Vakuutuksista!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Kyllä vertailu on vaikeaa, bonusten lisäksi paikkakuntakin vaikuttaa paljon. Tuossa Rautapää1977 kertoi Pohjolan seisomattoman olevan 340e/vuosi (Kuhmossa?), kun se minulla on '71 rautiksella Helsingissä n. 420e/vuosi. Siispä kun kerrotte esimerkkejä, pitäisi bonusten lisäksi huomioida paikkakunta ja kai vielä kuskin ikäkin. Eli näistä saa vain suuntaa antavia tietoja...

Ja sitten vielä huhupuheet kaupanpäälle, minulle kerrottiin, että joku oli saanut Pohjantähdestä uskomattoman edullisen 80e/vuosi (!!!) vakuutuksen vanhaan Harrikkaan, eikä kyse ollut mistään museopyörästä. No minä heitin heille tarjouspyynnön ja tarjous oli noin 750e/vuosi .... Jossain taisi olla väärinkäsityksen tynkää... :lol:
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Black Ace kirjoitti:Onko vielä jossain yhtiössä seisonta ajallista vakuutusta?...
Ainakin Turvan "ympärivuotisessa" vakuutuksessa saa seisontahyvitystä jos pyörä seisoo ajokaudella (oliko nyt 01.04.-31.10. välisenä aikana). Turvalla vakuutusmaksu keskittyy noihin kesäkuukausiin, talviajalta maksu on ollut joitain kymppejä. Näin voisi olettaa että tuosta seisontahyvityksestä jotain hyötyisikin.
PÄKÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

Lähivakuutus, Turku,liikennevakuutus perusvuosimaksu 1864,74
Lähi-Kasko, Turku, perusvuosimaksu 87,87 ei bonusoikeutta
-seisonta-ajallinen
IF liikennevakuutus 1853,38
-seisonta-ajallinen
-Päkä-
mcmies

Viesti Kirjoittaja mcmies »

Sen enempiä mainostamatta muistutan, että SMOTO:lla ja Pohjolalla on yhteistyökuviot käynnissä. Olin itsekin palaverissa Pohjolassa pari viikkoa sitten, ja ilmoitan, että kunhan systeemit saadaan rakennettua kuntoon, ainakin kyseisestä yhtiöstä on tulossa varsin järkevän tuntuisia ratkaisuja rakennetuille pyörille, omavalmisteille ja monen pyörän loukkuun jääneille.

Loppujen lopuksi aika näyttää, kuinka hyviä ratkaisut ovat, mutta ainakin tahtoa löytyy.
eeko
Viesti:

jep

Viesti Kirjoittaja eeko »

tapiolassa oulussa 883 sportster -92 perusvuosimaksu 964,20,
mieshenkilö, ikä 30-50v.
-eeko
Juisee
Viesti:

Vakuutuksista!

Viesti Kirjoittaja Juisee »

mcmies kirjoitti:Sen enempiä mainostamatta muistutan, että SMOTO:lla ja Pohjolalla on yhteistyökuviot käynnissä. Olin itsekin palaverissa Pohjolassa pari viikkoa sitten, ja ilmoitan, että kunhan systeemit saadaan rakennettua kuntoon, ainakin kyseisestä yhtiöstä on tulossa varsin järkevän tuntuisia ratkaisuja rakennetuille pyörille, omavalmisteille ja monen pyörän loukkuun jääneille.

Loppujen lopuksi aika näyttää, kuinka hyviä ratkaisut ovat, mutta ainakin tahtoa löytyy.
Ja Pohjolasta saa vain tarkastuksen jälkeen täyskaskon.Jos menee hyväksyttävästi läpi.Mitkä lie Kriteerit?? :roll:
huru-ukko

Pohjolan mies

Viesti Kirjoittaja huru-ukko »

Miulla Pohjolan mies kävi tallissa kattomassa runkonumeron ja selosti miten niitä on aikoinaan "väärennetty".Siinäpä se "tarkastus" oli. Kuvas pyörän varkauksien varalleja ja toivotteli lähtiessään hyviä ajokilometrejä.
härräkkä pappa ja fergu ,niistä mie en luovu
rautapää1977
Viesti:

vakuutus maksu ilman bonuksia

Viesti Kirjoittaja rautapää1977 »

Vakuutus maksu koko vuodelta rautapäähän pohjolasta 340 euroa..
Minusta aika kohtuullinen hinta ilman seisonta-aikaa.
Ja ilman bonuksia.
Born to Loose, Live to win....
JON

Vakuutuslaskuri

Viesti Kirjoittaja JON »

Moro!

