TC (b) virisytkät

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

matant
Viestit: 336
Liittynyt: 13:35 12.11.2004.

TC (b) virisytkät

Viesti Kirjoittaja matant »

Onko kokemuksia esim. Dynasta tmv? Hyötyjä / haittoja?
Onko asennus muuta kuin sytkäboxin vaihto ja penkkiin tai pers tuntumalla testausta? Onko muita merkkejä/malleja kuin tuo Dyna? Hinnat muiden osalta kiinnostaa, mutta mistä metsästää? kannattaako tilata Ameriikoista :P
Käytettyjäkin saapi tarjota.

Tekisi mieli muiden muutosten lisäksi saada hiukan herkkyyttä sekä ruttua alakierroksille ja tulin siihen tulokseen, että syttyvehkeet voisi olla seuraava askel... Nokat on vakiot samoinkuin kannet.

ps. Ei mitään virityskeskustelua, vaan ja vain TC koneisten syttyvehkeistä keskustelua :twisted:
Avatar
Iron
Viestit: 52
Liittynyt: 16:04 14.07.2003.
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iron »

Ostin aikanaan Fättäriin DTT:n sytkän. Sivut on täällä

http://www.daytona-twintec.com/

Ei sytkä kyllä yksinään tehoja tuonut lisää, mutta mielessä oli moottorin virittäminen nokilla ja 95" kitillä. Putket ja virtaavampi putsari kun oli jo vaihdettu. Toimii kuin junan vessa ja helppo asentaa. Nappeja käntämällä saa ennakoita muutettua, mutta jos haluaa tarkempaa säätöä tehdä, joutuu leikkimään PC:llä. Näin lienee kaikilla muillakin. Niin ja tilasin jenkeistä.
Avatar
Sepixlh
Viestit: 4218
Liittynyt: 08:26 22.04.2002.
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Daytona taitaa olla ainoa johon saa kotikoneeseen softat että pystyy ennakkokarttaa itse muuttamaan , vaatii sopivan kaapelin tilaamisen myös. Softan sai ilmaiseksi netistä... taitaa vielä olla edukkain aftermarket sytytyksistä 8O
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Avatar
Elvis
Viestit: 336
Liittynyt: 20:57 05.03.2005.

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Isolohkossa DTT TC88A. Suosittelen lämpimästi. 8)
FXSTS 1992
matant
Viestit: 336
Liittynyt: 13:35 12.11.2004.

Sytkä

Viesti Kirjoittaja matant »

Juu, unohtui originaalista viestistä, että kyseessä on carburaattori mallinen pyörä.

Minkälainen pers tuntuma on, että kannattaako tilata tuo pc kaapeli myös samalla vai riittääkö pelkkä perus ennakoiden säätö omista kartoistaan?
Tiedän itsestäni vaan, että ei sitä tule kuitenkaan säätelöitä tai statistiikoita keteltua kuin 1 krt vuosi max... :lol:
Eli onko tarpeellinen vai no?

Onko vertailukohtaa kenelläkään esim. tuohon Dynaan?

Mitä kustansi jenkeistä tilattuna kaikkineen, Iron? Näkyy olevan 340$ (250?)hinta boxilla & kaapelilla, super deal ja VAIN saaste vehkeisiin :lol:
Myykö Suomessa kukaan?

Onko muita "hyviä" viri/after sytkiä kuin nuo edellä mainitut?
Avatar
Elvis
Viestit: 336
Liittynyt: 20:57 05.03.2005.

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Jos ja kun jotain ostat varmista että tulee oikean mallinen sytkä. Oliko se nyt 2003 kun HD siirtyi serial bus-systeemiin ja vanhemman mallin vermeet ei näissä enää pelitä.

IMHO jos kyseessä on melko vakiopyörä tai mieto paketti eikä tarvetta omien karttojen tekoon/speciaalin hankintaan niin DTT:n säädöillä pärjää varsin pitkälle.

Mulla on omassa ameriikan hapatusta vauhtipajan sytkäkartan muodossa ja se on varsin onnistunut kun en vielä ole saanut nakutusta aikaan missään olosuhteissa.

Daytonaa pitäisi saada ainakin V-Twin Cityn kautta.
FXSTS 1992
Mikael
Viestit: 258
Liittynyt: 10:00 21.02.2005.
Paikkakunta: Degerby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikael »

Minulla kanssa on karburaattorilla oleva vm.2002 rk, eli TC88A ja tilasin jenkeistä Screamin Eagle sytkämoduuli ja puola paketti yhteishintaan noin 160e. Ja olen lukenut eri viritysohjeissa että on ehkä halvin ja toimii hyvin kaikissa perusvirityksissä eli hinta/laatusuhde on kohdallaan ja vielä mun mielestä jos dealeri sen asentaisi niin takuukin pysyisi. Olen vaan tehnyt kaks pientä lenkkiä mutta on toiminut hyvin.

