihan tuikitavallista WD-40. Syy tosiaan taisi olla siinä syttymisajankohdassa. Lisäksi, muistan kaverin perusteluista moottorin hyvinvoinnin.
Jumpe, taas kaapilla
En oo koskaan kuullu kenenkään räjäyttäneen itseään starttipilotilla mutta kaveri 7 vuotiaana meinas tukehtua merkkariinJON kirjoitti:Huomenta.Sam01 kirjoitti: Kannattaa katsoo myös imusarjan tiivisteet, poksuminen voi viitata vuotoon. eli käyntiin tyhjäkäynnillä ja ruiskuttelee starttipilottia imusarjan juureen, jos käynti muuttuu => imusarja vuotaa.
Ite oon tota pilottia käyttäny ja elossa. Muiden vahingoksi...
Jumpe
Oon joskus koittanu wd40:stä eikä mulla ainakaan toiminu, paitsi että kone kärys kaks päivää, tosin taas wurthin rost off ice toimi hyvin.
Niin ja näin.Sam01 kirjoitti: En oo koskaan kuullu kenenkään räjäyttäneen itseään starttipilotilla mutta kaveri 7 vuotiaana meinas tukehtua merkkariin![]()
Oon joskus koittanu wd40:stä eikä mulla ainakaan toiminu, paitsi että kone kärys kaks päivää, tosin taas wurthin rost off ice toimi hyvin.
Mutsin kurkusta kaivettiin joskus hätäpäissään kanan/broilerinluu. Lähti se käyntiin, mut ei se sitä luuta, Wanhana Jawaistina, prätkän imukaulaan alunperin mennytkään tunkemaan.
Jumpe
PS. Taitaa olla jo sättikamaa...
HeY!
Tää kuitenkin lienee paras tapa selvittää vuodot oikeesti: http://virtualindian.org/11techleaktest.html
Tää kuitenkin lienee paras tapa selvittää vuodot oikeesti: http://virtualindian.org/11techleaktest.html
A Member of Anti-Evolution Revolution!
Ton 15 psiitä vissiin ihminen jo puhaltaakin?UL-41 kirjoitti:HeY!
Tarpeettoman tulpan kautta pääseekin sit jo imupuolta arvioimaan, pienellä modaamisella.
Ite hain kuitenkin bilhelvetistä tunarityökalun alta kympin. Täytyy vielä kehitellä se venttiili sieltä pihalle. Niin kovaa ei jaksa puhkua, eikä kompurapaineita lie syytä harrastaa? Noin muutenkaan puhistessaan...
Jumpe
Bobin kulutus
Mulla ainakin maaliskuun lopulta tähän päivään laskettu keskikulutus uudella pyörällä menee reilusti yli 8l/100. Ajot pääasiassa Espoossa ja Helsingissä. Liekö vikaa kuskissa vai uuden mopon totuttelussa? Ajot kyllä on olleet enempi rauhallisia eikä vielä kertaakaa yli 120 motarillakaan. Toisaalta onnistuin aikaisemmilla vehkeilläkin kuluttelemaan Euroopan reissuillakin melkoisia litramääriä, tiedä sitten syytä? 
Re: Bobin kulutus
Tere!PLindberg kirjoitti:Mulla ainakin maaliskuun lopulta tähän päivään laskettu keskikulutus uudella pyörällä menee reilusti yli 8l/100. Ajot pääasiassa Espoossa ja Helsingissä. Liekö vikaa kuskissa vai uuden mopon totuttelussa? Ajot kyllä on olleet enempi rauhallisia eikä vielä kertaakaa yli 120 motarillakaan. Toisaalta onnistuin aikaisemmilla vehkeilläkin kuluttelemaan Euroopan reissuillakin melkoisia litramääriä, tiedä sitten syytä?
Minun (lue rahoitusyhtiön
1. huollon jälkeen menee maantiellä noin 5,2-5,3 l/100 km. kaupunkikulutusta ei ole tullut mitattua.
Kaasarissa Dynojet, hengitys / pakopuoli on avattu. Muutoin kone on vakio.
Viimeksi muokannut Fxsts03, 12:24 01.06.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Fxsts03
Eräs nyt jo eläköitynyt tutttavani on ollut vuosikymmeniä Korjaamopäällikkönä isossa merkkiliikkeessä, jos hänelle asiakas tuli valittamaan auton liian suuresta bensankulutuksesta, niin ensimmäinen toimenpide oli auton koeajo, se suoritettiin siten että omistaja ajoi ja tuttavani istui pelkääjän paikalla tarkkailemasa kuskin ajotapaa.......Hänen kertomansa mukaan syy liian suureen bensankulutukseen on useimmiten ratin ja penkin välissä, toinen syy on se että uskoo kaverien puheet omien ajokkiensa kulutuksista liian herkästi .....Nykyinen ajokkini Shovelhead (Stroukattu) kuluttaa matka-ajossa 2 päällä ,karvan yli 7 litraa/ 100 km, ja se on mielestäni ihan ok kulutus noin painavalle ja isokoneiselle pyörälle, itse asiassa harva 1000 cc ja isompi pyörä menee alle 6 litraa / 100 km, siis oikeasti
Sukulaismies valitti samaiselle miehelle uudenkarhean Honda Accordinsa kulutusta, työkaverien samanlaiset autot kun kuulemma kuluttivat järkiään 1,5-2,5 litraa vähemmän sataa km,ää kohti, Korjaamopäällikön neuvo oli : Tee samoin kuin ne työkaverisikin, valehtele se kulutus !!
Sukulaismies valitti samaiselle miehelle uudenkarhean Honda Accordinsa kulutusta, työkaverien samanlaiset autot kun kuulemma kuluttivat järkiään 1,5-2,5 litraa vähemmän sataa km,ää kohti, Korjaamopäällikön neuvo oli : Tee samoin kuin ne työkaverisikin, valehtele se kulutus !!
If it doesn´t work, chrome it !