Noh lohdutuksen sana teille jotka palelette pyörienne päällä, Joensuun ympäristössä tiet semmosella sohjolla, et moottorikellkka pitäs olla
No jo nuo isommat tiet oli tänään kuivat.
Tänään tuli hirvee paniikki viedä ajohousut korjaukseen
Eipä oo meillä enää isot murheet ajoa hidastamassa, isännän moposta puuttuu sentään tankki, multa housut...
Ja ooppelistakin levis kytkin, prkl... Hiacella talviralliin?
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"
JKKo kirjoitti:...mitäs hehkuttamista noissa on? Mä kävin heittämässä 80 km lenkin tammikuun 1. päivänä (pääkaupunkiseudulla)...
Itselläni on ajokausi alkanut keväisin kohta 15 vuoden ajan ja joka vuosi se on hehkuttamista. Vaikka tän vuonna 'ajotauko' kesti vain noin 3 kk, niin eka kerralla fiilis oli sama kuin lehmillä, jotka päästetään laitumelle pitkän talven jälkeen . Saa hehkuttaa !
Pikkusen olis vielä hommaa ennenkun pääsee tien päälle
Putket sain eilen valmiiksi ja nyt vaan pohjat hioon että pääsee vetään värin päälle kun loput osat tulee kromin poistosta
Eiköhän sitä pääsiäisen jälkeen pääse tien päälle
No meikäläisellä alkoi ajokausi näin. Pyörä oli valmiina (ei ole enään)--->Kytkinremppa. Noh onneksi loimaan pojilta löytyi osat heti, joten koitetaan aloittaa kausi uudestaan huomenna.
Perskules, eikö sitä voi enää luottaa talveenkaan, ennen se kesti 6kk nyt se niin lyhyt että hyvä että kerkee purkaa kun sillä jo pitäis päästä ajamaan. Onneks ei oo enää muuta kesken kun loksun lommolle veto kotkan pulteilla ja rungon vahaus + kahvojen ja satulan öljyäminen.
On se kiva kuulla että on vielä muillakin vehkeet levällään.. pyörä on vielä maalaamatta ja osa osista on vielä keskieuroopassa...
Vaimo on viimeisillään.. Koti hommat painaa päälle.
Pakko painaa täysillä, kun muistaa miten hauskaa on päästä taas ajelemaan...
Kyllä näyttää että kevät koittaa liian pian..