Ja sitten vielä huhupuheet kaupanpäälle, minulle kerrottiin, että joku oli saanut Pohjantähdestä uskomattoman edullisen 80e/vuosi (!!!) vakuutuksen vanhaan Harrikkaan, eikä kyse ollut mistään museopyörästä. No minä heitin heille tarjouspyynnön ja tarjous oli noin 750e/vuosi .... Jossain taisi olla väärinkäsityksen tynkää...
Vakuutuksista!
Kyllä vertailu on vaikeaa, bonusten lisäksi paikkakuntakin vaikuttaa paljon. Tuossa Rautapää1977 kertoi Pohjolan seisomattoman olevan 340e/vuosi (Kuhmossa?), kun se minulla on '71 rautiksella Helsingissä n. 420e/vuosi. Siispä kun kerrotte esimerkkejä, pitäisi bonusten lisäksi huomioida paikkakunta ja kai vielä kuskin ikäkin. Eli näistä saa vain suuntaa antavia tietoja...
Ja sitten vielä huhupuheet kaupanpäälle, minulle kerrottiin, että joku oli saanut Pohjantähdestä uskomattoman edullisen 80e/vuosi (!!!) vakuutuksen vanhaan Harrikkaan, eikä kyse ollut mistään museopyörästä. No minä heitin heille tarjouspyynnön ja tarjous oli noin 750e/vuosi .... Jossain taisi olla väärinkäsityksen tynkää...
Ainakin Turvan "ympärivuotisessa" vakuutuksessa saa seisontahyvitystä jos pyörä seisoo ajokaudella (oliko nyt 01.04.-31.10. välisenä aikana). Turvalla vakuutusmaksu keskittyy noihin kesäkuukausiin, talviajalta maksu on ollut joitain kymppejä. Näin voisi olettaa että tuosta seisontahyvityksestä jotain hyötyisikin.Black Ace kirjoitti:Onko vielä jossain yhtiössä seisonta ajallista vakuutusta?...
-
mcmies
Sen enempiä mainostamatta muistutan, että SMOTO:lla ja Pohjolalla on yhteistyökuviot käynnissä. Olin itsekin palaverissa Pohjolassa pari viikkoa sitten, ja ilmoitan, että kunhan systeemit saadaan rakennettua kuntoon, ainakin kyseisestä yhtiöstä on tulossa varsin järkevän tuntuisia ratkaisuja rakennetuille pyörille, omavalmisteille ja monen pyörän loukkuun jääneille.
Loppujen lopuksi aika näyttää, kuinka hyviä ratkaisut ovat, mutta ainakin tahtoa löytyy.
Loppujen lopuksi aika näyttää, kuinka hyviä ratkaisut ovat, mutta ainakin tahtoa löytyy.
jep
tapiolassa oulussa 883 sportster -92 perusvuosimaksu 964,20,
mieshenkilö, ikä 30-50v.
-eeko
mieshenkilö, ikä 30-50v.
-eeko
Vakuutuksista!
Ja Pohjolasta saa vain tarkastuksen jälkeen täyskaskon.Jos menee hyväksyttävästi läpi.Mitkä lie Kriteerit??mcmies kirjoitti:Sen enempiä mainostamatta muistutan, että SMOTO:lla ja Pohjolalla on yhteistyökuviot käynnissä. Olin itsekin palaverissa Pohjolassa pari viikkoa sitten, ja ilmoitan, että kunhan systeemit saadaan rakennettua kuntoon, ainakin kyseisestä yhtiöstä on tulossa varsin järkevän tuntuisia ratkaisuja rakennetuille pyörille, omavalmisteille ja monen pyörän loukkuun jääneille.
Pohjolan mies
Miulla Pohjolan mies kävi tallissa kattomassa runkonumeron ja selosti miten niitä on aikoinaan "väärennetty".Siinäpä se "tarkastus" oli. Kuvas pyörän varkauksien varalleja ja toivotteli lähtiessään hyviä ajokilometrejä.
härräkkä pappa ja fergu ,niistä mie en luovu
- rautapää1977
- Viesti:
vakuutus maksu ilman bonuksia
Vakuutus maksu koko vuodelta rautapäähän pohjolasta 340 euroa..
Minusta aika kohtuullinen hinta ilman seisonta-aikaa.
Ja ilman bonuksia.