Löytyisköhän joltakin intoa päkertää (vaikkapa työnantajan ajalla...) samantyyppinen vertailulaskuri, joita näkee esmes pahelinliittymien sekavan suon pähkäilyssä?
Ns. "käyttöprofiilin" huomioiva työkalu hintavertailuun.
Onko senlainen jo jossain?
Vak.yhtiöt taitaa olla jo niin ristiinomistettuja, ettei taida sieltäpäin apuja näin tulla.

Jumpe :roll:
883c

Re: Vakuutuksista!

Viesti Kirjoittaja 883c »

Ja Pohjolasta saa vain tarkastuksen jälkeen täyskaskon.Jos menee hyväksyttävästi läpi.Mitkä lie Kriteerit?? :roll:[/quote]

uuteen sai ilman narinoita,
80's mustangiin kun aikoinaan hain vakuutusta niin silloin halusivat tarkistaa,
homma meni siten että ajoin auton pohjolan halliin ja siellä kaffeen lomassa tarkastaja totes että juu-u just semmonen on kuin pitäskin ja numerot piti paikkansa

se siitä sitten

miikka
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

Mulla on varmaan suomen halvin vakuutus 8)
2006 toukokuussa otettu vakuutus ja vieläkään en ole laskua saanut, useista keskusteluista huolimatta. Silti vakuutus on kuulemma voimassa...Pohjolassa tämäkin...
Raimo-Raato
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo-Raato »

Joe Cool kirjoitti:minulla on '71 rautiksella Helsingissä n. 420e/vuosi.
Jännä juttu kun mun -52 pannussa (myös Hki) on perusmaksu n. 486?/vuosi Pohjolassa. Luulis rautiksessa olevan huomattavasti parempi tehopainosuhde.
Don Quijote kirjoitti:2006 toukokuussa otettu vakuutus ja vieläkään en ole laskua saanut, useista keskusteluista huolimatta. Silti vakuutus on kuulemma voimassa...Pohjolassa tämäkin...
No mulla ekan laskun tulemiseen meni "vain" puoli vuotta. Kyllä ne sieltä vielä joskus tulee...
a.k.a. Rambe
Kalusto: Panhead -52 ja Ironhead -73 Blower
pekus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pekus »

Black Ace kirjoitti:Onko vielä jossain yhtiössä seisonta ajallista vakuutusta? (uusi vakuutuksen ottaja)
vai miten olette toimineet jos on 2 pyörää...?
ei sitä oikeen kahdella samaan aikaan ajella.
Kannattaa ottaa yhteyttä Turvaan Mika Nummelin nimiselle hepulle.
Itse ajelen endurolla talvikauden (1.11-30.3 hintaan 13 ?/0 bonus), ja kesällä soveltelen seisonta-aikoja (min. 1kk) tarpeen mukaan. Deuce on ympärivuoden vakuutuksessa.
hemuli kirjoitti:Turvalla vakuutusmaksu keskittyy noihin kesäkuukausiin, talviajalta maksu on ollut joitain kymppejä.
Kuten tuli todettua summa on jämpti 13 ? koko talvikauden.
Tässä LINKKI Turvan sivulle, josta löytyy myös suuntaa-antava laskuri (=näyttipä mullekin yli satkun kalliimpaa hintaa, mitä oikeesti maksan)
PS. Kokemusta ei ole, miten korvausasiat hoituvat Turvan kanssa!
Viimeksi muokannut pekus, 13:31 11.02.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Raimo-Raato kirjoitti: Luulis rautiksessa olevan huomattavasti parempi tehopainosuhde.
Niin sitä äkkinäinen luulisi :lol: Mutta kyllä sitä viranomainen tietää, mitä se papereihin merkitsee ja minun Woimakoneeni onkin ihan Woimaton kone, mutta ei huolta, olen nähnyt eräässä myynti-ilmoituksessa vieläkin heikkotehoisemman rautiksen :mrgreen: Eli nämä pyörävanhusten tehot ja muut tiedot voivat näköjään olla ihan mitä tahansa ja mikä minä olen lisää tehoa vaatimaan, kun en ole tuota konetta itse rakentanut joten on vain uskottava siihen, mitä on todettu olevan - rauhallisella miehellä ei ole kiire mihinkään, mihin ei 25kW:lla ehtisi :oops:
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

pekus kirjoitti:[
Tässä LINKKI Turvan sivulle, josta löytyy myös suuntaa-antava laskuri (=näyttipä mullekin yli satkun kalliimpaa hintaa, mitä oikeesti maksan)
Kyllähän näihin törmää, mutta monella on hieman vanhempaa kalustoa jne.

Jumpe
Vastaa Viestiin