Syystiedote häpterin jäsenistölle..myös muut saa lukea

Valvojat: Pertti, pressa, Chapter9

Vastaa Viestiin
Avatar
Zimi
Viestit: 225
Liittynyt: 12:22 08.11.2002.
Paikkakunta: Lieksa
Viesti:

Syystiedote häpterin jäsenistölle..myös muut saa lukea

Viesti Kirjoittaja Zimi »

Terve vaan terve,
joo aluepiällikkö kokous lähestyy, 25.11.-06.
Kyselin edellisessä viestissäni mahdollisia viestejä clubin kalifeille.. ei oo tullu mitään, ainakaan vielä, No sinänsä on mulla han omia juttuja joita meinaan siellä esille tuoda, niistä sitten enemmän kokouksen jälkeen. Mutta jos jokin painaa mieltä, niin vielä ehtii laittaa mulle viestin.

Pikkujoulukyselyyn, siis yhteismatkaan/majoitukseen, ei löytynyt kiinnostuneita, taitaa olla Turku meilläpäin vielä enemmän boikotissa kuin Helsigissä.... ymmärrän kyllä, siis samoihin aikoihin myös muita pienempiä ja isompia juhlia ja matka on pitkä (tää matka juttu kyl vähän ontuu, ku ollaan aina kritisoitu "etelän ihmeitä" ku eivät viiti lähtee ajelemaan! ralliin joka on Jämsän pohjoispuolella... :evil: )
No itte oon menossa, on se vaan hienoo ajella junalla ekaks Helsinkiin ja sieltä Turkuun! Kyllä julkinen liikenne on helppoa Suomessa... :roll: .

Oon mietiskelly tätä häpterin toimintaa ja yrittäny saada siihen jotakin uutta aikaiseksi, asiat ovat vielä jäsentymättömiä, jos/kun saan ne järjestykseen tuon ne esille sopivassa tilaisuudessa.
Tilaisuudesta tuli mieleeni, että mulla menee nyt duunissa ainakin vuoden vaihteen yli, hyvinkin tiiviisti, joten vaikka haluja olisi, ei tapaamisen järjestämiseen tän vuoden puolella oo mahdollisuuksia, sorry.
Lienette, myös huomanneet, että meillä on ollut toimintaa joltisestikin vähemmän kuin monella muulla alueella. Asialle tulisi tehdä jotakin :!:

Jos sinulla on joitakin juttuja joita haluaisit lisätä häpterin toimintaan tai jos haluat esittää kehitysideoita, niin laita mulle postia tulemaan, kiitos.

Kuoringan ajelut tulevat jatkumaan tulevanakin kesänä, entisenlaisina tai kehitettyinä. Tuli vaan mieleeni et pitäisikö paikkaa muuttaa? Kierrättää eri paikoissa tms., mitä mieltä olet? Toisaalta kun katselee jäsenrekisteriä, vm.05, niin jäsenistö on keskittynyt Joensuun alueelle, vain muutamia jäseniä etelässä (Kitee +ymp.) ja pohjoisessa (Lieksa+ymp.) niin Joensuu keskeisyyden ymmärtää..., mutta että saisimme myös ne ihmiset mukaan toimintaan, jotka asuvat sekä etelän- että pohjoisensuunnalla, olisi (varmaankin) paikallaan myös käydä näyttäytymässä esim.Kiteellä ja vaikka Nurmeksessa (josta ei ole ainoatakaan jäsentä!) jo heti tuossa kesän alussa. Vois ajatella, et lähtis vaik perjantaina ja varmaankin talleilta löytyis majoitustilaa yön yli jos siihen olis tarvetta eli paluu lauantaina. Sillä talleja löytyy sekä Kiteeltä et Nurmeksesta.. Saisimme näiltä "pyhiinvaellusmatkoilla" ehkä uusia jäseniä häpteriin, ja samalla uutta verta toimintaamme.

Uusista jäsenistä tuli mieleeni, että tiedän itsekin kavereita (miehiä ja naisia) joilla on oikea moottoripyörä, mutta he eivat ole H-DCF:n jäseniä. Kävisikö mitenkään et aloitettaisiin "käännytystyö" jotta saisimme myös heidät mukaan toimintaan :?: Tilanne on muuten niin, et tää meidän häpteri on kohta toiseksi pienin.. vain Åland jää pienemmäksi :evil:

Jos/kun "käännyttämäsi" henkilö hyväksytään jäseneksi, pyydä häntä laittamaan minulle s-posti jossa kertoo "käännyttäjän" nimen, pyrin siihen että paras "käännyttäjä" palkitaan (tavalla jota en vielä tiedä...) tulevan vuoden lopussa.

Tässäpä taisi olla mieleeni tulleet jutut tällä erää.
Kaikenlaista posti saa laittaa, luen ja otan opikseni ja hyödynnän kaikki hyvät ideat meidän kaikkien hyväksi, palataan.

Terveisin vesisateen keskeltä, Zimi 8)

ps. aloittakaa se ruuvaaminen jo nyt ettei tuu keväällä kiiru :twisted: ja älkää tappako itteenne kinkkua syömällä...
"May the force be with you"
Vastaa Viestiin