Minusta aika kohtuullinen hinta ilman seisonta-aikaa.
Ja ilman bonuksia.
Born to Loose, Live to win....
Vakuutuslaskuri
Moro!
Löytyisköhän joltakin intoa päkertää (vaikkapa työnantajan ajalla...) samantyyppinen vertailulaskuri, joita näkee esmes pahelinliittymien sekavan suon pähkäilyssä?
Ns. "käyttöprofiilin" huomioiva työkalu hintavertailuun.
Onko senlainen jo jossain?
Vak.yhtiöt taitaa olla jo niin ristiinomistettuja, ettei taida sieltäpäin apuja näin tulla.
Jumpe
Löytyisköhän joltakin intoa päkertää (vaikkapa työnantajan ajalla...) samantyyppinen vertailulaskuri, joita näkee esmes pahelinliittymien sekavan suon pähkäilyssä?
Ns. "käyttöprofiilin" huomioiva työkalu hintavertailuun.
Onko senlainen jo jossain?
Vak.yhtiöt taitaa olla jo niin ristiinomistettuja, ettei taida sieltäpäin apuja näin tulla.
Jumpe
Re: Vakuutuksista!
Ja Pohjolasta saa vain tarkastuksen jälkeen täyskaskon.Jos menee hyväksyttävästi läpi.Mitkä lie Kriteerit??
[/quote]
uuteen sai ilman narinoita,
80's mustangiin kun aikoinaan hain vakuutusta niin silloin halusivat tarkistaa,
homma meni siten että ajoin auton pohjolan halliin ja siellä kaffeen lomassa tarkastaja totes että juu-u just semmonen on kuin pitäskin ja numerot piti paikkansa
se siitä sitten
miikka
uuteen sai ilman narinoita,
80's mustangiin kun aikoinaan hain vakuutusta niin silloin halusivat tarkistaa,
homma meni siten että ajoin auton pohjolan halliin ja siellä kaffeen lomassa tarkastaja totes että juu-u just semmonen on kuin pitäskin ja numerot piti paikkansa
se siitä sitten
miikka
-
Don Quijote
- Raimo-Raato
- Viesti:
Jännä juttu kun mun -52 pannussa (myös Hki) on perusmaksu n. 486?/vuosi Pohjolassa. Luulis rautiksessa olevan huomattavasti parempi tehopainosuhde.Joe Cool kirjoitti:minulla on '71 rautiksella Helsingissä n. 420e/vuosi.
No mulla ekan laskun tulemiseen meni "vain" puoli vuotta. Kyllä ne sieltä vielä joskus tulee...Don Quijote kirjoitti:2006 toukokuussa otettu vakuutus ja vieläkään en ole laskua saanut, useista keskusteluista huolimatta. Silti vakuutus on kuulemma voimassa...Pohjolassa tämäkin...
a.k.a. Rambe
Kalusto: Panhead -52 ja Ironhead -73 Blower
Kalusto: Panhead -52 ja Ironhead -73 Blower
Kannattaa ottaa yhteyttä Turvaan Mika Nummelin nimiselle hepulle.Black Ace kirjoitti:Onko vielä jossain yhtiössä seisonta ajallista vakuutusta? (uusi vakuutuksen ottaja)
vai miten olette toimineet jos on 2 pyörää...?
ei sitä oikeen kahdella samaan aikaan ajella.
Itse ajelen endurolla talvikauden (1.11-30.3 hintaan 13 ?/0 bonus), ja kesällä soveltelen seisonta-aikoja (min. 1kk) tarpeen mukaan. Deuce on ympärivuoden vakuutuksessa.
Kuten tuli todettua summa on jämpti 13 ? koko talvikauden.hemuli kirjoitti:Turvalla vakuutusmaksu keskittyy noihin kesäkuukausiin, talviajalta maksu on ollut joitain kymppejä.
Tässä LINKKI Turvan sivulle, josta löytyy myös suuntaa-antava laskuri (=näyttipä mullekin yli satkun kalliimpaa hintaa, mitä oikeesti maksan)
PS. Kokemusta ei ole, miten korvausasiat hoituvat Turvan kanssa!
Viimeksi muokannut pekus, 13:31 11.02.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin sitä äkkinäinen luulisiRaimo-Raato kirjoitti: Luulis rautiksessa olevan huomattavasti parempi tehopainosuhde.