Billy Lane.
Billy Lane.
Lukaisin juuri tuolta www.jockeyjournal.com että mölypääsopperiguru on torpannu kännissä jonkun moottoripyöräilijän hengiltä....
Tekovälineenä näytti olevan isohko Dodgerami.
Onneks oli sattunu vähän omaankinpäähän.
-Kossu on mun kuski....-
Tekovälineenä näytti olevan isohko Dodgerami.
Onneks oli sattunu vähän omaankinpäähän.
-Kossu on mun kuski....-
-
Don Quijote
Paska homma, tosin ainakaan tuossa uutisessa ei suoraan sanottu että Lane oli ajanut kännissä, vaan että labratestin tuloksia odotellaan. Vaikka tiettävästi Billy on kyllä hyvä kaveri herra J.Danielsin kanssa...
Florida Highway Patrol traffic homicide investigators said no charges were filed, but added they were waiting on the results of blood-alcohol tests, which were sent to a Florida Department of Law Enforcement state lab for evaluation.
Toinen lehtileike:
www.wftv.com/news/9792681/detail.html
Ja videopätkä:
www.wftv.com/video/9792783/index.html
www.wftv.com/news/9792681/detail.html
Ja videopätkä:
www.wftv.com/video/9792783/index.html
Aina sanotaan että prätkä vs.nelipyöräinen kolareissa jää aina se mopoileva osapuoli kakkoseksi.Kun tuota kuvaa katselee,niin jotenkin tuntuu ettei kauhean kaukana oltu tasapelistä tässä tapauksessa:
http://www.jockeyjournal.com/forum/atta ... 1157499087
http://www.jockeyjournal.com/forum/atta ... 1157499087
No,onhan tuolla pylväällä tietty osuutta asiaan,tuskin se Dodge yhden japanialaisen pyörän ansiosta noin mutkalle menee...hemuli kirjoitti:Joo mutta tuossa oli kolmantena osapuolena valopylväs johon hra Lane törmäsi suistuttuaan kolarin jälkeen tieltä...
Lopputulos kyllä hipoo sitä tasapeliä mun mielestäni.
Mikäs legenda tuo nyt muka on? Kätevä käsistään ja kelpo väsääjä mutta ei minusta silti mitään legenda ainesta, ei vaikka kuolis nyMikey kirjoitti:Sattuu sitä näköjään legendoillekin monenlaista!Omat töpit sitten lopuksi aika pieniä!
Mutta totta on että luultavasti aika pahoja mokia saa tehdä ennen kuin on samalla viivalla morkkiksen määrässä
Affe
-
Harley Potter
haloo
Ai haluutsä et Billykin saa rautaperseen?w4p2 kirjoitti:Toivottavasti joutuu samaan koppiin v...n isomunaisen neekerin kanssa.
sanoi: w4p2
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
-
Outlaw Biker
Voi vittu mitä jeesustelua... hohhoijaa...w4p2 kirjoitti:Valitettava tapaus.
Ei riitä minulta ymmärrystä rikoksenuusijoille. Ei sympatiaa moiselle pintaliitäjälle.
Muuta kun lukkojen taa, niitti perseeseen ja avain helvettiin.
Niin makaa kuin petaa...
Sanoi: w4p2
Ja itse olet varmaan aito "Finnish redneck"
Riittää jo
Eiköhän tämä riitä tästä. Ei vaikuta kovin hedelmälliseltä keskustelulta.