Kaveriksi olen hankkinut Mikuni HSR42 ja tulevaisuudessa tulee S&S ratasnokka sarja mutta ANdrewsin mieto 21G nokka (näillä nukun taas paremmin).

-Mikael
hemuli
Viestit: 9995
Liittynyt: 13:25 20.04.2002.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Avatar
Iron
Viestit: 52
Liittynyt: 16:04 14.07.2003.
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iron »

Matantille,

Kertomaasi hintaan ne muistaakseni ostin + postimaksut päälle. Tällä pallon kulmalla kun ei tavitse tulleja eikä alveja maksaa. Ja kuten Elvis kertoi, jos sinulla ei ole aikomusta paljoa viritellä, tuskin tarviset kaapelia.
matant
Viestit: 336
Liittynyt: 13:35 12.11.2004.

Sytkä

Viesti Kirjoittaja matant »

Mikael: Mistä tilasit tuon paketin tuohon hintaan? Mikä malli?

Hemuli: Tuo Altmannin sytkä, onko kokemuksia? Rouhee hinta siihen nähden, että ei tuo ns. mitä "uutta", vai?

Iron & muut: Mitäs varten noita tulleja/alveja ei mene? Johtuuko ns. kaupan hinnasta/määrästä, vai? Oliko Iron sulla minkä verran rahtikuluja?

SE houkuttelee USA hinnaltaan, kun puolakin kuuluu hintaan.
Viimeksi muokannut matant, 09:52 27.04.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
mikira
Viestit: 1493
Liittynyt: 12:38 18.03.2003.
Paikkakunta: Wien/Itävalta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

DTT:ltäkin löytyy paketti jossa tulee mukanaan boxi, puola, johdot, data kaapeli ja ohjelmat. Itellä on tuollanen paketti sportsterissa ja hyvin pelittää, jopa data kaapelia oon joutunu käyttämään että sai kartan vaihdettua. Data kaapeleiden ostossa kannattaa ottaa huomioon että ostaa USB mallin, omassa paketissa mukana tullut serial-porttikaapeli ei enää sovi omiin eikä tuttujen kannettaviin.

S&S:ltä löytyy IST sytkä kaasari vehkeisiin joka säätää itse itseään eikä täten tarvii karttoihin koskea. Hintaa tällä on tietty aika paljon.
hemuli
Viestit: 9995
Liittynyt: 13:25 20.04.2002.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Henkilökohtaista kokemusta ei Altmannista ole mutta kaverilla on 130hp TC:ssä tuollainen. Taisi itse asiassa olla jo edellisessä evopyörässäänkin.

Etuna ainakin se että sen säätämiseen tarvita tietokonetta ja ajonestotoiminto tulee mukana jos ei sellaista ole ennestään.
Avatar
smuige
Viestit: 5776
Liittynyt: 22:19 24.10.2002.
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Miksi ilman tullia ja ALV:a

Viesti Kirjoittaja smuige »

matant kirjoitti: Iron & muut: Mitäs varten noita tulleja/alveja ei mene? Johtuuko ns. kaupan hinnasta/määrästä, vai? Oliko Iron sulla minkä verran rahtikuluja?
Vastaus:
Iron kirjoitti:Matantille,
Tällä pallon kulmalla kun ei tavitse tulleja eikä alveja maksaa.
(paikkakunta: Hong Kong)
Saattaa johtua siitä, että eri maissa (ja mantereilla) on erilaiset verokäytännöt.

Saksasta (EU) jos ostaa, niin ei tule kuin postimaksut.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
matant
Viestit: 336
Liittynyt: 13:35 12.11.2004.

sytkä

Viesti Kirjoittaja matant »

Eipä tullut kiinnitettyä tuohon pallon puolikas asiaan huomiota... 8O

Olisiko hyviä ehdotuksia/kokemuksia EU alueelta dealereista, jotka jälleenmyyvät noita DYNATEK / SE / DTT sytkiä? Voisi kysellä hintoja yms.
Dynatekin himmeli ilmeisimmin kustantaa suomessa noin 450?...

Ilmeisimmin kuitenkaan Jenkeistä ei kannata tilata (tulli/alvi/rahti...)?
Avatar
smuige
Viestit: 5776
Liittynyt: 22:19 24.10.2002.
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

Kannattaiskos kysästä ekaksi noista Suomen putiikeista kuten JepJep, Rannikon Rengas (Lamberg) Pattijoki, HotBike.
Mihin hintaan sais esim noista?
Sais ainakin vertailuhinnat tietoon.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Vastaa Viestiin